چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

بیانیه ارتش سوریه درباره پیشروی‌های اخیر

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 584343
ارتش سوریه با انتشار بیانیه از آزاد سازی کامل فرودگاه نظامی ابوالضهور و 300 روستا و شهرک در حومه های حماه، ادلب و حلب و انهدام تجمع ها و مهمات گروه‌های تروریستی خبر داد.
بیانیه ارتش سوریه درباره پیشروی‌های اخیر
به گزارش جهان نيوز، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه رسمی از آزاد سازی کامل فرودگاه نظامی ‘ابوالضهور’ و 300 روستا و شهرک در حومه های ‘حماه’، ‘ادلب’ و ‘حلب’ و انهدام تجمع ها و مهمات گروههای تروریستی خبر داد.

بنابر این گزارش، در بیانیه فرماندهی کل ارتش اعلام شد: آزاد سازی فرودگاه ابوالضهور ضربه مهلک و سنگینی به گروه تروریستی ‘جبهه النصره’ و دیگر گروه های تروریستی و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها وارد کرد. طبق بیانیه ارتش سوریه، بازپس گیری فرودگاه نظامی ابوالضهور پس از آزاد سازی 300 شهرک و روستا در حومه استان های حماه ، ادلب و حلب و محاصره گروه تروریستی ‘داعش’ در منطقه بین ‘خناصر’ و ابوالضهور و ‘السعن’ و ‘الحمره’ و تامین امنیت جاده اصلی دوم بین حماه و حلب محقق شد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بر ادامه عملیات این نیروها تا نابودی کامل گروههای تروریستی ، شکست دادن طرح های حامیان آنها و بازگرداندن امینت و ثبات به همه اراضی سوریه تاکید کرد. لازم به ذکر است که فرودگاه راهبردی ابوالضهور مدت سه سال بود که در اشغال گروه های تروریستی قرار داشت.

منبع:اعلام الحربی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *