جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت ۱۷۰نماینده از پیام‌رسان‌های داخلی

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 582659
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به سران قوا خواستار حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی شدند.
حمایت ۱۷۰نماینده از پیام‌رسان‌های داخلی
به گزارش جهان نيوز، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۶ دی‌۹۶) ۱۷۰ نماینده مجلس با صدور نامه‌ای به روسای قوا خواستار حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و ساماندهی فیلترشکن‌ها شدند.

در این نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید در چند ماه گذشته بدخواهان و دشمنان ملت ایران با سوء استفاده از برخی زمینه‌های داخلی حداکثر بهره را از پیام رسان‌های خارجی برای ایجاد ناامنی، فساد و آشوب در شهر‌های ایران را برده‌اند.

حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، ترویج خشونت، ایجاد آشوب‌های خیابانی اخیر، فروش مواد مخدر و روانگردان‌ها گوشه‌ای از اقدامات دشمنان ملت ایران در بستر پیام رسان‌های خارجی بوده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور حفظ و استقلال سیاسی و فرهنگی کشور به پیشگیری ناامنی و تجاوز به حریم خصوصی آحاد جامعه و صیانت از فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی و تامین حقوق شهروندی با آزادی‌های مشروع و امنیت و آسایش مردم و نیز حمایت از فناوری بومی و توانمندی داخلی از شما روسای قوا خواستاریم ضمن حمایت از پیام رسان‌های داخلی دستور فرمایید این پیام رسان‌ها جایگزین پیام رسان‌های خارجی شود و نسبت به ساماندهی فیلترشکن‌ها اقدام عاجل به عمل آید.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *