جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتماد مشمولان به سهام عدالت بازگشت

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 584606
نماینده سابق مجلس گفت: اقدام دولت در پرداخت سود موجب شد تا اعتماد مشمولان به سهام عدالت بازگردد.
اعتماد مشمولان به سهام عدالت بازگشت
 به گزارش جهان نيوز، ولی‌الله شجاع‌ پوریان گفت: ساماندهی سهام عدالت از جمله اقدامات دولت های نهم و دهم بود که بدون برنامه ریزی مناسب و فراهم آوردن زیرساخت‌ها اجرایی شد و بدلیل این که دولت قبلی برای آن برنامه ای هم نداشت، بنظر می رسید سهام عدالت به سرانجام نرسد.

این نماینده سابق مجلس افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم برنامه‌ ریزی مناسبی در این زمینه صورت گرفت و حاصل تلاش‌های بی وقفه دولتمران دولت یازدهم و همچنین ریاست سازمان خصوصی سازی سبب شد تا با رفع مشکلات و فراهم آوردن زیرساخت ها، این روزها شاهد توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان باشیم که تا پایان سال نیز قرار است باقی مانده این سود میان آنها توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: البته سود واریزی به حساب مشمولان صرفا به سال جاری محدود نخواهد شد و مشمولان در صورت حفظ سهام خود می‌توانند سال‌های سال از آن بهره‌مند شوند.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص رقم پرداختی سود سهام عدالت گفت: همانطور که اشاره شد تا پایان سال بخش دیگری از سود سهام عدالت میان مشمولان پرداخت خواهد شد که این رقم برای دو دهک نخست مشمولان که شامل مددجویان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، می‌تواند رقم قابل توجهی باشد.

شجاع ‌پوریان، افزود: اقدام دولت در پرداخت سود موجب شد تا اعتماد مشمولان به سهام عدالت بازگردد.

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *