سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۱

گزارش سازمان‌ اطلاعات‌ سپاه درباره‌ اغتشاشات اخیر

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 582780
نقوی حسینی افزود: در این بررسی گزارش مفصلی از بهره برداری کشورهای معاند در رأس آنها آمریکا، منافقین، سلطنت طلب‌ها و سایر گروه‌های ضد انقلاب از فضای مجازی برای ایجاد بحران و اغتشاش در کشور ارائه شد.
گزارش سازمان‌ اطلاعات‌ سپاه درباره‌ اغتشاشات اخیر
به گزارش جهان نيوز؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس گفت: در جلسه امروز ، مطابق دستور جلسه و ماموریت کمیسیون در بررسی علل و عوامل حوادث اخیر با حضور دستگاه‌های تخصصی، بررسی حوادث اخیر مورد بررسی قرار گرفت که دستگاه تخصصی این جلسه مسئولان اطلاعات سپاه بودند.
 
نقوی حسینی افزود: در این بررسی گزارش مفصلی از بهره برداری کشورهای معاند در رأس آنها آمریکا، منافقین، سلطنت طلب‌ها و سایر گروه‌های ضد انقلاب از فضای مجازی برای ایجاد بحران و اغتشاش در کشور ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه بیان شد در تهران کمتر از 200 نفر بازداشت شدند و تقریباً همه آنها در همان ساعات و روزهای اول آزاد شدند و بحث اغلب آنها هم اعتراض به مسائل اقتصادی بوده و مسائل سیاسی نداشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
خب فرمانده سپاه بیاد بگه کجای گزارشات این چند وقته نامی از اون آقایی ک مدتیه داره مخالف خوانی میکنه آورده ؟!

بعضیا خیال کردن چون همیشه لباس مقدسی تنشون میکنن دیگه هیچی، شدن بنده خوب خدا و نباید جوابگو باشن... خب بسم الله عزیز جعفری بیا اثبات کن اون تهمت رد.. این لجن پراکنی و تهمت نیست؟!
یعنی به بودجه 500هزار میلیاردی شپاه اعتراض نداشتند
Iran, Islamic Republic of
این حاجی حتما بین دستگیر شدها نبوده یا بوده و در رفته
برو خودت رو معرفی کن تا گزارشت ثبت بشه
Iran, Islamic Republic of
داداش مثل اینکه حالت خیلی خوب نیست زیرا سپاه را شپاه نوشتی و حتی نمیدونی 500 هزار میلیلرد چقدر هست؟ توی حال خوبی به ماهواره گوش نکردی تا بتونی درست مثل طوطی تکرار کنی!
ناظر
Iran, Islamic Republic of
مثل اينكه تو از آمريكائيها بيشتر مي سوزي اخي تو چرا تو كه ايراني هستي
Iran, Islamic Republic of
خدا عقل بده . حداقل میخواهید با چیزی مخالفت کنید با منطق مخالفت کنید . 500هزار میلیاردرو از کجا آوردی ؟ بخدا احمق بودن هم حد و اندازه ای داره . هر چند که باید خرا رد شکر کرد برای اینهمه حماقت مخالفان انقلاب که چهل ساله هر روز دارن میگن کار حکومت تا جمعه تمومه و دوبارهشنبه میشه و مبارزه کیبوردی رو شروع میکنن و دوباره میشینن تا جمعه کار حکومت یکسره بشه .
خدایا هرچیزی رو از آدم میگیری عقل رو از آدم نگیر
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگروطن فروش نیستی گوش کن
یه باربه عقلت رجوع کن ببین چرا امریکا اینقدر داره خرج می کنه چرا انقدر پایگاه داره چراعربستان این قدر خرج می کنه
چون می خواهدمن شیعه را ازبین ببرد
خوب تواگه شیعه یامسلمان نیستی وهستی گوش بده اگه اتفاقی بیفته بدتراز روهینگیارا برای ما نوشتندوخشک وتر باهم خواهند سوخت
البته ممکنه توبا اولین پرواز بروی پیش دوستای امریکایی ات
اماامام گفتند اگرسپاه نبود کشورهم نبود
کورشود خیانتکاروطن فروش که بابی غیرتی با بودجه ی غیرت مملکت مخالفه
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
خوب طبق گزارش دوستان دقيقا چند نفر خودكشي كردند؟؟
راستي زن باباي صدام هم اعتراض كرده من هم بودم چرا ايران نميگه؟؟!
رر
Iran, Islamic Republic of
از يك طرف مي گوييد تقصير امريكا منافقين و سلطنت طلبها بوده از اون طرف مي گوييد فقط مسايل اقتصادي بوده بله فقط مسايل اقتصادي بوده نكنه شورش هاي تونس بخاطر يك در صد ارزش افزوده نيز تقصير ان گروها بوده!؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
بدون شک آرامش امروز، سربلندی مملکت و عبور از خطرات ریز و درشتی که سال هاست متوجه این کشوره مدیون سپاه و نیروهای رزمنده است. اگر سپاه و مدافعین حرم نبودند الان باید تو کوچه های شهر با داعش می جنگیدیم نادیده گرفتن این موضوع دور از انصافه، پیروزی ما برابر رعب آور ترین ورژن تروریسم جهانی یعنی داعش، تشکیل لشکر مردمی بسیج، مشارکت در پروژه های اقتصادی بزرگ و سازندگی کشور، حضور در دفاع مقدس و ...تنها بخشی از خدمات و دستاوردهای این نیروی با اخلاص و مدافع کشوره اما سپاه قهرمان ما هم بدون شک خطا و اشتباهاتی داره و طبیعی هم هست چون زمینه فعالیتش گسترده و در ابعاد مختلفه. نکته مهم اینجاست که دوستان عزیز سپاه هم نباید خودشون رو بری از خطا و اشتباه بدونن. سپاه باید خودش رو به مردم و نهادهای قانونی نظام پاسخگو تر بکنه و مهم تر از همه از ورود به مسائل حزبی و جناحی که همیشه امام (ره) هشدار می داد به شدت پرهیز کنه. الان چند انتخاباته که سپاه رسماً داره از کاندیداهای خاص حمایت می کنه. و تا الان هیچ کدوم از کاندیداهاش هم رأی نیاورده. در انتخابات اخیر تقریباً همه ستادهای انتخاباتی آقای رییسی در اختیار سپاه بود و متأسفانه باعث تنزل سپاه از یک قدرت فرامنطقه ای به یک بازیگر جناحی شد. به امید سرافرازی بیش از پیش میهن عزیزمان ایران و موفقیت سپاه جان برکف در میادین پیش رو. انشاالله