سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۷۵
توسط دستگاه امنیتی

لیدرهای زن اغتشاشات اصفهان دستگیر شدند+عکس و جزئیات

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 582745
چهار زن که در حوادث اخیر اصفهان مرتکب اقدامات غیرقانونی شده بودند، توسط دستگاه امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جهان نيوز، در روزهای 16 تا 22 دی ماه و بعد از اعلام فراخوان رسانه‌های معاند و افراد خارج‌نشین مبنی بر سوءاستفاده از تجمعات مردمی با حضور خشونت‌آمیز در تجمعات و طرح موضوع برگزاری رفراندوم، عده‌ای به صورت سازماندهی شده با تهیه پلاکارد در چند نقطه از شهر اصفهان اقدام به اعمال خلاف قانون کرده که پس از شناسایی با حکم قضایی دستگیر می‌شوند.

در این راستا با اعلام منابع امنیتی و انتظامی چهار زنی که در حوادث اخیر مرتکب اقدامات ساختار شکنانه شده بودند توسط دستگاه امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

گفته می‌شود در تحقیقات اولیه ارتباط برخی افراد این گروه با مسیح علی‌نژاد ایجادکننده کمپین آزادی‌های یواشکی و کانال خبری معاند آمدنیوز محرز شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب این که نوشته رفراندوم کجاش اغتشاشگره؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
چون گفته رفراندوم اغتشاشگر هست ؟ معنی اغتشاشگر را هم فهمیدیم.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این خواهر زن صدام هست . پس بگو می گفتن خواهر زن صدام باعث اغتشاش شده . یا حق
Iran, Islamic Republic of
حق بزنه تو گردنت
France
بزنه تو گردن تو و اون دوستای اختلاسگرت مثل خاوری که ۹ دی با چفیه صف اول بود یا عیسی شریفی معاون اول شهردارتون که با اونهمه ریش و سلام و صلوات امروز گندش در امده ۱۰۰۰ میلیارد اختلاس کرده و زن و بچه اش رفتن کانادا . تو تو این بازی کجایی ؟ اعتراض به رفتار حاکمین حق مردم هست و وقتی اجازه هد اعتراضی گرفته میشه این میشه که مردم دست به خشونت بزنن .. متاسفانه تو و امثال تو که قشر بسیار کمی هستند و من حتی تو را اصولگرا واقعی نمیدونم اصلا موقعیت را درک نکردید و دارید برای مردم شاخ و شونه می کشید . اصولگرا واقعی یعنی ده نمکی یعنی تک تک کسانی که درک کردن که شرایط زندگی کردن مردم خیلی سخت شده و باید اصلاحات زیادی در امور مختلف اقتصادی و اجتماعی انجام بشه . البته برای تو که فرقی نمی کنه‌مردم چی می کشند . پولت ماهیانه میاد به حساب
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدا بزنه به گردن و کمر هر چی دروغگو و آدم منافقه. خدا بزنه تو کمر هر چی آدم بی انصاف و هوچیگره. خدا بزنه به گردن و کمر هر چی آدم پرمدعا و کم عقله. خاوری و شریفی و هر آدم دزد دیگه ای، خیلی خیلی بیجا کردن که بخوان یه روزی انقلابی شمرده بشن. آخه امثال شما اینقدر ساده اید که با یه ته ریش گذاشتن و چفیه انداختن و تسبیح به دست گرفتن فکر میکنید که طرف حتماً انقلابیه؟ آخه بدبختی اینجاست که این خاوری دزد و خائن حتی علائم ظاهری رو هم حفظ نکرده و روز و روزگاری همراه سیف و همین نجفی خودمون داشت برای ریاست رفسنجانی یقه و سینه چاک میکرد که معلوم میکنه جریان فکری ش از کجا آب میخوره. ولی بی انصافی هم حدی داره خداییش، اگه خاوری حمایت کننده از هاشمی داره به زور و دروغ و زحمت به جبهه انقلاب چسبونده میشه، پس بابک زنجانی توسط چه کسانی لوح تقدیر دریافت کرد و خودش به ستاد انتخاباتی چه کسی کمک کرد؟ کدوم شهردار از کدوم طیف بخاطر اختلاس ثابت شده به زندان رفت و محاکمه شد؟ شهرام جزایری اختلاسگر توسط چه کسانی نابغه اقتصادی معرفی شد؟ حقوق شصت، هفتاد میلیونی از جانب چه کسانی بعنوان سهم سفره انقلاب معرفی شد؟ پیگیری دزدی های کدوم آدم فریبکاری، با اعلام جنگ روحانی علیه کشور همراه شد؟ دزدی 12 هزار میلیاردی از جیب فرهنگیان کشور، توسط چه کسی بدهی معوقه نامیده شد؟ مراقب باشیم بخاطر دروغها و منافق بازی هامون یه وقت خدا بی هوا به گردن و کمرمون نزنه.
Iran, Islamic Republic of
نکنه ناراحت شدی که گفتن خواهر زن صدام هم دشت داشته؟
البته اینها از خواهر زن صدام هزار مرتبه بدترن
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما رو گرفتی؟ بنویسید رفراندوم بعد شیشه بکشنین و مردم را به کشتن بدهید ، حسینیه و بسیج آتش بزنید بعدش بگید اتفاقی نیافتاده و فقط نوشته بود "رفراندوم"!!!!
رفراندوم کلمه جدیدی است برای اغتشاش. رفراندوم برای چی؟ میانگین سالی یک رفراندوم برای کشور وجود دارد.
ریاست جمهوری ، خبرگان ، نماینده های مجلس. جمع بزن ببین چند تا میشه.
برید خودتان را احمق فرض کنید.
Iran, Islamic Republic of
شما الان بیا اثبات کن این چهارتا زن اصفهانی شیشه شکستن و بسیج رو به آتیش کشیدن
داداچ جو گرفتت. تایکی میگه رفراندوم صدای وا اسلاما سر میدین؟
...
شما عوض همونا توضیح بدید رفراندم چی؟
Netherlands
باید مثل گوسفند باشی که هرچه گفتند بگویی چشم قربان. در غیر این صورت جزو اغتشاشگران به حساب میای.
Iran, Islamic Republic of
نظام اسلامی یک نظام مردم سالار است. گوسفند احتیاج ندارد. امنیت مردم را به خطر ننداز تا در دسته اغتشاش گران به حساب نیای.
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشگران از گوسفند که چه عرض کنم از گرگ هم بدترند
France
گرگ شما هستید که نظر خودتون را به تمام مردم می خواهسد تحمیل کنید .
اعتمادی
Iran, Islamic Republic of
مردم نظام و کشورشون رو دوست دارن.برای این ادعا به امار شهدای هر شهر رجوع کن،شهر بدون شهید نداریم،حتی سایر اقلیتهای دینی هم شهید دارن،الان هم اگه کسی بخواد نگاه چپ به این خاک بندازه قیمه قیمه اش میکنن.،مسائل داخلیمون هم فقط و فقط به خودمون ربط داره،چشم منافق جماعت رو هم از کاسه در میاریم.
لبیک یا خامنه ای.
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی ابن رانت خواران و اختلاس گران در کدام شهرها بدنیا میان
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به ز دولت اوست .عادت به توهین و انگ زدن دارید؟ تو تموم دنیا فرق بین قانون و هرج و مرج هست.کدوم کشور راحت از مواردی که حاکمیت و امنیتشو تهدید کنه میگذره که ما بگذریم؟ برو ببین معترضین وال استریت الان کجان؟!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم نظرشون را در رفراندوم اول انقلاب اسلامی و تک تک انتخابات این سالها گفتند و طبق اصول دموکراسی دنیا ، ایران با این میزان مشارکتها در انتخاباتش دموکراتیک ترین کشور دنیاست .
اونی که هرچی آمد نيوز میگه می گه چشم قربان، ...
چرا به اجنبی چشم قربان گفتن افتخاره ولی به نظام مبتنی بر آرای مردم وفادار بودن میشه ...؟!
Iran, Islamic Republic of
... کجا از ... تقریبا سالی یه بار نظر خواهی میکنن؟ چرا عادت به حرف الکی زدن دارید؟ اگه سواد داشته باشی یه سر به دکه ی روزنامه فروشی بزنی میبینی که چه نقد های تند وتیز و مطالب متنوعی بیان میشه.
سیامک
United States
اینا شوتن!؟!؟ یا خودشونو به شوتی زدن!؟؟!
کجای دنیا فقط یکجا به من نشون بدید که یه اقلیت محض میان و دم از رفراندوم میزنن!؟؟!
بابا چند ماه پیش تو اسپانیا رفراندوم که هیچ یه انتخابات خواستن برای جدا شدن کاتالونیا انجام بدن یعنی با خاک یکسانشون کردن!
اسپانیا .... نه عراق و افغانستان
Iran, Islamic Republic of
هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران انتخابات ندارد. انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات خبرگان رهبری ، انتخابات نمایندگان مجلس.
دمکراسی در بالاترین حد ممکن وجود دارد بعد 4 نفر میان پارچه دستشان میگیرند روش نوشته رفراندونم!! تازه این هم برای پوشاندن کلی فعالیت مخفی دیگر است.
باید بپرسی رفراندوم چی؟ برای چی؟ اگر تونست یک جواب درست و حسابی بده! عمرا نمیتواند.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کشوری در دنیا نیست که بگه مردم خودشان عاقل نیستند کسی را انتخاب بکنند بلکه چند مرد مسن باید خوب بودنشون را تایید بکنند که بعد چهار یا هشت سال میشن ضد نظام با در حصر با ممنوع تصویر با فتنه گر
Indonesia
ببخشید می شود بگویید متلا در امریکا و انگلیس و بقیه کشورهای هر کسی در خیابان می آیدو خودش را کاندیدا می کند؟؟ چرا مزخرف می گویی اگر این جور بود چرا در میان این کاندیداها تا حالا مثلا یکی نیامده مثلا طرفدار اتحاد با چین یا خروج از آسیا باشد و همه نامزدهاو کاندیداها در یک کحور خاص رفتار می کنند؟؟ چون این نظارت وجود دارد اما چون ملت ما به ویژه در سالیان اخیر به جای فکر تنها هنرش شده رجوع به ماهواره و فضای مجازی و کپی و پیست به جای تعقل و فکر می خواهد گروهی مثل آمد نیوز به جایش فکر کنند و برایش شعار بسازندو اینها هم بیایند ادای آزادی خواهی دربیاورند نه می دنند آزادی چیست و نه تصوری از شعور و فهم و درک دارند
دوباره لشکر جیره خواره منفی زن به خط شده اند
Iran, Islamic Republic of
آقا سيامك، خيلي باهوشيا، قشنگ زيرآبي رفتي (تا اينجا 24 نفر هم بهت مثبت دادن با احتساب خودت!) داداش!! اونا كه تو كاتالونيا جمع شدن، رفراندوم كردن (يا هر چي ديگه) "تجزيه طلب" بودن!!!! فهميدي؟! "تجزيه طلب"!!! يعني تماميت ارضي كشور اسپانيا رو تهديد كردن. اما رفراندوم يك قضيه ايه كه در قانون اساسي ما به رسميت شناخته شده. اين با تجزيه طلبي فرق ميكنه داداش!!!!!!!
رفراندم با اشاره رفت نیوز و نمایش چهار زن در خیابان؟ معلومه کاملا مردمی و خودجوش بود!!!!!!!!.
منصف
Iran, Islamic Republic of
اگر شما اینجوری قضاوت می کنی که هیچی دیگه
اگر همین کاغذ هم دستش نمی بود حتما می گفتی این که وایستاده مگر هر کس بایسته اغتشاشگره ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خودت زدی به نفهمی
بصیر
Iran, Islamic Republic of
قاتل دو نفر رو هم سال قبل که می خواستن اعدام کنن تو عکس چنان مودب و دست به سینه ایستاده بود اما عدامش کردن!!!
Iran, Islamic Republic of
نه داداش شما خودت رو زدی به نفهمی
هر کسی حق داره عقیده خودش رو بیان کنه و امثال تو هم حق ندارن جلوشون رو بگیرن
Iran, Islamic Republic of
اعتراض به مسائل اقتصادی بود اما بعد از تهدید برخی آنرا به سمت اغتشاش بردند
اگر کسی بخواهد با شعارهای فریبنده مثل رفراندوم، ایران سوریه شود نامش چیست؟ اعتراض اقتصادی یا اغتشاش علیه کلیت آرامش و امنیت کشور؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حتما بخوانید

اگر در کشور بی ثباتی پدید بیاید ...
با وجود همه‌‌ ضعف‌های دولت، باید از ثبات جامعه حمایت کنیم

بعضی می‌خواهند بحث نارضایتی عمومی را عامل آشوب‌های شهری قرار دهند، در این شرایط و با وجود همه ضعف‌های دولت، باید از ثبات جامعه حمایت کنیم چراکه دشمن به دنبال سرنگونی نظام و مملکت است.

اگر در کشور بی‌ثباتی پدید آید، وضعیت ما بسیار بدتر از سوریه می‌شود؛ دشمنان ما می‌خواهند مملکت ما را نابود کنند؛ چراکه دارند می‌بینند که در اثر بودن ما و تدوام انقلاب ما، خودشان دارند نابود می‌شوند.

علیرضا پناهیان
۱۰دی ۹۶
Iran, Islamic Republic of
همین که از دشمن این کشور خط می گیرن که چکار کنند و مدام شعارهای اسراییلی ها رو تکرا می کنند نه تنها اغتشاشگر بلکه خائن و محاربند
Iran, Islamic Republic of
الملك یبقى مع الكفر و لا یبقى مع الظلم
حكومتها ممكن است كفرآمیز باشند وحاکمانشان کافر ولی دوام یابند اما اگر آرام آرام سیستم ظالمانه جاری شود و حاکمان ظالم صفت شده و از ظلم بر مردم نترسند و بدادخواهی مردم توجهی ننمایند و فقط حرف خودشان را بزنند ! باستناد کلام آسمانی خاتم النبیین (ص) و گواهی تاریخ دور و نزدیک ما ؛ ابدا دوام نخواهند یافت .
Romania
عجله نکنید..حالا مثل بلبل قتل های دوست پسراشونو ک همراهشون بودن رو لو میدن تو هم کیف میکنی
Iran, Islamic Republic of
منظور شون أین بودده که اینها را چقدر راحت میشه دستگیر کرد ولی اسید پاش ها. را هرگز نمیشه دستگیر کرد
Iran, Islamic Republic of
انقدر بیسوادن که هیج کدومشون متوجه اشتباه املایی خودشون نشدن.فقط یه چیزی پرینت گرفتنو به قول خودشون انقلاب کردن.
رضائی
Finland
درخواست برگزاری همه پرسی یا رفراندوم در قانون اساسی جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده و عمل خلاف قانون نیست!حتی اگر چنین حقی به رسمیت شناخته نمی شد این مسالمت آمیز ترین شکل برای درخواست تغییر ساختار قدرت سیاسی هست.فکر میکنم این حق ابتدایی شهروندان هست که این درخواست را داشته باشند.
قریشی
Iran, Islamic Republic of
---- این مسالمت آمیز ترین شکل برای درخواست تغییر ساختار قدرت سیاسی هست-----
مثل اینکه واقعا خبر ندارید(البته قطعا خودتونو به بی خبری میزنید)
مسالمت آمیز؟؟؟ نه خداییش ، مسالمت آمیز ترین؟؟؟؟
با 25 کشته و کلی دفتر پلیس و کانکس پلیس و مسجد و پایگاه بسیج سوخته در آتش و شیشه های شکسته تمامی مغازه هایی که ازش رد میشدن؟؟؟
دمه مسالمتتون گرم بابا. خوب خیلی سادس ، رفراندوم میخواید ، رای ندید و دیگرانو به رای ندادن تشویق کنید.
Iran, Islamic Republic of
رای ندیم که دوباره احمدی نزاد و رسایی و کوچکزاده بیان سر کار ؟ زرنگید ؟
Iran, Islamic Republic of
رای بده تا لیست پر خاصیت امیدتون بیاد شورا و مجلس و روحانی مدبر و پر امید! بشه رئیس بعد در اعتراض به عدم کفایت همونا، شهر رو بهم بریزید
Iran, Islamic Republic of
پس تا اینجا اعتراف کردید که ادعای تقلب سال 88 یه حرف چرت بود
بله در ساختار انتخاباتی ایران طوریه که امکان تقلب وجود نداره - اما تخلفات جزیی هست که البته امسال بیشتر از جزیی بود
Iran, Islamic Republic of
بالاخره قبول داری تخلف میشه یانه؟ حالا کم و زیادش بمونه برا بعد
اینها خیلی خوبن؟ عملا چه فرقی با اونا دارن؟
رامــــــــین
United Arab Emirates
در قانون اساسی یک مورد از فرمان همه پرسی مربوط به اختیارات مقام رهبری است که در بند ۳ اصل ۱۱۰ مورد اشاره قرار گرفته و یک مورد هم مربوط به همه پرسی تقنینی بوده که از اختیارات مجلس شورای اسلامی هست که در اصل ۵۹ قانون اساسی تصریح شده.حال شما بفرمایید کجای قانون اساسی گفته که همه پرسی از طریق اعتراض ممکنه؟
رضائی
Estonia
اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی اداره امور کشور را از طریق انتخابات یا همه پرسی تعیین کرده و این به معنی شناسایی حقوقی همه پرسی یا رفراندم هست.اصل 59 درخواست انجام همه پرسی را منوط به تصویب دو سوم نمایندگان کرده و شیوه طرح درخواست همه پرسی را معین یا محدود به نمایندگان نکرده است.این درخواست بصورت فردی یا جمعی از طرف شهروندان قابل طرح هست.در ضمن انجام این درخواست توسط شهروندان بصورت فردی یا جمعی جرم نیست و در قوانین کیفری جمهوری اسلامی به عنوان جرم تعریف نشده است و تعقیب قضائی این افراد تحت عنوان "طرح برگزاری رفراندم" برخلاف اصل قانونی بودن جرایم و مجازاتها هست.در این موارد متاسفانه قضات غیر مستقل با نادیده گرفتن اصل قانونی بودن جرایم و مجازاتها و اصل تفسیر مضیق قوانین جزایی به مواد قانونی غیر مرتبط دیگر استناد می کنند.
Iran, Islamic Republic of
برادر من همه پرسی در قانون اساسی یا همه پرسی اجرایی سیاسی هست که از اختیارات مقام رهبری است طبق بند ۳ اصل ۱۱۰ یا همه پرسی تقنینی است طبق اصل ۵۹ که از اختیارات مجلس هست.چرا بیخود قانون اساسی رو تفسیر میکنی شما؟
اصل۶ هم یکی از موارد اداره کشور رو همه پرسی گفته و یکیم از طریق انتخابات. انتخابات توسط مردم انجام میشه همه پرسی هم عرض کردم از اختیارات رهبر و مجلسه
در ضن عناوین مجرمانه اینها هم داخل در جرائم علیه امنیت یعنی از مواد ۴۹۸ به بعد قانون مجازات بخش تعزیرات هست نه عنوان همه پرسی
Iran, Islamic Republic of
کار ویا هر شعاری که دشمنان این کشور را خوشحال میکند حرام است
چون همگی مثل گرگ نشسته اند تا ملت ایران روزی گوسفند شوند و آنها هم حمله کنند
پس باید از کشور عزیزمان ایران دفاع کنیم تا گیر کفتار ها نیفتیم
درود بر همه ایرانیان وطن پرست و مومن
Iran, Islamic Republic of
:)
Iran, Islamic Republic of
قطعا اینها با رابط برادر زن صدام در ایران هم در ارتباط بوده و ازش دستور میگرفتن
از دستگاه امنیتی خواهش میکنیم زودتر اون رابط رو شناسایی و بازداشت کنه
Iran, Islamic Republic of
مگه با سلبریتی های که سال ۸۸ سرتا پا سبز شدن و اشوب به پا کردن برخورد کردین که حالا زورتون را به اینها رسوندید؟ نه تنها برخورد نکردین بلکه به همشون رانت و جایزه هم دادین
رضا
United Kingdom
آزادترين کشور جهان
قریشی
Iran, Islamic Republic of
په نه په ، چون پرچم انگلیس داری بهت میگی بری یه بررسی در مورده بلایی که انگلستان سره معترضینش تو همین چند ساله قبل آورد بندازی.
(اعتراضات و ناآرامی های انگلیس که بعلت وضعیت وخیم اقتصادی، بیکاری، و کارشکنی های دولت جرقه خورد در 6 آگوست 2011 میلادی، به دنبال تجمع حدود صد نفر مقابل یک پایگاه پلیس که در اعتراض به کشته شدن "مارک داگن"، یک فرد سیاهپوست توسط پلیس، رسما از
منطقه تاتنهام در شمال لندن آغاز شد..)
رضا
United Kingdom
کجاي کار اين خانمها حتي با قوانين ايران جرم است؟
اين خانمها با مسالمت ترين شکل ممکن حقوق قانوني خودشون رو پيگيري میکنن چيزي که به صورت روزانه در انگليس انجام ميشود و تلويزيون ايران هم با جزييات نشان مي دهد.

کارشان با مارک داگلن که دلال خرده پاي اسلحه بود کاملا متفاوت هست.
Iran, Islamic Republic of
پیگیری حقوقی در جایی که حقی تضییع شده باشد و دنبال آن حق باشد.

سوال : آیا رفراندوم در کشور ما وجود ندارد؟

سوال : رفراندوم برای چی؟

سوال : این حق تضییع شده (به گفته شما) چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
حق من ضایع شده
حق هم کلاسی های من ضایع شده
حق هم نسلان من ضایع شده
چرا پولی رو که باید خرج امکانات رفاهی و شغلی ما می کردین چرا من نباید بتونم یه شغل مناسب داشته باشم. چرا باید بعد از 4 سال که مدرک کارشناسی ارشد گرفتم به جای یه کار مناسب مسافر کشی کنم؟
چهل ساله دارید میگید آمریکا حق ما رو خورده. من که تا حالا ندیدم یه آمریکایی توی بودجه ایران سهم داشته باشه.اما شماها تا دلتون بخواد ردیف بودجه دارید.
Iran, Islamic Republic of
اقای قریشی صدا و سیما زیاد نگاه می کنی . بیشتر صحبتات مثل مجله خبری و اخبار 20.30 هست .
Iran, Islamic Republic of
تا کور بشن کسایی که نمی تونن ببین صدا و سیمای ایران دیده میشه
Iran, Islamic Republic of
یعنی جزئیات در این حد در هیچ خبری پیدا نمی شه!
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما ۲۵ نفر در اغتشاشات اخیر که علیه دولت محبوب تو بود کشته شدن حالا چه اصراری داری کارگر تو که به این موضوع هم مربوط نبوده بولد بشه چرا نمیگی در مورد بقیه اطلاع رسانی بشه! کاملا مشخصه از کجا خط میگیری اما بدون قیامت و حساب و کتابی هم هست
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
راستی از عامل یا عاملین اسید پاشی در اصفهان چه خبر؟ هنوز دستگیر نشدند؟
سامان
Iran, Islamic Republic of
فکر کرده اید ایران عزیز به این راحتی و با دوتا کاغد نوشته از انقلابش می گذرد. آمریکا و پادوهای او باید در دریای خون شنا کنند. رفراندوم. خخخخخخخخ.
Iran, Islamic Republic of
این ها جون عزیز تر از این حرفها هستند. خون از دماغشان بیاد 40 روز استراحت میکنند.
نمیدانند که ما پاش بیافته رو مین میریم تا دوستانمان از رو ما بگذرند.
نمیدانند که سربند قرمز "یاحسین" چیست
نمیدانند که چه خشم و غضب فروخفته ایی نسبت به این مزدوران و پادوهای بی جیره مواجب داریم
نمیدانند که در چه گمراهی آشکاری هستند
نمیدانند که در پازل آمریکا و صهیونیسم بازی میکنند
نمیدانند که نمیدانند و اگر هم بدانند خود را به ندانستن میزنند.
چشم ها و گوشهایشان را بسته اند و بر کج صراطی خودشان جهل دارند.
Iran, Islamic Republic of
الان اینا لیدر کی هستند؟ آزادی بیان بیداد میکنه
فریاد
Germany
...
فریاد
Germany
از این تریبون استفاده میکنن و این فتح و پیروزی عظیم و دفع فتنه گران رو به نیروی های همیشه در صحنه تبریک میگم
عباس
Iran, Islamic Republic of
در حالی که جهان نیوز با بد سلیقه گی خواسته به حق مردم یعنی در خواست رفراندوم را اغتشاشگر جلوه میده ( عکس این مطلب رو نشون میده )در حالی که اولین حق مردم یعنی رای دادن در قانون اساسی هم دیده شده امثال ...نماینده رشت که خودشون باعث این نارضایتی مردم شدن دارند با موج سواری فرار رو بجلو میکنند و خودشون رو طرفدار مردم جلوه میدن . در حالی که نماینده رشت یکبار هم با متحصنین موسسات اعتباری جلوی مجلس دیدار نکرد تا جون بلب این ادمها رسید الان گفته چرا به اونها گفتید خس خاشاک .خب نتیجه میگیریم که اصولگرایان طیفی هستند که واقعا دغدغه مردم ندارند و بیشتر نگران وجود انقلاب و سفره پهن شده برای مدیران اشرافی اون هستند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت که اصلاح طلبه!!! این همه آسمون رسیمون به هم بافتی که اصولگراها رو تخریب کنی در حالیکه نماینده رشت اصلاح طلبه... داداچ چند چندی با خودت!!!
Iran, Islamic Republic of
اون فعالان حزبی و رنگی معترض به رای مردم عادی، خس و خاشاکی بیش نیستن اما مردم بیرنگ معترض به فقر و فاصله طبقاتی انسان های شریفی هستن.
تو یکی این وسط برا حزبتون کیسه ندوز
حالا رفراندوم گذاشتین یکی دیگه بیاد بهتره میشه مطمئن باشید یکی دیگه بیاد کشور را به آمریکای نجس و جنایتکار می فروشه انصافا خوب حکومتی داریم شما دنبال ولنگاری هستید آیا ولنگاری مشکلات جامعه را درست میکنه بجز باعت پاشیدن بنیان خانواده میشه
Iran, Islamic Republic of
هیچ حرفی ندارم
Iran, Islamic Republic of
سلام دولت با این بودجه عریض و طویلش و تریلیاردی اش چه غلطی کرده وچه مشکلی از مشکلات مردم را در این 5 سال حل کرده که حالا منابع اعتباری حوزه ها و سازمانهای دینی و اسلامی را با دست زیباکلام در اختیار مطبوعات قرار میدهد و حیثیت آنها را به زیر سوال میبرد ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این جمله هیچ ایده و پیشنهاد نظام بر اندازی نیست ؟؟؟!! درست هم هست !! رفراندوم برگزار کنند اینها رای بدهند و ماهم پای صندوقها رای میدهیم !! بدون حب و بغض و فحش و فحش کاری !! ادب و اخلاق یعنی همین !! زور تپانی نباید کرد !! ؟؟