سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

2 سال قبل چنین دروغی را تیتر یک کرده بودند؟!

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۲
کد مطلب: 583117
در این روزها دیگر از دستاوردهای هسته‌ای که ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی شهید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، علی محمدی و رضایی‌نژاد بود خبری نیست چرا که بتن ریزی در آن را پیروزی تاریخی نامیدند! با این وجود بهتر است که بزک‌کنندگان این خسارت محض را بهتر بشناسیم تا از این طریق تجربه تاریخی جامعه را افزایش دهیم.
2 سال قبل چنین دروغی را تیتر یک کرده بودند؟!
به گزارش جهان نيوز؛ با گذشت دو سال از اجرایی شدن برجام، عیب و ایرادات این توافق به میزانی  خود را نشان داده که به‌راحتی بتوان آن را خسارت محض نامید. متن ضعیف توافق هسته‌ای آن‌قدر خسارت آفرین بود که حتی مهم‌ترین مسئولین دولتی نیز به بی‌فایده بودن آن اذعان کردند و ادامه همین مسیر حتی داد ولی‌الله سیف را هم درآورد و رئیس کل بانک مرکزی در اعترافی صریح اعلام کرد که ثمرات اقتصادی برجام تقریباً هیچ بوده است! 
 
در این روزها  دیگر از دستاوردهای هسته‌ای  که ثمره  تلاش‌های شبانه‌روزی شهید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، علی محمدی و رضایی‌نژاد بود خبری نیست چرا که بتن ریزی در آن  را پیروزی تاریخی نامیدند! با این وجود بهتر است که  بزک‌کنندگان این خسارت محض را بهتر بشناسیم  تا از این طریق تجربه تاریخی جامعه را افزایش دهیم. 
 
به‌راستی باور میکنید 2 سال قبل در چنین روزی (27 دی) چنین دروغی را تیتر یک کرده بودند؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:رجا
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *