جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خطر بزرگی که به کمین کارمندان نشسته است

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 583432
مطالعه‌ها نشان داده است که تقریبا از هر شش کارمند یک کارمند وجود دارد که در محل کاراحساس خستگی می‌کند.
خطر بزرگی که به کمین کارمندان نشسته است
به گزارش جهان نيوز؛ مطالعه ها نشان داده است که تقریبا از هر شش کارمند یک کارمند وجود دارد که در محل کاراحساس خستگی می کند.
 
 این نظر سنجی، توسط پالس ویرجین  انجام شده  است و از ۱۱۴۰ کارمند در سراسر ایالات متحده آمریکا سوالاتی را پرسیده اند. نتایج نشان داد که ۷۶ درصد از کارمندان تقریبا هر روز هفته احساس خستگی،می کنند  در حالی که ۳۰ در صد از کارکنان  یا مقدار خواب خود  ناراضی می باشد.

تحقیقات همچنان نشان داد که مهمترین عاملی که افراد دیر می خوابند به خاطر دمای اتاق خوابشان است البته تعدای زیادی از این افراد هم به خاطر مخالفت های همسرشان است که آن ها را مجبور می کنند بیدار بمانند.

دکتر جنیفر ، یکی از نویسندگان این تحقیق و مدیر موسسه پالس ویرجین، گفت،  کارمندانی که خواب خوبی دارند در تصمیم گیری توانمند ترند و به میزان قابل توجهی  قادر به مقابله با شرایط استرس زا ، هستند و کمبود خواب باعث روند نامطلوب کار می شود و بهتر است به خواب که مهمتریمن مسئله است به اندازه تغذیه خود اهمیت دهیم.

بسیاری از مطالعات دیگر نیز نشان داد که  کارمندانی که کمتر از شش ساعت در روز می خوابند حدود ۳۰ درصد بیشتر احتمال دارد که به اضافه وزن و  فشار خون بالا، دیابت، افسردگی و سرطان مبتلا شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *