جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

سرقت اینترنتی نوجوان ۱۶ساله از ۵۴حساب بانکی

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 582842
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق نوجوان اینترنتی با 530 میلیون ریال برداشت غیر مجاز اینترنتی در شهرستان دزفول خبر داد.
سرقت اینترنتی نوجوان ۱۶ساله از ۵۴حساب بانکی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سرهنگ 'سیدمحمد صالحی' سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی 2 نفر از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی متهم در یکی از شهرهای همجوار که نوجوانی 16 ساله بود، شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلفن همراه هوشمند که حاوی اطلاعات تکمیلی کارت های مختلفی که از آن ها سرقت اینترنتی شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم با بدست آوردن مشخصات تعداد 54 کارت عابر بانک از قبیل شماره حساب، رمز پرداخت های الکترونیکی، تاریخ انقضاء و رمز دوم، مبلغ 530 میلیون ریال از کارت های بانکی مختلف بصورت اینترنتی سرقت کرده بود، گفت: شهروندان مراقب باشند تا اطلاعات و مشخصات کارت های بانکی خود را به افراد ناشناس یا سایت های غیر معتبر ارائه نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
Canada
کاش سیستم پلیسی و قضایی کشور برای بازداشت سارقین چند هزار میلیاردی مانند برادر رییس جمهور محترم ، برادر معاول اول محترم رییس جمهور ، وزاری محترم دولت و ... هم همی نقدر جدیت و تلاش به خرج می داد ،
ملت و مسخره کردید رفتید یه بچه 15 ساله رو ... گرفتید و مثلا" رسانه ایش کردید که قدرت پلیس در مبارزه با مفاصد مالی و بانکی را نشان دهید برید جهانگیری و فریدون و بگیرید اگه مردید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این کشور قدرت برخورد داره
ولی برای از ما بهترون کاری نمیتونه بکنه
چون همشون موردهایی از همدیگه سراغ دارن
و اگه سر کلاف گیر کنه واویلاست...