سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

شلیک «فجر۵» و «نازعات» در رزمایش ارتش

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 584611
سخنگوی رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش از شلیک راکت‌ «فجر ۵» و موشک «نازعات» در این رزمایش خبر داد.
شلیک «فجر۵» و «نازعات» در رزمایش ارتش
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، دریادار سیدمحمود موسوی سخنگوی پنجمین رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش اظهار کرد: از سلسله رزمایش‌های مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز پنجمین رزمایش محمد رسول الله(ص) با رمز یا رسول الله(ص) آغاز شد.
 
وی افزود: در این رزمایش نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش مشارکت دارند.
 
امیر موسوی خاطرنشان کرد: در ابتدای این رزمایش شاهد اجرای عملیات شناورهای سطحی، زیرسطحی و پروازی درصحنه دریا برای رصد فعالیت‌های دشمن، شناسایی، رهگیری و انهدام یگان‌های دشمن برای جلوگیری از وارد شدن به آب‌های سرزمینی کشورمان بودیم.
 
وی بیان کرد: پس از آن یگان‌های مدافع در نوار خط ساحلی که شامل یگان‌های تکاور و عملیات ویژه است، با استفاده از شناورهای هجومی، تاکتیک‌های موردنظر را برای انهدام یگان‌های نفوذی دشمن انجام دادند و در نهایت نیروی زمینی ارتش برای کمک به نیروی دریایی در دفاع از ساحل و برای ممانعت از نفوذ دشمن به عمق میهن اسلامی با بهره‌گیری از سازمانرزم در اختیار وارد کار شد.
 
سخنگوی رزمایش گفت: با ایجاد دفاع ساحلی و پدافند ساحلی و ایجاد سد و موانع و در نهایت کمین و انجام پدافند قاطع در مقابل نیروهای دشمن و به کارگیری راکت‌ «فجر ۵» و موشک «نازعات» و همچنین پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و تیزپروازان هوانیروز ارتش و حجم سنگین آتش توپخانه تلاش دشمنان ناکام ماند.
 
وی تصریح کرد: در پایان این مرحله تاکتیک زمین مسلح برای اطمینان از انهدام کامل دشمن به اجرا رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *