پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
محمدیان:

تریبون‌های‌ مسئولان‌ باید دوطرفه‌ شود

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 582482
دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: حضور در دانشگاه از بهترین روش‌ها برای شنیدن مشکلات مردم است و تریبون‌های یک طرفه مسئولان باید برای پاسخ به پرسش‌های چالشی و صریح دانشجویان 2 طرفه شود.
تریبون‌های‌ مسئولان‌ باید دوطرفه‌ شود
به گزارش جهان نيوز، محمدصادق محمدیان دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: پس از حضور حجت‌الاالسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در دانشگاه صنعتی شریف و پاسخ به پرسش‌های صریح دانشجویان، دو بار طی فاصله زمانی دو هفته از اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست‌جمهوری برای حضور در دانشگاه دعوت شد اما هنوز پاسخی رسمی دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید داشتند مسئولان با حضور در دانشگاه‌ها به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهند و همچنین احساس نیاز شدیدی که در پی تجمعات اخیر در برخی شهرها، برای پاسخگویی مدیران دولتی درباره عملکرد خود شکل گرفته است از محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد برای حضور در دانشگاه و پاسخ دادن به پرسش‌های دانشجویان دعوت شد.

محمدیان تصریح کرد: در این نامه‌ها به مسئولان تاکید شد که حضور هرچه سریع‌تر شما در دانشگاه نشانه میزان پاسخگویی شماست، تردیدی نیست که پاسخگویی وظیفه مسئولان است نه لطف آن‌ها، اما بعد از گذشت چند روز از دریافت نامه‌ها از دفتر هیچ یک از مدیران مربوطه پاسخی دریافت نکردیم.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله‌های مختلف روزانه، همه مردم نمی‌توانند به دفاتر مسئولین مراجعه کنند به همین دلیل حضور در دانشگاه یکی از بهترین روش‌ها برای شنیدن مشکلات مردم است و تریبون‌های یک طرفه مسئولان باید به تریبون‌های دوطرفه برای پاسخ دادن به پرسش‌های چالشی و صریح دانشجویان تبدیل شود تا بدین شکل فاصله بین مردم و مسئولین کمتر شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *