شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

استخدام در سازمان تامین اجتماعی

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 582625
مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت‌های درمان استانهای فارس، مازندران، کردستان و کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
استخدام در سازمان تامین اجتماعی
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی استانهای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی به شرح ذیل و یا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار، نسبت به ثبت نام از امروز ( سه شنبه) ٩٦/١٠/٢٦ تا شنبه ٩٦/١٠/٣٠ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه کنند. روز جمعه  ٩٦/١٠/٢٩ مراکز مذکوراز ساعت ٨ تا ١٤  فعال هستند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه ٩٦/١١/٦ در مراکز استانهای یاد شده برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است؛ هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی صرفا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی معتبر و قابل استناد است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *