پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تخفیف بلیط قطار به متولدین دهه فجر انقلاب

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 582970
معاون اجرايي شرکت حمل ونقل ريلي رجا گفت: در آستانه‌ي آغاز سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، و براي سومين سال پي در پي، طرح تسهيلات سفر رجا با عنوان «رهپويان فجر» براي متولدين دهه مبارک فجر اجرا مي‌شود.
تخفیف بلیط قطار به متولدین دهه فجر انقلاب
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا شناسنده با اعلام این خبر افزود: شرکت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین شرکت خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین به مسافران، در جهت بزرگداشت ۳۹ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد در بازه زمانی یکم تا بیست و دوم بهمن امسال مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان "رهپویان فجر" ارائه کند.

وی گفت: در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدین ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال‌های پس از ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی یکم تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری را دارند، ارائه می‌شود.

وی اعلام کرد: این تخفیفات بدون هیچ گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیط، انجام می‌شود.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص نحوه دسترسی به بلیت‌های تخفیف دار مذکور تأکید کرد: در تمامی قطار‌های شرکت رجا و از طریق خرید با کلیه روش‌های فروش بلیت، با درج اطلاعات تاریخ تولد و کد ملی، بلیت‌ها در دسترس متقاضیان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، از طریق سایت اینترنتی شرکت رجا به نشانی www.raja.ir و اپلیکیشن‌های فروش این شرکت اقدام کرده، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ارائه درخواست با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ (از سراسر کشور) تماس بگیرند.

اعزام زائر اولی‌ها با قطار‌های رجا به مشهد
شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در جهت مسؤولیت اجتماعی خود و به پاس همراهی خوب هموطنان در مرحله اول برگزاری پویش بگردون تا بگردی، تعداد ۵۰ نفر از زائران سفر اولی را با قطار‌های رجا و به صورت کاملاً رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رجا، این اقدام خیرخواهانه با همکاری این شرکت و آستان قدس رضوی انجام می‌شود.

در قالب این همکاری چندین کاروان از گروه‌های مزبور به تدریج در سال جاری با قطار توس شرکت رجا به زیارت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین کاروان، شامل ۵۰ نفر در تاریخ ۲۸ دی ۹۶، با قطار توس رجا از تهران به مشهد سفر کرده و اول بهمن با همان قطار به تهران مراجعت می‌کنند.

ارائه تسهیلات بلیت قطار برای زوج‌های دانشجو، مراکز آموزشی، کاروان‌های ورزشی و مددجویان مراکز بازپروری از دیگر اقدامات شرکت رجا در جهت مسؤولیت اجتماعی است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *