پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اکبر عبدی و تکرار سیمرغ بلورین بازیگری+عکس

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 584131
فیلم سینمایی "سو تفاهم" به کارگردانی "احمدرضا معتمدی" امسال برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.
اکبر عبدی و تکرار سیمرغ بلورین بازیگری+عکس
به گزارش جهان نيوز، فیلم سینمایی "سو تفاهم" به کارگردانی "احمدرضا معتمدی" امسال برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

سو تفاهم نهمین فیلم معتمدی در مقام کارگردان است. معتمدی کارگردانی تجربه‌گرا بوده و تفاوت میان "زشت و زیبا" و "دیوانه از قفس پرید" و "قاعده بازی" بیانگر این نگاه تجربه‌گرای او در سینماست. 

سو تفاهم
احمدرضا معتمدی متولد 1340 تهران، فارغ التحصیل فلسفه و اقتصاد از دانشگاه تهران است. وی پیش از شروع فعالیت در سینما سال ها به نظریه پرداز در حوزه مباحث تئوریک هنر و فلسفه زیبایی شناسی در مطبوعات و کتب فعال بوده است. او سینمای حرفه ای را سال 1372 با فیلم "یاران" ساخته ناصر مهدی پور به عنوان نویسنده آغاز کرد.

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی و هانیه توسلی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سو تفاهم به ایفای نقش پرداخته اند.

مریلا زارعی بازیگر خوب سینمای ایران توانسته تا به حال دو بار سیمرغ بلورین نقش اول را برای فیلم های "شیار 143" و "زیر سقف دودی" از آن خود نماید. وی برای بازی در فیلم "سربازان جمعه" نیز توانست سیمرغ نقش مکمل زن را به خانه ببرد.

سو تفاهم
زارعی طی سال جاری در سکوت رسانه ای به سر می برد و به نوعی هیچ کار شاخصی را نپذیرفت تا اینکه بالاخره خبر حضورش در فیلم "سوءتفاهم" ساخته "احمدرضا معتمدی" شنیده شد.

قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگانگیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود، اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک "سوء تفاهم" یا توهم است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *