جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تجمع ضد ترامپ مقابل سفارت واشنگتن در لندن

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 584060
معترضان انگلیسی ضد ترامپ با تجمع مقابل سفارت واشنگتن در لندن اعلام کردند رئیس‌جمهوری آمریکا یک "متعصب نژادپرست" است و از ترزا می خواستند تا دیدارش را با ترامپ در مجمع اقتصاد جهانی داووس کنسل کند.
تجمع ضد ترامپ مقابل سفارت واشنگتن در لندن
به گزارش جهان نيوزبه نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ انگلیسی‌های عضو گروه "قیام علیه نژادپرستی" در اولین سالروز ورود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید مقابل سفارت جدید واشنگتن در جنوب لندن تجمع کردند.

به‌رغم بارش شدید باران، معترضان شعارهای "دونالد ترامپ برو، ای نژادپرست، جنسیتگرای، ضد همجنسگرا" و "از کاله تا مکزیک، همه دیوارها باید بروند" سر دادند. معترضان همچنین بنرهایی با نوشته "ترامپ را کنار زباله‌ها بیندازید" در دست داشتند.

لوئیس نیلسن، یکی از فعالان جنبش قیام علیه نژادپرستی تاکید کرد در صورتی که ترامپ به انگلیس سفر کند با بزرگترین اعتراضات تاریخ این کشور مواجه خواهد شد.

او گفت: بیست ژانویه اولین سال ورود ترامپ به کاخ سفید است و او در این یک سال خودش را به عنوان یک نژادپرست و جنسیتگرای متعصب ثابت کرده است.

این فعال تاکید کرد: ترامپ تلاش کرد تا مسلمانان را منع کند، او کل آفریقا را "چاه مستراح" توصیف کرد و می‌خواهد در مرز مکزیک دیوار بسازد. این واقعا مهم است که ما با نژادپرستی او مخالفت کنیم. اگر لندن برای سفر رسمی او برنامه‌ریزی کند، بزرگترین اشتباه دولت خواهد بود زیرا این شهر و کل کشور با اعتراضات کم‌نظیر تعطیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *