پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

انتقاد خانم شاهزاده از اصلاحات بن‌سلمان

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 584376
یک شاهزاده زن سعودی از اصلاحات شتابزده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در این کشور انتقاد کرد.
انتقاد خانم شاهزاده از اصلاحات بن‌سلمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شاهزاده «بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود» عنوان داشت: تغییراتی که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان آن را در کشور محقق می کند به صورت بسیار سریع اتفاق می افتد و ممکن است عربستان از لحاظ اجتماعی آماده پذیرش آن نباشد.

وی در ادامه افزود: تمام تصمیمات در این خصوص به صورت فوری اتخاذ شد بدون آنکه قوانین لازم برای آنها به وجود آید. مثلا اعطای مجوز رانندگی به زنان بدون مهیا کردن شرایط برای رانندگی آنها صورت گرفت. اعطای آزادی های بیشتر به زنان بدون شرایط لازم باعث می شود آنها نتوانند از این آزادی ها استفاده کنند.

این شاهزاده سعودی در خصوص بازداشت و نگهداری مسئولان و شاهزادگان سعودی به اتهام فساد مالی در هتل ریتز ریاض گفت: من با اتخاذ راهکارهای پیچیده در قبال تحولات سیاسی و اقتصادی در هیچ کشوری موافق نبوده و به دیپلماسی و اقدامات گام به گام اعتقاد دارم.

وی درباره بحران قطر با کشورهای عربی گفت: من از حوادث به وجود آمده میان قطر و عربستان تعجب نمی کنم چرا که روابط میان این دو در طول تاریخ با بحران هایی همراه بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *