سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۳۰
در نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب مطرح شد؛

ملت فلسطین مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس را می‌ستاید

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 583370
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی و تأکید کرد.
ملت فلسطین مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس را می‌ستاید
به گزارش جهان نيوز، آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون‌کردن غزه به‌عنوان قلعه مقاومت و پایان دادن به مبارزه علیه رژیم اشغالگر و عادی‌سازی روابط حکام وابسته منطقه با آن، از حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی و تأکید کرد: ما با شروع انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس، به اذن خداوند توطئه طاغوتِ عصر (ترامپ) و حاکمان نفاق در پایتخت‌های دور و نزدیک را در پایان دادن به مسئله فلسطین، خنثی خواهیم کرد.

آقای هنیه در این نامه با اهدای سلام فرماندهان و مجاهدان جنبش حماس و همه مردم فلسطین به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران، از ایرانیان به‌عنوان مردمی اصیل که در کشوری با ثبات، مقاوم و استکبارستیز زندگی می‌کنند، یاد کرده و افزوده است: تمامی مردم پایدار فلسطین مواضع ثابت و ارزشمند جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین و قدس و حمایت از مقاومت مردمی فلسطین با انواع کمک‌ها را، می‌ستایند.

در این نامه به دسیسه‌های بزرگ و خطرناکی که علیه امت اسلامی و بویژه قدس شریف در جهت نابود کردن پایه‌های مقاومت در جریان است، اشاره و افزوده شده است: اگرچه این توطئه‌ها از گذشته برای ما واضح بود اما در ماهها و روزهای اخیر با کنفرانس ریاض و سخنان ترامپ که ایران، حزب الله و حماس را دشمنان صف‌کشیده‌ی خود خواند و بر نگرش صهیونیستی‌اش در مسئله قدس به‌عنوان پایتخت یهود تأکید کرد، این حقیقت آشکارتر از قبل شده است.

آقای هنیه در ادامه با برشمردن بخشی از آلام مردم فلسطین و محاصره و تحریم همه‌جانبه دارویی، پزشکی و اقتصادی علیه ساکنان غزه با هدف ایجاد بحران انسانی و تضعیف مهم‌ترین قلعه مقاومت، گفته است: آمریکا و برخی حاکمان شکست‌خورده درصددند به مسئله فلسطین و مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر پایان دهند تا رهبرانی که برای رضایت آمریکا و اسرائیل لَه‌لَه می‌زنند بتوانند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی و برملا کنند و در مقابل، با جهت‌دادن دشمنی‌ها به سمت ایران و تحریک تعصبات شیعه و سنی، قطب‌نمای امت اسلامی را منحرف سازند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در این نامه، اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی از جانب آمریکا را گامی در جهت برداشتن موانع از راهِ حکام منطقه برای هم‌پیمانی عربی- اسرائیلی و خلع سلاح مقاومت دانسته و خطاب به رهبر انقلاب اسلامی افزوده است: بنده به نقش بزرگ حضرتعالی در هدایت جمهوری اسلامی و فرماندهان مؤمن آن برای رویارویی با پروژه تمام‌کردن مسئله فلسطین و همچنین به بیاناتتان برای خیزش امت و پرهیز از پرتگاهی که حاکمان نفاق و توطئه به آن‌سو سوق می‌دهند، ایمان عمیق دارم.

در ادامه نامه از حضور ایران در کنار فلسطین در مراحل دشوار و عمل به وظیفه اسلامیِ حمایت از مقاومت، قدردانی و گفته شده است: بی‌شک ایران با هدایت‌های بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، برتری بزرگی در تقویت مجاهدین و ریشه‌دار کردن گزینه مقاومت و مبارزه در فلسطین داشته و خواهد داشت.

آقای هنیه راه خنثی‌کردن توطئه جاری علیه فلسطین و مسئله قدس را انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس خوانده و افزوده است: ما این تصمیم را با حضور مردم خود در داخل و خارج حمایت خواهیم کرد تا تصمیم طاغوت عصر یعنی ترامپ در توطئه بزرگی که در پایتخت‌های دور و نزدیک برای پایان دادن به مسئله فلسطین بویژه نماد دینی آن یعنی قدس ایجاد کرده است، خنثی شود و به اذن خداوند هرگز اجازه نخواهیم داد این توطئه تحقق یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
اقای هنیه که رییس دفتر سیاسی حماس هستن چرا برای معالجه فرزند خود بچشون رو فرستادن اسراییل درمان بشه؟!!حالا همین گروه حماس اگر منافعشون ایجاب بکنه به کشور ما پشت میکنن.
Iran, Islamic Republic of
اقا در نماز جمعه فرمودند
هر گروهی و افرادی که علیه اسرائیل باشند ایران حمایت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
شعارهایشان علیه اسرائیل و عملکردشان به نفع اسرائیل است. دیدند ما شعاری هستیم رگ خوابمان را پیدا کرده اند.
اگر فردا جندالله در ایران اعلام استقلال کرد همین ها از آن ها حمایت می کنند.
ایران تنها در یک صورت باید به هم به پول دهد و آن پول عملیات استشهادی شخص خود اسماعیل هنیه یا خالد مشعل است بیشتر از صد دلار هم ندهد.
Iran, Islamic Republic of
همانطور که حماس از مخالفین بشار اسد حمایت کرد
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت ج ا ا به حمایتش از آرمان قدس ادامه میده
Iran, Islamic Republic of
محاله حرفت صحت داشته باشه.
آدم برزند و جگر گوشه اش را زیر دندان گرگ خونخوار نمی فرسته.
دشمنی که بر اساس ترور و قتل و غارت و بی رحمی شکل گرفته و تداوم داشته.
Iran, Islamic Republic of
این خبر شایعه است!
حتی اگر فرض کنید درست هم باشه بر اسماعیل هنیه حرجی نیست. ایشون که اختیار فرزند یا نوه اش را نداره. الان مسئولانی در مملکت خودمون هستند که فرزندانشون بدون اینکه نیازی به معالجه داشته باشند خائن از آب درومدند!
حتی کسانی هستند که پست های مهم حتی تاریاست جمهوری داشته اند ولی با دشمنان و براندازان و سعودیها نشست و برخاست داشته و فتنه به پا کردهاند و هنوز هم تحت امنیت همین حکومت براشون هزینه ها شده و البته دست از خیانت برنداشتند!
باید بگیم یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم!!!!
رر
Iran, Islamic Republic of
مواضع ايران ثابت است ولي اين ادمها ثابت نيستند اين اقا همان كسي است كه نوهاش را براي درمان فرستاد اسراييل!؟
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین کاری کرده باشه چوبش را می خوره.
ضمنا ما از ملت مظلوم فلسین حمایت می کنیم نه از افراد.
اگر اینها به عنوان مسئولین حماس در جنگ 22 روزه همه جانبه اسرائیل علیه غزه، جانانه مقاومت نمی کردند الان فلسطین چه وضعیتی داشت؟؟؟
باید صبر کرد تا حقایق آشکارتر شود...
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا پولها را به حساب خود فلسطینی ها بریزید نه حساب حماس
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم حساب بانکی هاشون خالی شده
پول میخوان
Iran, Islamic Republic of
باز دلار کم اوردند
۴۰ سال حمایت مالی .سیاسی کردیم
در فرصتی که یافتند علیه انقلاب وایران شمشیر کشیند
درقضیه سوریه اولین شمشیر را رییس دفتر قبلی حماس
علیه رزمتدگان مقاومت کشید
Iran, Islamic Republic of
خودشان گشورشان را فروختند
مقاومت نکردند
از کشورشان فرار کردند
خودشان با اسراییل ها کاسه به کاسه واستکان به استکان می زنند
Iran, Islamic Republic of
خیر درست نیست.
تاریخ را نخوانده اید و تهمت می زنید. آن هم به ملتی بزرگ و مقاوم و مظلوم.
اگرچه برخی در ابتدا در ظاهر در قالب خرید و فروش خانه خود را می فروختند ولی هیچگاه یک ملت؛ همگی با هم خانه های خود را نمی فروشند. طبق اسناد تاریخی،‌ فلسطینیان هرگز وطن فروشی نکردند بلکه آنها را به زور اسلحه و کشتن فرزندان و آتش زدن مزارع مجبور به ترک خانه و کاشانه شان کرده اند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
کشور اسراییل تو خیلی از زمینه ها در سطح جهان یک ابرقدرته پس بهتره این موضوعات هم نقد و بررسی بشن و حتی الگو برداری بشه در این زمینه ها.
Iran, Islamic Republic of
کشور اسراییل وجود نداره مزدور.
سرزمین فلسطین، اشغال شده و آنجا یک کشور دارد و آن فلسطین است. رژیم اشغالگر فلسطین هم، به خواست خدا، از نقشه روزگار، محو خواهد شد و ما، اینکار را خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
ادب بابا ادب ! به هموطن خود انگ مزدوری نزن ! فلسظینی ها وجب به وجب کشور خودشان را به پسر عموهای یهودی فروختند ، گناه ما چیه آقای مهندس ؟!
Iran, Islamic Republic of
گناه شما این است که اطلاعات خود را از فضای مجازی گرفتی نه از منابع موثق و نمی دانی که در فلسطین در این 70 سال چه گذشته است. و ملتی را آواره کرده اند.. جمهوری اسلامی به هرکس که با این غده سرطانی مبارزه کند کمک میکند. در هر نقطه و هر جا. تا موقعی که صهیونیزم در منطقه حضور دارد این منقطه از جهان روی آرامش نخواهد دید پس بخاطر خودمان هم که شده باید تلاش کنیم تا این جای پای استعمار از منطقه را پاک کنیم
Iran, Islamic Republic of
من حماس را گروهی حیله گر و خاءن می دانم و پول دادن به آن ها را مستلزم محاکمه
موافقم صد دلار جداگانه به هنیه و مشعل بدهیم تا بروند در سرزمین های اشغالی خودشان را منفجر کنند
اما این که فلسطینی ها وجب به وجب خاکشان را به اسراییل فروخته اند کذب محض است
همه می دانند زیر یک درصد فلسطین، حدود هفت دهم درصد آن، آن هم با نقش آفرینی برخی، من جمله برخی بهاییان،، آن هم با نیرنگ توسط یهودیان خریداری شد و آن ها پس از استقرار، به باقی فلسطین حمله کردند و کشور جعلی اسراییل را تشکیل دادند و سپس به بهاییان هم صله شان را دادند
کسی که به دروغ می گوید وجب به وجب فلسطین فروخته شده، خودش برادر اسراییلی های غاصب و بی هویت جعلی و کثافت های بچه کش است، عجیب است که بچه کش به دیگران درس ادب دهد و عجیب نیست اگر او واقعا مزدور اسراییل باشد. به هر حال همه در این سایت ها می توانند کامنت بگذارند، چه بچه کش ، چه برادر بچه کش و چه دوست دار بچه کش کثیف صهیونیست
نفرت من از حماس، باعث نمی شود که توجیهی برای کشور شیطانی اسراییل ایجاد کنم - اسراییل کشور شیطانی است و توسط شیطان پرستان ایجاد شده است و توسط آنان است که وجودش توجیه می شود

ایران باید با قوت به دولت سوریه، حزب الله لبنان، جهاد اسلامی فلسطین ، جبهه های خلق برای آزادی فلسطین، و حتی گردان های عزالدین قسام واحد نظامی حماس - که مواضعش تا حدی از اراذلی مثل مشعل و هنیه جداست - کمک کند تا لوث وجود نجس اسراییل را از صحنه ی روزگار پاک کنند و ان شاالله هم که چنین خواهد شد

مشعل و هنیه هم خودشان مانند عرفات بی آبروشده و ذلیل به دست اربابان واقعیشان خواهند مرد.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم.
مزدور رو خوب اومدی، مرسی.
Iran, Islamic Republic of
محمدخان لااقل به اندازه یه ورزشکار غیرت داشته باش! همون که گفت من کشوری به نام اسرائیل نمی شناسم.
ما فقط فلسطین اشغالی را می شناسیم.
ضمنا رژیم منحوس و نجس اسرائیل در زمینه اشغالگری و جنایت و کشتار زنان و کودکان در جهان یکه تاره و این اصلا قابل الگو برداری نیست!
Iran, Islamic Republic of
وقتی عکس خبر رو دیدم فکر کردم این بابا بعد از جنایاتش تو سوریه دوباره اومده ملاقات رهبر، داشتم سنکوپ می کردم
وقتی دیدم موضوع یه نامه از طرف اونه راحت شدم
Iran, Islamic Republic of
...خدا به زمین گرم بزنه رژیم صهیونیستی و جناینکاراش رو،
ناشناس
Russian Federation
حماسی ها به مراتب مزورتر از تشکیلات خودگردان محمود عباس هستن.هنوز عکس خالد مشعل با پرچم معارضان سوری یادمون نرفته.همین طور مواضع سینوسی در قبال یمن.تنها گروهی که تا حدی قابل اتکا هستن همون گروه رمضان عبدالله است تازه اونم نه به شکل صددرصد.ملت فلسطین باید بدونه با روش شل کن سفت کن نمی شه خاک کشورشونو پس بگیرن.با این وضعیت فقط روز به روز خاک کشورشون اب می ره وبه وسعت رژیم صهیونیستی اضافه می شه ودودش تو چشم خودشون می ره.
Iran, Islamic Republic of
اگر حماس بیچاره که گاهی از قطر و عربستان کمک مالی گرفته، مزدوره پس مخالفان و مزدوران داخل ایران رو چی می گید که یکیش مثل اون مغروق مرحوم اعتقاد داشت که اسد علیه مردمش جنایت کرده؟!!
خیلی ها تو همین ایران اعتقاد داشتند ما داریم در سوریه جنایت می کنیم! حالا اینهایی که در رختخواب نرم و در سایه امنیت مدافعان حرم،‌ به شهدای مدافع حرم و به بشار اسد توهین کردند را تطهیر کردین و امثال هنیه شدن مزدور؟!!!
Iran, Islamic Republic of
هنیه شد مزدور چون بر علیه همان مدافعین حرم اقدام کرد.
Iran, Islamic Republic of
بروند به جهنم ....
Iran, Islamic Republic of
انشااالله که منظور تان رژیم صهیونیستی است
Iran, Islamic Republic of
عرب ها هیچوقت قابل اعتماد نبوده و نخواهند هم بود حال میخواد ملک سلمان وبن سلمان باشه و میخواد هنیه و حسن نصراله و بقیه...
Iran, Islamic Republic of
پست فطرت ها از نفرت ما از حماس استفاده می کنند و نجسی چون خودشان و بن سلمان را هم ردیف مرد باغیرتی چون حسن نصرالله قرار می دهند. تف بر شرفشان