پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵
مهدی محمدی:

روحانی‌طوری‌حرف‌میزند انگار درمملکت‌هیچکاره‌است

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب: 583494
مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در توئیتر نوشت:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت. گل گفتی.
Iran, Islamic Republic of
همشون همينطورن از صدر تا ذیل.
Iran, Islamic Republic of
قبل از هر انتخاباتی وعده ووعید وقول رونق اقتصادی آنچنانی اما حال کنار گو د می ایستد وانتقاد میکند... مگر قبلا هم همین اوضاع را نمیدانست ووعده داد...ما منتظر تحقق حداقل یک وعده ایشان هستیم وآن هم رونق اقتصادی یاعلی
دولتمردان ومسئولين هنوز پيام حوادث اخير رابه درستي درك نكرده اند به جاي تجزيه وتحليل آن مي خواهند با سياسي كاري و بيان حرف هاي كه كشور را ملتهب كند بر اين اعتراضات موج سواري كنند ولي سخت در اشتباهند مردم ديگر گول شعار اي به ظاهر زيبا را نمي خورند .
درد مردم كنسرت نيست بيان انتقاد از ائمه (ع)نيست مانور حقوق شهر وندي نيست شنود نبايد باشد نيست .
درد مردم از بي عدالتي است از رانت خواري اقتصادي و استخدامي است از اختلاس گراني كه آزادانه دارند خوشگذراني مي كنند از حقوق هاي نجومي بگيري است كه مي شوند ذخيره انقلاب از قاچا قچياني است كه مي شوند مظلوم از گوشه كنايه هاست از بي حرمتي است كه به جاي حل كردن مشكل مردم تعارف خوردن سبوس به انها مي شود از مشكل كار منداني است كه به اندازه هزينه تلفن همراه و اوقات فراغت نجومي بگيران حق ندارند به جاي حل مشكل آنها مي فرمايند كسي اگر حقوقش كم است استعفا بدهد است .
مردم دستاورد خون شهيدان كه نظام مقدس جمهوري اسلامي است را دوست داشته و براي دفاع از آن و سر بلندي ان حاضرند از مال و جان خود بگذرند و هر سختي را تحمل كنند چون بصيرت دارند و دشمنان را به خوبي مي شناسند و با پيروي از رهبر معظم انقلاب توطئه هاي دشمنان را نقش بر اب مي كنند . اما بي عدالتي را قبول ندارند اگر سختي هست براي همه باشد اگر كار نيست براي همه نباشد
احمد
Iran, Islamic Republic of
سیستم مدیریت ایشان براساس تئوری ((کی بود کی بود من نبودم ))پایه ریزی شده است!