چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴
آقای زیباکلام! جهت اطلاع، اصلاح طلبان شورای شهر اول را به انحلال کشیدند

آقای زیباکلام! جهت اطلاع

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 583408
در روزهای اخیر، رسانه‌های اصلاح طلب موج جدیدی از تخریب کارنامه اجرایی قالیباف را کلید زده‌اند. قالیباف در شهرداری تهران کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت. به همین دلیل اصلاح طلبان در پی آن هستند تا بی عملی و کارنامه ضعیف خود را با تخریب مدیریت اجرایی قالیباف به نوعی جبران کنند.
آقای زیباکلام! جهت اطلاع
به گزارش جهان نيوز؛ در همین رابطه «صادق زیباکلام» در سرمقاله امروز روزنامه شرق نوشت: 

«پاسخ‌گویی درباره وضعیت نگران‌کننده‌ای که شهرداری پایتخت امروز پیدا کرده بر عهده آنانی است که در انتخابات شورای شهر دوم، به صندوق رأی پشت کردند و  این نهاد حیاتی را دو دستی به اصولگرایان پیشکش کردند».

گفتنی است پس از اختلافات شدید در میان اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر اول و حواشی متعدد و فساد گسترده اقتصادی شهرداران اصلاح طلب منتخب این شورا، شورای شهر اول در نهایت توسط وزارت کشور دولت اصلاحات منحل شد.

گویا آقای زیباکلام از حواشی گسترده شورای شهر اول بی خبر است و یا احساس می‌کند که افکار عمومی فراموشی گرفته است.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به اقای زیبا کلام بفرماید از تخلفهای جناب اقای قالیباف نگوید ازپولهایی بگوید که به حساب شخصی ایشان توسط مردم ریخته شد برای کمک به زلزله زده ها سخن بگوید تا مردم بدانند با پول ها چه کردند
Iran, Islamic Republic of
اشکال کار ما مردم از اتفاق امثال همین زیبا کلام ها هستند !! در حد جوک و طنز و متاسفانه رفتارهائی شبیه دلقکها؟؟؟!! نگاه کنید بحرفای ایشون ؟؟ رد شدن از روی پرچم ؟؟؟ لباس و کلاه سبز و قندیل و دستار سبز بخود آویزوون کردن ؟؟ و شعار های مثل تا 1400 و و 2800 دادن بکسانی که متاسفانه دست چپ و راست خود را ازش غافلند !! افراد بی رزومه را بمیدان آوردن مثل همان تماینده اول تهرون که اثری درمجلس ازش نیست !! ما مردم محکومیم بااین لیدرها و هوچی ها !!!؟؟؟ محکوم !!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای نجفی که هیچ هزار تا نجفی هم که جمع بشن یکصدم کارهای ارزشمند محمد باقر قالیباف رو نمیتونن انجام بدهند
این تلاشهایی بچه گانه راه به جائی نمیبره
سکوت آقای قالیباف یعنی اینکه مردم تهران خودشون کارکرد آقای قالیباف رو لمس کردند
تهران الان با تهران دوازده سال قبل قابل قیاس نیست
Iran, Islamic Republic of
خزعبلات بی ارزشی که بمنظور مطرح شدن گوینده ا...