شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

افزایش بی‌سابقه قیمت خودروهای وارداتی+جدول

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 584607
تا پیش از این به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارش بازار راکد بود اما با باز شدن سایت و افزایش قیمت ارز دوباره بازار به کما رفت این در حالی است که موعد بازپرداخت تعهد فروشندگان دارد سر می‌رسد و مصرف کنندگان خرید نمی‌کنند.
افزایش بی‌سابقه قیمت خودروهای وارداتی+جدول
به گزارش جهان نيوز،  افزایش قیمت ارز بیشترین تاثیر خود را در بخش خودروهای وارداتی گذاشته زیرا این افزایش قیمت همزمان با اعلام تعرفه‌های جدید واردات بود.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان اتوموبیل و نمایشگاه داران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت بازار گفت: متاسفانه بازار خودروهای خارجی از چند ماه پیش به سبب بسته بودن سایت ثبت سفارش راکد شده بود و شاهد افزایش قیمت حبابی بودیم و قیمت خودرو‌ها بدون حساب و کتاب افزایش پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: سرانجام پس از ۶ ماه که اجازه ثبت سفارش خودرو داده شد و بازار به سمت قیمت واقعی می‌رفت ناگهان قیمت ارز بالا رفت و دوباره قیمت‌های عجیب و غریب در بازار شنیده می‌شود نتیجه این قیمت‌ها این است که این وسط به دلیل اینکه مصرف کننده خرید نمی‌کند فروشندگان متضرر می‌شوند در حالی که موعد بازپرداخت تعهد آن‌ها دارد سر می‌رسد.

قیمت خودروهای خارجی تا صبح امروز به شرح زیر است
نوع خودرو قبل از افزایش قیمت دلار بعد از افزایش قیمت دلار
سورنتو 249 میلیون تومان 275 میلیون تومان
مزدا 3 118 میلیون تومان 121 میلیون تومان
هیوندای توسان 208 میلیون تومان 234 میلیون تومان
سوناتا 194 میلیون تومان 227 میلیون تومان
سانتافه 241 میلیون تومان 262 میلیون تومان
تلیسمان رنو 210 میلیون تومان 249 میلیون تومان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *