پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سردار عبداللهی در همایش طرح و برنامه نیروهای مسلح:

اولویت نیروهای مسلح بومی‌سازی تجهیزات است

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 583037
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما روش‌های خود را باید متناسب با شرایط جغرافیایی، تهدیدها و فرهنگ ملی پایه ریزی کنیم چرا که اولویت در نیروهای مسلح، بومی‌سازی تجهیزات است.
اولویت نیروهای مسلح بومی‌سازی تجهیزات است
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در اختتامیه گردهمایی جامعه طرح و برنامه و بودجه نیروهای مسلح گفت: دنیای اطراف ما روز به روز از لحاظ دانش و برنامه ریزی پیچیده می شود و بر این اساس باید برنامه ریزی جامعی در سازمان ها داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما روش های خود را باید متناسب با شرایط جغرافیایی، تهدیدها و فرهنگ ملی پایه ریزی کنیم چرا که اولویت در نیروهای مسلح، بومی سازی تجهیزات است.

وی با بیان اینکه اگر سازمانی بدون برنامه حرکت کند به بن بست خواهد رسید، افزود: برنامه ریزی می تواند حتی با کمبود منابع، سازمان را از گردنه های سخت عبور دهد و قطعاً سازمانی پیشرفت خواهد کرد که برنامه ریزی درستی داشته باشد.  

عبداللهی تصریح کرد: ما باید از بودجه محوری به سمت برنامه محوری حرکت کنیم و برنامه های خود را متناسب با ظرفیت های نیروی انسانی، واقعیتها، تجهیزات و منابع مالی تهیه و تدوین کنیم.    
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه معاونت های طرح و برنامه باید با ایجاد شرایط خاص موجب هم افزایی در سازمان خود و سازمان های همطراز شوند، تصریح کرد:

اساسی ترین برنامه های هر سازمان در طرح و برنامه آن شکل می گیرد و امروزه اهمیت این مجموعه بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: در هر سازمانی ساختارها باید پاسخگوی مأموریت های آن سازمان باشد و ما باید متناسب با برنامه و مأموریت های خود ساختارهای موجود را تغییر دهیم چرا که در ساختار سازمان، اجرای مأموریت مهم ترین موضوع است.

عبداللهی تصمیم سازی، نظارت و کنترل را از وظایف مهم معاونت های طرح و برنامه و بودجه برشمرد و افزود: لازمه انجام این وظایف کلیدی، جذب کارکنان توانمند و تشکیل اتاق های فکر برای توانمند سازی حوزه مدیریت است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در پایان، شناسایی مزیتها و برنامه ریزی درست را از دیگر وظایف طرح و برنامه برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز، طرح و برنامه درست موجب فرهنگ سازی در حوزه های مختلف اعم از صرفه جویی و استفاده از تولیدات داخلی می شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *