پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸۹
پزشکیان:

هاشمی در کنار امام نبود، انقلاب متلاشی می‌شد!

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 583198
نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه به همین سادگی کسی نمی‌تواند به جایگاهی که آیت‌ا...هاشمی داشت دست پیدا کند اذعان داشت: وی یکی از کسانی بود که در روند درگیری‌های جامعه تجربه کسب کرده بود و خیلی خوب می‌دانست و می‌فهمید.
هاشمی در کنار امام نبود، انقلاب متلاشی می‌شد!
گروه سیاسی جهان نيوز: نائب رئیس اول مجلس در مراسم بزرگداشت آیت‌ا...هاشمی اظهار داشت: ایشان در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری پررنگ داشت. مسعود پزشکیان با بیان اینکه آیت‌ا...هاشمی در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام حضوری تاثیرگذار داشت، افزود: در اوایل انقلاب و در زمان امام راحل در حوادث بسیار تلخی که گاهی به‌وجود می‌آمد وی یکی از افرادی بود که کشور را به ثبات می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه اگر به تاریخ برگردیم مشاهده می‌کنیم کسانی که دشمن آیت‌ا...هاشمی بودند دشمن انقلاب و اسلام محسوب می شدند تصریح کرد: اما زمانی که آیت‌ا...هاشمی نماینده مجلس شد 4 نفر از افراد معمولی پشت تریبون می‌رفتند و به خود اجازه بی احترامی به وی را داده و یا مورد انتقاد شدید قرار می دادند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه مشکل مملکت ما این است که به ارزشمند بودن بزرگان و انسان‌ها واقف نیستیم، خاطر نشان کرد: جایگاه هاشمی رفسنجانی از منظرهای مختلف با بقیه روحانیت از زمین تا آسمان تفاوت داشت زیرا وی شخصی دنیا دیده و نگاه بازی داشت و جلوتر از همه، اتفاقات را در کشور دیده و نظر می‌داد.

وی با بیان اینکه اگر هاشمی رفسنجانی در کنار امام راحل نبود خیلی وقت پیش انقلاب متلاشی می‌شد ابراز داشت: در تمامی صحنه‌های انقلاب جهت گیری‌هایی را که امام راحل داشتند آیت‌ا...هاشمی مدیریت کرده و در همه صحنه‌های نظام حضور موثر داشت.

نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه به همین سادگی کسی نمی‌تواند به جایگاهی که آیت‌ا...هاشمی داشت دست پیدا کند اذعان داشت: وی یکی از کسانی بود که در روند درگیری‌های جامعه تجربه کسب کرده بود و خیلی خوب می‌دانست و می‌فهمید.

پزشکیان به فاصله درآمدی افراد در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نباید فاصله درآمدها اینقدر زیاد باشد تا جایی‌که برخی از افراد با اخذ دستمزد 200 میلیون تومان، برخی یک میلیون تومانی و بعضی از افراد نیز از بیکاری رنج ببرند با آنکه همه ما بارها اعلام می‌کنیم این فاصله دستمزدها غلط است، تاکنون چاره‌ای نیندیشیده‌ایم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: وحشی‌ترین حیوانات را در دنیا رام می‌کنند، چگونه است که ما نمی‌توانیم با جوانان ما بنشینیم و از مشکلاتشان جویا شده و راحت با آنها ارتباط برقرار کنیم زیرا عدم توان ما در مدیریت و رفتارهای نامناسب منجر به ایجاد مشکلاتی می‌شود.

نائب رئیس اول مجلس تصریح کرد: آیت‌ا...هاشمی کسی بود که نمی‌خواست بین مردم و خود فاصله ایجاد کند و در زمان تدفین وی به همگان ثابت شد مردم از ته قلب ناراحت هستند و تاریخ از هاشمی رفسنجانی به نیکی یاد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله ایشان درست می فرمایند! سال 88 هم همه دشمنان اسلام و انقلاب هم پشت ایشان در مقابل نظام بودن و تا آخرین لحظه هم ایشان از پشتیبانی این برادران منافق!!! کوتاه نیامدند تا اینکه به لقای خود در استخر کوشک فرح نائل آمدند! اول و وسط تارخ آدمها مهم است و لی مهم و اصل بر عاقبت به خیری است و بقیه فرع بر اصل می باشد!
Iran, Islamic Republic of
طبق شهادت انتقلابیون
هاشمی بعد شهادت امثال بهشتی و مطهری و... دیده شد
کلا در پستو بود
برای چی؟
الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
امام فرمودن انقلاب قائم به اشخاص نیست
Iran, Islamic Republic of
واینکه برای دیده شدن اون ترور(؟؟!!) هم موهبتی بود که به ایشان اهدا شد...
پس امام چکاره بود حتما هیچکاره
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی نقش ابوبکر درغرحرا راداشت
Iran, Islamic Republic of
نقش عنکبوت غار را هم نداشت ...چه حرف ها !یه باره بفرمایید شخص اول انقلاب ایشان بود نه امام ...
از مجلسی که این نایب اش است و فقط 24 نفر به سخن اشتباه روحانی نسبت به ائمه اعتراض می کنند باید به خدا پناه برد مجلس وکیل الدوله ها
مجید سرابی
United States
جناب آقای پزشکیان سخنان مشعشع جنابتان در خصوص جایگاه اکبر رفسنجانی که بزرگترین عامل انحراف در انقلاب و تولید مسئولین اشرافیت پرست و مردم گریز در دوران پس از دفاع مقدس بود ، بنده حقیر را یاد اظهار نظر معاویه در خصوص حضرت رسول می اندازد ، در آن زمان هم معاویه با تکیه بر جهل و نادانی مردم مدعی بود که فرشته وحی اول برای بحث نبوت سراغ او آمده بود و او خود این مقام را قبول نکرده بود که فرشته وحی پس از رد درخواستش توسط معاویه این مقام را به حضرت محمد ( ص ) داد .
پیشنهادی برای شما دارم ، چرا مانند آفتاب پرست اینقدر رنگ عوض می کنید مگر شما نبودید که در دوره اصلاحات بدترین چیزها را به اکبر رفسنجانی و خانواده اش نسبت دادید ، احتمالا" کتاب عالیجناب سرخ پوش و خاکستری را فراموش کرده اید که جریان اصلاحات در آن زمان طراحی کردو بدترین نسبت ها را به اکبر رفسنجانی داد و به نام اکبر گنجی به چاپ رسانند و در تمام کشور توزیع کردید، احتمالا" یادتان رفته که از طریق مقاله نویسان روزنامه های زنجیره ای چه اتهاماتی را به اکبر رفسنجانی نسبت دادید. ، مگر شما نبودید که در جریان قتل های زنجیره ای اکبر رفسنجانی را آمر این قتلها معرفی می کردید ، مگر شما نبودید که مدعی بودید بعد از فتح خرمشهر جنگ باید پایان می یافت و این جاه طلبی اکبر رفسنجانی بود که باعث ادامه جنگ و خرابی در کشور شد ، مگر شما نبودید که شعار می دادید آزادی اندیشه با هاشمی نمیشه ، مگر شما نبودید که در جریان انتخابات مجلس در دوره اصلاحات رفسنجانی را به لجن کشیدید ، مگر شما نبودید که ادعا می کردید که در دوره ریاست جمهوریش قصد قتل عام نویسندگان را با دستکاری ترمز اتوبوس حامل ایشان را داشته است ، شاید شما و جناح متبوعتان دچار آلزایمر شده باشید ولی ما ملت حافظه تاریخی مان خوب کار می کند و وقایع گذشته را فراموش نمی کنم ، در آخر یک پیشنهاد هم برایتان دارم همانگونه که در جریان خیانت های دولت در جریان برجاب و تعهدات غیر قانونی مالی حواشی آن وقتی در این خصوص از شما سوال شد که نظرتان چیست فرمودید که بنده در این خصوص تخصص ندارم و اظهار نظر نمی کنم ، پس لطف کنید روی حرفتان بماند و در موضوعی که هیچ تخصصی در آن ندارید اقدام به حرافی و تاریخ سازی و خاطره سازی و اظهار نظر مشعشعانه نفرمایید .
Iran, Islamic Republic of
عالی عالی
Iran, Islamic Republic of
آقا اینقد خون خودتو کثیف نکن مرحوم هاشمی که در این دنیا نیست اخلاق حکم میکنه که رعایت کنیم ،در این آقای هاشمی مبارزی نستوه بود هیچ شکی نیست تا جایی که مقام معظم رهبری مد ظله العالی در سخنرانی بعد از انتخابات 88 به نقش پشتیبان و حمایتی مرحوم آیت الله هاشمی از ثروت شخصیش به نفع انقلاب قبل از انقلاب اشاره فرمودند...حتما در ارشیو صدا و سیما این فیلم هست....بزرگان نظام را بخاطر درگیری جناحی خوار و خفیف نکنید بالاخره همه ماها معصوم نیستیم و ممکن است در برهه ای از زندگی اشتباهاتی هم داشته باشیم..استغفر الله که از خدا بالاتر نیستید برادر عزیز!!خداوند تبارک و تعالی با نگاه رحمت و بخشش بندگانش را می نگرد و توصیه می فرمایند به همه این صفت نیک را....امیدوارم از صحبت های بنده ناراحت نشوید...جناح برای من مهم نیست اصولگرا اصلاح طلب کارگزار اعتالی ..همه همه ر در اردوی نظام می دانم و معتقدم با وحدت در عین احترام به ختلاف نظر ها می توان کشور را اعتلا داد.
Iran, Islamic Republic of
اگر امام در کنار هاشمی نبود، او انقلاب را نابود کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
احسنتتتتتت
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس این را امام گفت امام گفت هاشمی زنده است چون نهضت زنده است یعنی هاشمی اگر شخصیتی پیدا کرد از صدقه سر زنده بودن انقلاب است ایشون میگه انقلاب اگر ماند از صدقه سر هاشمی است زهی خیال باطل
United States
حرف دلتو بزن که اگر امام کنار رفسنجانی نبود انقلاب متلاشی میشد. بنده خدا برو دکتر ببین که بد به هذیان افتادی. وای بحال مجلسی که تو نایب رئیس باشی.
حسین
Netherlands
آیا طرح اینگونه مسائل راهی است برای فرار از پاسخگوئی سه قوه به ضعف کشنده ؟ اینکه صواب شاه عباس بیشتر بود یا گناه شاه سلطان حسین چه کمکی به بیست دقیققه می کند؟ چه هر دو غیر قابل سنجش هستند.
باز گردید به قرآن و میزان
Iran, Islamic Republic of
حسين عمو جان ! ديكته تو درست كن ، خيلى غلط غلوط مينويسى، ثوابى كه مد نظرته با صاد نيست بلك با ث سه نقطه است پسر جان. ضمناً حرفهاى بيربط هم زياد ميزنى يه كم مطالعه تو زياد كن.
پير شى الهى !
حسین
Netherlands
تیری که زدی بر دلم از غمزه خطا رفت / تا باز چه اندیشه کند رأیِ صوابت
خدمت شما دوست عزیز با سلام و آرزوی سلامت و تشکر بی حد جهت اشاره ای که فرمودید. پیریست و هزار درد سر.
تا دیداری دیگر ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
با سلام؛
امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) ولی فقیه بود و رفسنجانی سرباز(البته چه سربازی بماند) اگر یک سرباز نباشد سرباز دیگری جای او را می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
کاش نبود
اون موقع چقدر انقلاب در مسیر درستی حرکت کرده بود
Iran, Islamic Republic of
بدعت گذار وآوانگارد روشدن (از لایه پنهان خارج شدند)طبقه اشرافی جدید وبه رسمیت رساندن بخور بچاپ کار گزاران که خیلی از الاغ سواران پورشه وبنز سوارشدندواز دهات دورافتاده حالا تومنظقه 1 تهران می نشینندوبچه هاشون مقیم اروپا وکانادا....
Iran, Islamic Republic of
یسری اصلاح طلبا اگر عقل تو سرشون بود که یه روز هاشمی رو نمی زدن
یه روز طرفدارش بشن/ حالا هاشمی فوت کرده قدیس شده/
Canada
امام ره فرمودند : "ملاک حال فعلی افراد است ." گیریم مرحوم اقای هاشمی واقعا کنار امام ره بودند . بدون رودرباستی و تعارف به اعتراف دوستان و مخالفین اقای هاشمی حد اقل ایشان در ده سال پایان عمر سیاسی شان به شدت از خط و ارمانهای سیاسی و فرهنگی امام ره فاصله گرفتند .تفریح بعد ازظهر عاشورا در سد لتیان / در اختیار گرفتن استخر فرح / تفریحهای خانوادگی و دوستانه در کیش و... /سکوت و همراهی با فتنه های سیاسی و فرهنگی / تئوری سازی و عملیاتی کردن اقتصاد شبه سرمایه داری که باعث ایجاد و تشدید اختلافات طبقاتی در جامعه شد/ تحریف اشکار فرمایشات امام ره در دشمنی و شعار مرگ با امریکا / به کار گرفتن و استفاده از افرادی که هیچ نسبتی با امام و انقلاب از نظر فکر و اندیشه نداشتند و نفوذ دادن انها در مراکز تحقیقی و پژوهشی تاثیر گذار/ تایید و تبلیغ عملی زندگی اشرافی و خارج شدن از زی طلبگی /و... از جمله خطاهای و خطیئه های جبران ناپذیر مرحوم اقای هاشمی در کنار خدمات ارزنده او است .اگرعنایات الهی و هوشیاری رهبری و استامت ایشان در مقابل اینگونه اشتباهات و انحرافات نبود و اگر پشتیبانی و بصیرت مردم انقلابی نبود انقلاب با اینگونه خطا ها و خطیئه ها بعد از رحلت امام ره متلاشی شده بود .حب و بغض و دوری از انصاف نباید تحلیل و قضاوت ما را نسبت به افراد تحت تاثیر قرار بدهد . مرحوم اقای هاشمی هم خدمات فراوانی داشتند و هم اشتباهات زیاد و بزرگی را مرتکب شدند .که هر کدام باید در جای خودش مورد بررسی قرار بگیرد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
هاشمى از خط امام و انقلاب هيچگاه فاصله نگرفت بلكه بر خلاف شما حرف دل مردم و صاحبان اصلى انقلاب رو ميزد ، تاريخ ثابت خواهد كرد كه چه كسى درست ميگفت و در خط امام (ره) بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شریف
Iran, Islamic Republic of
نامه بی سلام ایشان به رهبری و سکوت در برابر فتنه گران 88 ، حمایت از فرزند خاطی خود ، تأثیرپذیری صرف از همسر و دختران و... برگهایی سیاه در زندگی ایشان بود.
مودی
خب جناب پزشکیان همه ی حرف شما قبول که دشمنان هاشمی دشمنان انقلاب و اسلام هستند (عجیبه یاد یه شعاری تو نماز جمعه های دهه ی هفتاد تهران افقتادم که یکی فریاد میزد دشمن هاشمی دشمن پیغمبر است) حال با این استدلال شما طیف وسیعی از اصلاح طلبان هم حزبی تان که در دوره اول ریاست جمهوری خاتمی هاشمی را مسبب تمام بدبختی های انقلاب و مردم میدانستند و از او به عنوان عالیجناب سرخپوش و قاتل و. ..... یاد میکردند هم دشمن انقلاب و اسلام محسوب میشوند یا نه ؟؟؟ و اگر چنین است چرا ان موقع کسی به یاد ندارد که شمتا و امثال شما که چنین فکری دارید جلوی هم حزبی هایتان را نگرفتید ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یادت رفته! غلیظ تر بود شعار
می گفتند مخالف ! هاشمی دشمن پیغمبره!
همین ده نمکی اعتراض کرد زندونش فرستادن
محمد
United Arab Emirates
اتفاقا اگه هاشمی نبود وضع انقلاب از چیزی که هست بهتر میشد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پزشکیان درطول تاریخ پرافتخار روحانیت مانمونه ای را سراغ نداریم که یک عالم دینی دراین سن وسال بدون وصیت نامه رحلت کرده باشد وصیت سفارش اکید اسلام ، بر همگان مستحب است ولی برای عالمان دینی واجب(هرچند که فرزندانش ادعا می کنند که فعلا ما چیزی نیافته ایم )ما نمونه ای را سراغ نداریم حتی درعالم سیاست که چنین مرگی برای او رقم خورده باشد(تا آنجایی که بنده اطلاع دارم) آیا نباید همه فکر کنند که چرا چنین چیزی برای ایشان رقم خورده است. جناب آقای پزشکیان بسیاری از مردم توان آن را ندارند که حتی یک بار فرزندان خود را به یک استخر معمولی ببرندویکی از عقده های بچه های محروم همین است که نتوانستند از چنین امکاناتی استفاده کنند شما اگر فرصت کردید گاهی درهمین تهران دریک روز تابستان به بعضی جاهای سربزنید متوجه خواهید شد که درپایتخت کودکان چگونه درکانال های غیر بهداشتی شنا می کنند دیگر جاهای کشور جای خود دارد (شما پزشک هستید خطرات بهداشتی آن را می دانید) چگونه است که دراستخر مجلل به تنهایی از ان استفاده می کردند(بلیط استفاده فردی از آن ازتوان بسیاری از افراد جامعه خارج است چه برسد به استفاده اختصاصی) مگر امام علی علیه السلام نفرمودند که درحکومت اسلامی هرمسئولی باید زندگی خودرا درسطح عامه مردم قرار دهد.آیا عامه مردم چنین امکاناتی داشتند. شما ودوستانتان خیلی تلاش می کنید که ایشان را مطرح کنید ولی موفق نخواهید شد سالگرد ایشان را نگاه کنید چگونه برگزار شد جهان نیوز عزیز شاید مطلب را منتشر نکنید ولی حقیقت روزی مشخص خواهدشد
United States
حرف حق جواب نداره.... احسنت
یزدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا حرف مقت نزنید مگر ملت مرده بودن
Indonesia
روحیه تملق و خداناباوریست که امثال پزشکیان را این چنین مذبذب کرده است هر چقدر ایشان بگویند من جانباز و رزمندهبوده امو و نماز می خوانم باز تاثیری ندارد کسی که امام را در کنار هاشمی معرفی می کند و می گوید اگر هاشمی نبود انقلاب متلاشی می شد یعنی خدا را نمی شناسد یعنی فهم درستی از امام ره و نگرش خداباورانه وی ندارد این خزعبلات چیست این مردک می گوید ؟؟ امام ره این انقلاب را رهبری کرد و او بود کهپناه و ملجا مردم و مسئولان بود حالا این مزخرف گو آمده و نقش هاشمی را از امام ره هم پر رنگ تر نشان می دهد آقای پزشکیان در دولت مبتذل خاتمی که هم اندیشان شما همین هاشمی را عالیجناب سرخپوش می نامیدند جنابتان خفقان گرفته بودید و خزعبل بافی نمی کردید. خجالت بکش خود امام ره با آن همه ید بیضا که داشت ادعا نمی کرد اگر من نباشم اسلام و انقلاب نابود می شود و امثال تو مداهنه گو برای رضای اوباشی از جنس خودت چنین تهمتی به امام ره می زنی ننگ ابدی بر تو اندیشه مذبذبت همین اتندیشه نادرست است که پشت پا زده ای به همه اندیشه و دستاورد امام ره در ایجاد نظام جمهوری اسلامی ایران را همین اندیشه استیدادی و قبیله گرای تو و امثال توست که نقش بی بدیل ولایت فقیه را نمی بیند وسیاسی کاری ها هاشمی را عمده می کند راستی امام فرمود حامی ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند امثال شما حامی چه کسانی هستید حتما از دید شما امام نمی دانست و هاشمی می دانست؟؟ واقعا اف بر این دنیا که امثال تو در مجلس جمهوری اسلامی نفس می کشید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
وی(نایب رییس اول مجلس) با بیان اینکه اگر هاشمی رفسنجانی در کنار امام راحل نبود خیلی وقت پیش انقلاب متلاشی می‌شد ابراز داشت: در تمامی صحنه‌های انقلاب جهت گیری‌هایی را که امام راحل داشتند آیت‌ا...هاشمی مدیریت کرده و در همه صحنه‌های نظام حضور موثر داشت.
مطهری نایب رییس دوم مجلس چندبار ازنقش پدر شهیدشان(ضمن احترام به روح شهید فرزانه استاد مرتضی مطهری ) درمعرفی امام خمینی به مردم سخن های گفته اند آیا این اهانت به ساحت الهی آن مرد بزرگ نیست که اینگونه درباره ایشان صحبت شود شخصی که توانسته اند چنین حرکت عظیمی را سامان دهی کنند ازدیگران خط می گرفتند موسسه تنظیم آیا وظیفه ندارد از جایگاه آن مرد فرزانه دفاع کند از حسن آقا انتظارنداریم ولی ازبقیه بخصوص از آقای سید علی خمینی دیگر نوه های امام انتظار داریم نوه های امام چکار می کنند چرا اعتراضی ندارند چرا سکوت کرده اند
Canada
اقای پزشکیان فرموده اند : "جهت گیریهای امام را اقای هاشمی مدیریت کرده "ایا جهت گیری شعار مرگ بر امریکا / جنگ تا رفع فتنه / مواظب نفوذیها و بیت خودباشید (خطاب به روحانیون )/لزوم حفظ روحیه و مشی زندگی ساده طلبگی /دوری از اشرافیت و کاخ نشینی /لزوم رسیدگی به محرومین ومستضعفین / خطر اسلام امریکا یی برای جهان اسلام و خطر حکومت شیطانی امریکا و... را هم اقای هاشمی مدیریت کردند یا اصولا از این جهت گیریها فاصله گرفتند ؟؟ /
Iran, Islamic Republic of
این داستانها را باید شنید و زیر جلی بهش خندید و از آن رد شد !! اینها بدانند که اگر روزی خشم ملت بر انگیخته شود به آقای دکتر نخواهند گفت شما فلان روز از محسنات هاشمی میفرمودی برو بغل ؟؟ همه باید اگر نصیحت پذیر نشوند روزی در همین دنیا جواب بدی پس بدهند . بروند دعا کنند که رهبری جلو خشم ملت را تا کنون گرفته و برایشان مایه گذاشته است !!
Iran, Islamic Republic of
اینا یکروز به هاشمی توهین میکردن وحالا او رو تا سطح امام رحمت االله بالا می برند؛ آدم عاقل اونیه که ثبات شخصیت داشته باشه، نه اینکه یکروز از اینور بوم بیفته یکروز از اونور بوم.
United States
جناب پزشکیان! این انقلاب را خداوند به ثمر رساند..... خداوندی که ملک به دست اوست و به هرکس می خواهد می‌دهد و از هر کس می‌خواهد می‌گیرد:
{مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ ۖ...} صدق الله العلی العظیم
Iran, Islamic Republic of
تو هم دیگه پیاز داغشه زیاد نکن این شهدا ومردم بودن که انقلاب را حفظ کردن البته ایشون هم خیلی زحمت کشیدن
Iran, Islamic Republic of
انقلاب را مردمی که در پیاده رو ها بودند به ثمر رساندند! تابه حال احدی به خود اجازه داده که اهمیت انها را مهم بداند! اگر نمی امدند چه میشد؟
Iran, Islamic Republic of
تو و مطهری صادقی حرف نزنید سنگین ترید
نباتی
Iran, Islamic Republic of
سلام این نظام به افراد وابسته نیست حتی هاشمی برای چون تویی متاسفم و برای خودم که تو نماینده منی
یونس
Iran, Islamic Republic of
کاملا به حق است حرفهای ایشان خداوند مرحوم هاشمی را بیامرزد
که اگر ایشان الان بودن با درایت و سیاست و دیدباز میتوانست کمک کننده باشد نه مثل الان که کشورمون به لجن کشیده شده و هروروز یک چیز جدید میاد بیرون ازش ۰
خدایا تو را شکر
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا امثال ایشان با حمایت همه جانبه از فتنه گران سال۸۸کشور را به لجن کشیدند ...
Iran, Islamic Republic of
طرف آرزوی باز شدن سفارت امریکا را ...
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که مثل من در دانشگاه علوم پزشکی تبریز درس خوانده اند می دانند؛ بپرسید ببینید وقتی هاشمی به تبریز اومده بود این آقای پزشکیان چه برخوردی با او کرد.
آذربایجانی
United Arab Emirates
خب شما از صدقه سر همون هاشمی به اون جایگاه رسیدی. مسلما باید این حرف رو بگی.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری نماز میت که برای هاشمی خواندند یک‌نکته ظریفی داشت در قسمتی از نماز میت هست که می گوید انا لانعلم منه الا خیرا و انت اعلم به منا یعنی خدایا ما از این میت جز خوبی نمی دانیم و تو از ما آگاه تری به او .رهبر در نماز میت آقای هاشمی این جمله را نگفتند لذا خود این موضوع گویای همه چیز هست
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زدن که عوارض نمیخواداصلاح طلبان حرف درمانی راخوب بلدندامادوصدگفته چون نیم کردارنیست ....اصلاهاشمی رهبرانقلاب بودوحضرت امام رهروبوداگه هاشمی نبودانقلابی نبوداگه هاشمی نبودفتنه هاخاموش نمیشداگه هاشمی نبودغربت رهبرصدبرابربودوای خدای من اگه هاشمی نبودتمام ملت ایران ازقحطی می مردند.....
Iran, Islamic Republic of
"اگر هاشمی رفسنجانی در کنار امام راحل نبود خیلی وقت پیش انقلاب متلاشی می‌شد"
نکند العیاذ باالله خداوند متعال جهان را برای بدنیا آمدن هاشمی رفسنجانی خلق کرده بود و ایشون از سر فروتنی چیزی به ما نگفت؟
خدا پدرت را بیامرزد اگر انقلاب قائم به فرد بود که باید سال 68 داستان تمام میشد.
یاد باد امام راحل(ره) که فرمود انقلاب به هیچکس حتی خود ایشان وابستگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
فتنه ۸۸هم از افتخارات هاشمی رفسنجانی است که هشت ماه مدیریت کرد تا انقلاب را متلاشی کند
Iran, Islamic Republic of
بریزید تو خیابونها ....خخخخخخ
United States
دو نکته از فرمایش این نایب محترم مجلس قابل توجه است
"در تمامی صحنه‌های انقلاب جهت گیری‌هایی را که امام راحل داشتند آیت‌ا...هاشمی مدیریت کرده " حتما قضایای مخالفت امام راحل با قائم مقامی رهبری آقای مرحوم منتظری و خاطرات مرحوم گیلانی در مورد اصرار و اقدام هاشمی رفسنجانی درآن زمینه را بیاد دارید که نمونه خوبی از این مدیریت های!! مورد پسند اصلاح طلبانه است.
کته دوم عنایت ایشان به جوانان است . توجه فرمایید": وحشی‌ترین حیوانات را در دنیا رام می‌کنند، چگونه است که ما نمی‌توانیم با جوانان ما بنشینیم و از مشکلاتشان جویا شده و راحت با آنها ارتباط برقرار کنیم " خدا وکیل عجب مثالی زدی! اونوقت فکر می کنی جوانان راجع به امثال جنابعالی چطور باید فکر کنند؟
Iran, Islamic Republic of
هاشمی در کنار امام نبود انقلاب متلاشی می شد؟!!!!!!!!!
ا هاشمی رو هم درقبر لرزوندی.
Iran, Islamic Republic of
امام رضوان الله در سخنرانی گفتند من به پشتیبانی این ملت انقلاب کردم وبا پشتیبانی این ملت شاه رااز کشور انداختم بیرون امام توآزادی خرمشهر گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد امام نائب بحق امام زمان ع هاشمی وبقیه را می شناخت وآینده ها را می دید تو وصییت نامه اش نوشت هر جا مهر من وصدای من را شنیدید و دیدید قبول کنید .هاشمی مو قع جنگ به گفته آقای خررازی گفتند بچه های مردم در جنگ با دشمن بعثی می جنگیدند من با هاشمی وروحانی در کیش کنار دریا کباب می زدیم می خوردیم خود هاشمی تو صحبت شان گفتند تو آرشیو تلویزیون است حضرت امام قطعنا مه را قبول نمی کردند من وآقای ولایتی کاسه زهر را به امام دادیم .اقای پزشکیان دوستی شما مثل دوستی خاله خرسه است با هاشمی باحرف های بی ربط روی هوا چیزی می گویید وما هم مجبور می شویم جزیی از خیانت های هاشمی را بگوییم
علی
Iran, Islamic Republic of
اقایان با این حرفها می خواهند میت را زنده کنند یا دنبال مقاسد خود هستند ...
می ترسم اسممو بگم
Iran, Islamic Republic of
با این اوصاف ملت یک اشتباه بزرگ کردند طبق صحبت این نماینده فاضل و آن اینکه در انقلاب رهبر را اشتباه گرفتند و فرع را چسبیدند /چشم سید حسن روشن آقا شما زیاد ناراحت نشو چون امام ره طبق صحبت فاضلانه این نماینده کاره ایی نبوده و حرم امام را هم باید حرم هاشمی بگیم و از خاندان هاشمی بخاطر اینکه اجازه دادند تا پیکر مطهر امام ره در آنجا دفن بشه قدردانی کنند . بابا عجب مفسرهایی از انقلاب در حال رشد کردن و نمایش قدرت تفسیر خود هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قرصاش نشسته خورده . بشور بابا دل درد میگیری توهم میزنی
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
اصلا هاشمی بنیانگذار نظام بود نه امام راحل!!!
جواد
Iran, Islamic Republic of
شما نمی خواد به فکر انقلاب باشید شما موظب خودتون باشید که باد نبره. این انقلاب بدون هاشمی خیلی بهتر می چرخید البته اگه نبودند و افرادی مثل خود تربیت نمی کردند مه الان بلای جان انقلاب شدند
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا چنین حرفی زده جوک نه خنده دار بله قهقهه داری است!
Iran, Islamic Republic of
به هر حال خدا بیامرزه
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی فرمودند:جاهل یادرحال افراط هست یادرحال تفریط ....این جماعت یک روزهاشمی راکوبیدندوالان درحداعلادارن بالامیبرنش ....فدای حضرت که ذات این جماعت راکه جهالت وتعصب است برملاکرده
حامد
Iran, Islamic Republic of
حذف سیاسی و خنده دار گفته.
Iran, Islamic Republic of
حالا کو تا سیزده بدر....
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
خواب دیده
پر خوری نتیجه اش خوابهای آشفته است
من تحلیل بلدم
اما تعبیر خواب نمیدانم
Iran, Islamic Republic of
آقای پزشکیان انقلاب را جانبازانی که سالهاست مونس ویلچر هستند از متلاشی شدن نجات داد. انقلاب را شهدایی که در اوج جوانی از جان خود گذشته اند ازمتلاشی شدن نجات داد.انقلاب را خانواده های شهدا که بعضی از انها سالهاست چشم انتظار فرزندان،پدران وهمسرانشان هستند ازمتلاشی شدن نجات داد.انقلاب را آزادگا نی نجات داده اند که هنوز آثار شکنجه های روحی وجسمی برپیکر آنها زندگی را برای آنان سخت کرده
Iran, Islamic Republic of
... برو خودت بکش با این حرف مفتت.
ستوده
Iran, Islamic Republic of
خود امام ره میفرماید تمام توفیقات انقلاب و خودش تفضل الهی بوده اونوقت این حضرات دنبال منحصر کردن توفیقات به افراد هستند !!!! از این جناح بازیها دست بردارید .
، رهبری ،وحضور ووحدت مردم بعد از عنایت خاصه خداوند عامل پیروزی و تداوم انقلاب بوده نه آقای هاشمی که با نبودش انقلاب متلاشی شود .
Iran, Islamic Republic of
اگر مسعود پزشکیان کنار هاشمی رفسنجانی نبود، رفسنجانی متلاشی می شد. نتیجه آن می شود که اگر پزشکیان نبود امام متلاشی می شد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مرد و تمام شد ...
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم جنوب شهر نشین نبودند انقلاب به سرانجام نمی رسید نه فردی که می خواهید دوباره انرا زنده کنید چرا به فرمایشات امام در مورد مردم کوخ نشین توجه نمی کنید یادتان رفته بترسید از زمانیکه همین مردم کوخ نشین قیام کنند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی توی (کاخ فرح پهلوی) - همان ((کاخ سعداباد توی استخر و سونا و جکوزی اش )) مرد و تمام شد ولی ...
Iran, Islamic Republic of
مردم مشگل نون و اب و کار دارند و یک عده بند کرده اند به جنازه اکبر که توش اورانیوم است !!!!! یا عده ای هم فقط می خواهند طوری صحنه سازی بکنند که مردن هاشمی توی کاخ فرح پهلوی (کاخ سعداباد) را از ذهن ها پاک کنند . بجای این اراجیف و یا گرفتن عکس سلفی با موگرینی توی مجلس بفکر مردم باشید.
سیدعلی
Romania
آقای پزشکیان فراموش کرده اید که امام راحل عزیز ومقام معظم رهبری انقلاب پشتیبان انقلاب را خدا وامام عصر می دانند وبارها تاکید کرده اند که انقلاب ونظام برخاسته از آن متکی به هیچ فردی حتی خود امام خمینی هم نیست چه رسد به آقای هاشمی؟!
چرا شما اینقدر جوگیر میشوی واز دایره عقل وانصاف خارج می گردی؟
Iran, Islamic Republic of
برای از بین بردن انقلاب بهترین راه کم رنگ کردن نقش امام است به این ... حالی کنید فرمایش رهبر را که جهان انقلاب اسلامی را با نام خمینی میشناسد در ضمن اگر دست من بود برای بسیاری ازمسیولین کلاس درس انقلاب اسلامی میگذاشتم همان پرسیده به دانشجویان میدهند
Iran, Islamic Republic of
....امام همیشه همه مسئولین حمایت می کرد. اگر می دانست هاشمی دوچهره ای هست. درزمان حیاتش با بعد از رحلتش فرصت طلبی می کند. مثل بازرگان باهاش رفتار می کرد.
اعتمادی
Iran, Islamic Republic of
صاحب این انقلاب حضرت حجت بن الحسن العسگری است وقائم به هیچ فرد وجریانی نیست،والان هم نائب برحق ایشان باتدابیر بی نظیری در حال هدایت کشتی انقلاب است،وبه فضل خدای متعال هیچ گاه،تاکید می کنم هیچ گاه این انقلاب متلاشی نخواهد شد و به زودی به دست صاحب اصلیش خواهد رسید.
Iran, Islamic Republic of
اینکه هاشمی در کنار امام نبود انقلاب متلاشی می شد حرف درستی نیست . باید گفت هاشمی نزدیکترین فرد به امام ومشاور اعظم آن بزرگوار بود ودر پیشبرد اهداف انقلاب نقش موثری داشت.
عبدا.....
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالى
اميدوارم پاسخ اين ...را مردم بزرگوار ، شهيد
پرور وولايت مدار تبريز بدهند ونگذارند حرمتشان
بااين نماينده لكه دارشود وقبل ازآنان نمايندگان
ولائى پاسخ گويند ، ...لذا ازخدا بخواهيم كه همه ما
راعاقبت بخير كند انشاء.......
Iran, Islamic Republic of
مشکل امثال جناب پزشکیان.. مبنایی و اعتقادی است... ریشه این مشکلات را باید در مبانی فکر ایشان در اصول اعتقادات جستجو کرد...
آنگاه مشخص میشود که ایشان چرا در مصادیق دائما به بیراهه میروند
محمد
Iran, Islamic Republic of
کاش متلاشی میشد ولی به دست هاشمی و ابواب جمعی او منحرف نمیشد و خلق و خوی اشرافی گری بی مایه ترویج داده نمی شد.
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
جناب پزشکیان باز هم اضهار نظر کردی دوستان به شما گفته بودند در مسائلی که وارد نیستید و تخصص ندارید وارد نشوید لطفاً جمله ات را اصلاح کنید " اگر اراده خداوندی و همت والا ی مردم و مدیریت بینظیر امام نبود انقلاب شکست می خورد " باید خدا را شاکر بود مدیریت بینظیر حضرت آقا نیز کمتر از امام خمینی نیست.
Iran, Islamic Republic of
انقلاب بی نام و یاد هاشمی معنائی ندارد!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی ...شما ... که توی مجلس هستی بفکر مردم باشید نه اینکه ... بگویید .
سینا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برو ای تملق گو دوره تو هم تمام شده ای نان خور سفره پاره کن
Iran, Islamic Republic of
مردم مشگل نون و اب و کار دارند و یک عده بند کرده اند به جنازه اکبر که توش اورانیوم است !!!!! یا عده ای هم فقط می خواهند طوری صحنه سازی بکنند که مردن هاشمی توی کاخ فرح پهلوی (کاخ سعداباد) را از ذهن ها پاک کنند . اقای پزشکیان ...