پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

عدم اعتقاد وزارت راه و شهرسازی به تولید مسکن

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 583489
رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: در کمیسیون عمران و مجلس اعتقاد داریم که در کشور کمبود ۴ میلیون واحد مسکونی وجود دارد، نگاه وزارت راه و شهرسازی اینگونه نیست و اعتقاد دارند که مسکن مورد نیاز وجود دارد.
عدم اعتقاد وزارت راه و شهرسازی به تولید مسکن
به گزارش جهان نيوز؛ محمدرضا رضایی کوچی در خصوص وضعیت موجود مسکن کشور، اظهار داشت: در کمیسیون عمران و مجلس اعتقاد داریم که در کشور کمبود 4 میلیون واحد مسکونی وجود دارد، عرضه و تقاضا در بازار مسکن برابر نیست.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه وزارت راه و شهرسازی اینگونه نیست و اعتقاد دارند که مسکن مورد نیاز وجود دارد اما از کیفیت کافی برخوردار نیستند، گفت: همچنین اعتقاد دارند باید منابع را به‌جای تولید مسکن به‌سمت احیا بافت‌های فرسوده جهت دهی کرد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشازه به اینکه این اختلاف نظر بین مجلس شورای اسلامی و وزارت راه‌وشهرسازی وجود دارد و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز نظر کمیسیون عمران را تایید کرده است، ادامه داد: تلاش ما بر این است که وزارت راه و شهرسازی را متوجه کنیم تا به‌سمت تولید مسکن حرکت کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تولید مسکن به‌معنای اشتغال، پویایی، به‌کارگیری حداقل 400هزار نفر مهندس عمران و هزاران کارگر ساختمانی است.
 
منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما مجلسی اگر یک جو عرق و کار بلدی و انصاف میداشتید ؟؟ حد اقل تصویب میکردید که هر جوانی که ازدواج کند و تشکیل زندگی دهد باید حد اکثر با متری مثلا 5000000 تومان در بهترین منطقه نه درقوز اباد و حسن اباد فشافویه مثلا در بیمه .. شهرک ژاندارمری . تهران پارس بیابانهای شهرک امید . جنت اباد و سعادت اباد و اشرفی اصفهانی آپارتمانهائی با حد اکثر متراژ 90 متری با شرایط بیشترین اورده بر حسب امتیاز؟؟!!کارمند و کارگر و. تحویل دهند !! در شهر ک ژاندارمری این مملکت در تهران چرا باید یک اپارتمان 80 متری هر نتر نربع آن 90000000 باشد >>؟؟ چقدر هوای این بساز بفروش و مسکن سازی که نه مالیات میدهد و نه کمکی میکند ؟؟ دارید ؟؟؟ سهم امام و خمس هم که نمیدهند ؟؟ مسکنی که باید حد اکثر متری 5000000 تومان باشد چرا منری 90000000 تومان ؟؟؟ با کدام انصاف و وجدان و حق و مسلمانی !! زمین مال خدا را چرا که حد اکثر متری 2000000 تومان هزینه ساختمانش میگردد ؟؟ باید برای زمینش متری 7000000 تومان اینهم در حد 5 طبقه پرداخت شود !! آهای مسلمان ؟؟؟!!! این مسلمانی نیست !!!!