پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رونمایی از گران ترین مربی تاریخ لیگ برتر

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 583749
ساغلام برای هدایت تراکتورسازی در 10 بازی، مبلغی نزدیک به یک میلیارد و ششصد و هفتاد و پنج میلیون تومان دریافت خواهد کرد که به نظر می‌رسد ...
رونمایی از گران ترین مربی تاریخ لیگ برتر
به گزارش جهان نيوز، باشگاه تراکتورسازی به سرمربی جدید خود تا پایان فصل 380 هزار دلار است و او اعلام کرده می‌خواهد با 4 دستیار ترکیه‌ای در تبریز فعالیت کند.
 
 با توجه به حضور 4 دستیار ترکیه‌ای در کنار ساغلام، مجتبی حسینی نیز به زودی از این تیم جدا خواهد شد، چرا که گفته می‌شود این سرمربی ترکیه‌ای تمایلی برای ادامه همکاری با این مربی ایرانی نخواهد داشت.

 با این اوصاف این مربی برای هدایت تراکتورسازی در 10 بازی، مبلغی نزدیک به یک میلیارد و ششصد و هفتاد و پنج میلیون تومان دریافت خواهد کرد که به نظر می‌رسد این هم بار بزرگی بر دوش تراکتورسازی خواهد بود.

جالب است که برانکو در این فصل برای 30 بازی، 650 هزار دلار از پرسپولیس گرفته است که با این وضعیت، ساغلام بسیار گران‌تر از برانکو برای تراکتورسازی خواهد بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *