جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

راه نابودی اسرائیل تسلیح کرانه باختری است

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 584617
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: اگر کرانه باختری مسلح شود قطعا اسرائیل هم نابود خواهد شد
راه نابودی اسرائیل تسلیح کرانه باختری است
به گزارش جهان نيوز، سردار احمد وحیدی‌ رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در همایش آزادی مسجد‌الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت که امروز (دوشنبه، 2 بهمن‌ ماه) در محل این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به شکست آمریکا در منطقه غرب آسیا اظهار کرد: 70 درصد مردم نسبت به نقش آمریکا در منطقه بدبین هستند.

وی ادامه داد: همه تصور می‌کردند عربستان ناجی خوبی برای فلسطین است در حالی که اینطور نیست زیرا سعودی‌ها پرچم سوریه را به آتش کشیده‌اند.

 سردار وحیدی‌ با بیان اینکه اگر ملت فلسطین مسلح شود و به پا خیزد، اراده این ملت تعیین کننده سرنوشت اش‌ خواهد بود، گفت: ملت فلسطین دارای انگیزه الهی است و مردم این سرزمین برای آب و خاک خود می‌جنگند لذا همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند کرانه باختری باید تسلیح‌ شود تا فروپاشی اسرائیل میسر شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی خاطر نشان کرد: جریان فلسطین را باید مقدس، حفظ و دنبال کنیم و نباید اجازه داد هیچ جریانی جایگزین آن شود؛ متاسفانه برخی با ندانم کاری قصد دارند مسئله فلسطین را حاشیه برانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *