جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
کامبوزیا پرتوی:

«کامیون» فیلمی در ادامه جهان‌بینی‌ من است

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 582496
کارگردان «کامیون» درباره تفاوت یا شباهت این فیلم به دیگر آثارش گفت: حتما شباهت‌هایی وجود دارد؛ چون نگاه من که تغییر نکرده و این فیلم هم در ادامه جهان‌بینی‌ من است.
«کامیون» فیلمی در ادامه جهان‌بینی‌ من است
به گزارش جهان نيوز،‌ کامبوزیا پرتوی فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران بافیلم سینمایی«کامیون» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

وی در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر درباره مضمون فیلم تازه‌اش می‌گوید: این فیلم مثل همه فیلم‌ها، چیزی در خودش دارد که نمی‌شود درباره آن توضیح داد. در حقیقت نمی‌خواهم خط بدهم که همه به دنبال همان چیز باشند.

او درباره تفاوت یا شباهت فیلمش به دیگر آثارش می‌گوید: حتما شباهت‌هایی وجود دارد. چون نگاه من که تغییر نکرده و این فیلم هم در ادامه جهان‌بینی‌ای است که تا الان به سینما و جهان‌ پیرامون‌ام داشته‌ام.

او درباره حضور سعید آقاخانی که نقش اول فیلمش را ایفا می‌کند، می‌گوید: سعید آقاخانی در «کامیون» نقش جدی دارد و من خیلی از نتیجه کار او راضی هستم. یعنی فکر می کنم یکی از شانس هایی که این فیلم داشت، حضور آقای آقاخانی بود. بعدا شما هم این فیلم را ببینید به این نتیجه خواهید رسید.

کارگردان «کامیون» درباره پیش‌بینی‌اش از اتفاقی که در جشنواره سی و ششم برای فیلمش می‌افتد، می‌گوید: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی خیلی خوشحالم که فیلم من به قید قرعه برای افتتاحیه برنامه سینمای دوستان مطبوعاتی انتخاب شد و امیدوارم شروع خوبی برای آنها باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *