جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زیباکلام با کمک های مردم به زلزله زدگان چه کرد؟

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 584225
گفتنی است اکنون بیش از ۲ ماه از زلزله کرمانشاه سپری شده است. لازم است که آقای زیباکلام درمورد سود ماهیانه این مبلغ و نحوه هزینه کرد آن نیز به مردم گزارش دهد.
به گزارش جهان نيوز؛ «صادق زیباکلام» در مصاحبه با روزنامه شرق گفت:
«باید بگویم پولی که توسط بنده تهیه شده و تا به امروز سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون شده، از این پول به‌جز ۳۰ میلیون تومان که همان ابتدای کار برای کمک‌های فوری برداشت شد، مابقی سرجایش قرار دارد؛ یعنی حدود سه‌میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان دست‌نخورده باقی مانده و ما تعمداً نه وارد کار کانکس و چادر شدیم و نه وارد کار دارو شدیم، به این علت که مهم‌تر از کانکس و چادر و شیرخشک و دارو و مناظر و مدارسی که از بین رفته، زلزله واقعی در کرمانشاه و کردستان، فقر است»
زیباکلام افزود:
«با کسانی که می‌دانستند چگونه با فقر مبارزه کنند تصمیم گرفته‌ایم کار بلند مدت انجام دهیم».

عناوین اخبار روزنامه شرق در روز یکشنبه‌ ۱ بهمن :
گفتنی است اکنون بیش از ۲ ماه از زلزله کرمانشاه سپری شده است.
صادق زیباکلام پس از وقوع زلزله کرمانشاه، شماره حساب خود را به مردم اعلام کرد و از آنان خواست کمک‌های خود را به حساب او واریز کنند.
این حجم از پول در اختیار زیباکلام قرار گرفت و وی مأموریت یافت تا با توجه به اعتمادی که مردم به وی کردند، پول را در جای صحیح و برای کم کردن آلام و دردهای زلزله زدگان کرمانشاهی خرج کند. خود زیباکلام نیز در مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها انجام داده بود بیان کرد که وظیفه سنگینی بر عهده وی نهاده شده است و حتی بیان داشت که‌ای کاش چنین وظیفه‌ای را بر عهده نمی‌گرفت.
لازم است که آقای زیباکلام درمورد سود ماهیانه این مبلغ و نحوه هزینه کرد آن نیز به مردم گزارش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *