پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

هشدار عجیب مفتی اعظم سعودی به مردم

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 584119
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ از خطبا و مبلغان و مردم خواست از انتقاد کردن از خاندان سلطنتی در محافل و مجالس و رسانه ها و شبکه های اجتماعی پرهیز کنند.
هشدار عجیب مفتی اعظم سعودی به مردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، این مفتی سعودی که رئیس هیئت کبار العلماء در عربستان نیز است درباره حق دولتمردان بر مبلغان و خطاب از مبلغان خواست برای افزایش و ترویج محبت نسبت به دولتمردان در قلوب مردم از طریق تشریح فضایل و خوبی های آنان تلاش و از دولتمردان و شاهزادگان تعریف و تمجید کنند. به دولتمردان کمک کنند و با آنان همکاری کنند.

آل الشیخ گفت: « مبلغان باید در انتشار فضایل و محاسن خاندان سلطنتی تلاش کنند. از آنان انتقاد نکنند و برای مردم تبیین کنند که خاندان آل سعود نعمتی برای بندگان هستند و با وجود دولتمردان است که عدل و انصاف برپا می شود و حق مظلوم را از ظالم می گیرند و از خونریزی جلوگیری می کنند. اموال و ابروها را حفظ می کنند. دولتمردان بر ما برتری دارند و اگر صالح باشند امت صالح خواهد بود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
آخورش چاقه.
وزارت خارج ه
Iran, Islamic Republic of
از وزارت خارجه و اصلاح طلبان یاد گرفته!
وقتی اعتراض به برجام در حد انکار هولوکاست مستحق مجازات و تکفیر باشد و توهین و نقد به پیامبر ص و اهل بیت ع مجاز باشد،چزا سعودی های وهابی کثیف چنین روشی را مجاز ندادند برای سلطنت کثیفشان!
آنچنان که جهاد نکاح را مجاز شمردند!
جریان داخلی در کشور ما و وهابی های کثیف و لجن در یک راهبرد با هم کاملا همسو هستند:
هدف،وسیله را توجیه می کند!
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآل یهودخائن
Iran, Islamic Republic of
وهابیت مصداق روشن دین افیون توده هاست .ونمادزدوبند حاکمیت با مفتیان پاچه خوار.......