کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشک کاخ سفید:

وضعیت جسمی و روانی ترامپ «بسیار خوب» است!

27 دی 1396 ساعت 8:51

پزشک کاخ سفید اعلام کرد که نتیجه معاینات جسمی و روانی از رئیس جمهور آمریکا کاملاً نرمال بوده و وی در شرایط فیزیکی و روانی بسیار خوبی قرار دارد!


به گزارش جهان نیوز، دکتر «رانی جکسون» پزشک کاخ سفید روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که نتیجه معاینات تشخیصی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا کاملاً نرمال بوده و وی به لحاظ جسمانی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد!

پزشک کاخ سفید در این باره گفت: «خلاصه بگویم، وضعیت سلامتی رئیس جمهور بسیار خوب است. او به دلیل پرهیز از مصرف مشروبات الکلی و استعمال سیگار در دوران زندگی خود، از سلامتی کامل قلبی برخوردار است».

گفتنی است که این معاینات جسمی و روانی روز جمعه و به دنبال یک هفته جنجال بر سر صلاحیت ذهنی و روانی ترامپ برای تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا انجام شد.

دکتر رانی جکسون در ادامه گفت که «ترامپ به لحاظ ذهنی بسیار هوشیار و بسیار سالم است. وی برای انجام وظایف خود شایستگی دارد. من فکر می کنم که او برای انجام وظایف محوله در سالهای باقی مانده ریاست جمهوری خود صلاحیت دارد و حتی در صورت پیروزی در انتخابات بعدی، برای یک دوره (چهارساله) دیگر نیز فردی شایسته است».

منبع: مهر
 


کد مطلب: 582854

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/582854/وضعیت-جسمی-روانی-ترامپ-بسیار-خوب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com