جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

«کمدی انسانی» را در کدام سینماها ببینیم؟

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 583052
فیلم سینمایی «کمدی انسانی» ساخته محمدهادی کریمی از امروز (۲۷ دی ماه) در سینماها اکران شد.
«کمدی انسانی» را در کدام سینماها ببینیم؟
به گزارش جهان نيوز، فیلم سینمایی «کمدی انسانی» ساخته محمدهادی کریمی از صبح امروز (۲۷ دی ماه) در سینماهای تهران به نمایش درمی‌آید. این فیلم یکی از فیلم‌هایی سینمایی است که بازیگران مطرح سینما در آن پرتعداد حضور دارند. 

«کمدی انسانی» یک کمدی-تراژدی است که از دهه 30 تا دهه 60 روایت می‌شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می‌کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد ، مهوش افشارپناه، عباس احمدی‌مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان‌افشار با حضور نیکی کریمی/بازیگران نوجوان: ایلیا نصراللهی، سام غفوری حضور دارند.

«کمدی انسانی» در گروه آزادی به نمایش درآمده و سینماهای کورش، آزادی، ملت، مگامال، چارسو، زندگی، اریکه ایرانیان، ماندانا، موزه سینما، ارگ، تیراژه2، سمرقند، پارس، سپیده، مرکزی، هویزه،عصرجدید . 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *