جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

هشدار نتانیاهو به اروپایی‌ها برای حفظ برجام

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 584493
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی هشدار داد که اگر خواهان حفظ توافق هسته‌ای با ایران هستند، باید حرف‌های رییس‌جمهور آمریکا درباره این توافق را جدی بگیرند.
هشدار نتانیاهو به اروپایی‌ها برای حفظ برجام
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا ، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای اروپایی خواست تا حرف‌های دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را جدی بگیرند و پیشنهاداتی برای اصلاح این توافق ارائه دهند.

ترامپ هفته گذشته همزمان با ادامه تعلیق تحریم‌های ایران گفت که اگر اروپایی‌ها آنچه وی نقاط ضعف توافق می‌خواند را اصلاح نکنند، واشنگتن از توافق خارج خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت:‌ من یک پیام برای کشورهای اروپایی دارم؛ به شما پیشنهاد می‌کنم که صحبت‌های رییس‌جمهور ترامپ را جدی بگیرید.

نتانیاهو در یک کنفرانس مشترک با سفیران در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت، افزود: اگر آنها می‌خواهند توافق با ایران را حفظ کنند باید اصلاحاتی را پیشنهاد دهند که مانع از هسته‌ای شدن ایران شود، اتفاقی که هم آنها و هم تمام جهان را تهدید می‌کند.

وی که همواره از مخالفان توافق هسته‌ای با ایران بوده است، بارها تلاش‌های ترامپ برای به چالش کشیدن این توافق را مورد تقدیر قرار داده و ادعا می‌کند که توافق هسته‌ای به تهران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را می‌دهد.
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *