جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«سایه بان» برادران محمودی به آخر خط رسید

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 584344
قسمت پایانی سریال «سایه بان» کاری از برادران محمودی، امشب پخش می شود.
«سایه بان» برادران محمودی به آخر خط رسید
به گزارش جهان نيوز،‌ سریال «سایه بان» که تاکنون 49 قسمت آن به روی آنتن رفته است، امشب با پخش قسمت پنجاهم به پایان می رسد.

همچنین خلاصه هفتگی این سریال سه شنبه شب و پشت صحنه آن چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری پخش خواهد شد.

«سایه بان» برادران محمودی به انتها رسید

امین تارخ، هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی و علی غلامی با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، محمد عمرانی ، کامران تفتی و آناهیتا افشار در این سریال نقش آفرینی کردند.

«سایه بان» برادران محمودی به انتها رسید

خلاصه داستان این سریال این گونه روایت شده بود: «سایه‌بان» قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.

ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکی است برای رفاقت دیرینه شان ...»

«سایه بان» برادران محمودی به انتها رسید
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *