پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
جانسون:

مقاومت در برابر سفر ترامپ به ضرر انگلیس است

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 583992
وزیر امور خارجه انگلیس امروز (یکشنبه) خواهان استقبال کشورش از سفر دونالد ترامپ به انگلیس شده و هشدار داد مقاومت کردن در برابر سفر ترامپ به منافع ملی کشور آسیب می‌زند.
مقاومت در برابر سفر ترامپ به ضرر انگلیس است
به گزارش جهان نيوزبه نقل از ایسنا، بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی یک روز پیش از سفر رکس تیلرسون، همتای آمریکایی خود به انگلیس به منظور برگزاری یک سری مذاکرات، تاکید کرد به تاخیر انداختن سفر ترامپ به انگلیس کاملا به ضرر "فوق العاده‌ترین روابط اقتصادی" کشورش تمام خواهد شد.

جانسون در مطلبی در نشریه ساندی تلگراف، نوشت: دونالد ترامپ هم اکنون رئیس جمهور منتخب "بزرگترین و قدرتمندترین دموکراسی" جهان است و صد البته این کشور به هر ترتیب نزدیکترین همپیمان ما محسوب می‌شود.

او گفت، منتقدان سفر ترامپ به انگلیس چشمشان را به روی منافع اقتصادی انگلیس بسته‌اند. این منتقدان در ضمن مخالفت با سفر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا عملا خطر آسیب به منافع ملی ما را به وجود می‌آورند.

جانسون همچنین ادعاها درباره این که ترامپ بر یک "آمریکای انزواطلب" رهبری می‌کند را رد کرد و گفت، دولت ترامپ باید به جای "تحقیرکردن های بچگانه" از سوی ما "احترام و تایید" دریافت کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *