جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۶۸

کدام هنرمندان از تروریست عضو کومله حمایت کردند؟

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 582419
این سه بازیگر طبق روال همیشگی که با کمترین آگاهی اقدام به اظهارنظر در همه زمینه‌ها می‌کنند، در صفحات شخصی خود به ستایش از یک عضو گروهک تروریستی کومله که در حین انجام عملیات مسلحانه علیه کشورمان به هلاکت رسیده بود پرداخته‌اند.
کدام هنرمندان از تروریست عضو کومله حمایت کردند؟
به گزارش جهان نيوز؛ بهاره رهنما، تهمینه میلانی و ترانه علیدوستی از یک تروریست حمایت کردند! این سه بازیگر طبق روال همیشگی که با کمترین آگاهی اقدام به اظهارنظر در همه زمینه‌ها می‌کنند، در صفحات شخصی خود به ستایش از یک عضو گروهک تروریستی کومله که در حین انجام عملیات مسلحانه علیه کشورمان به هلاکت رسیده بود پرداخته‌اند و برای وی سوگوار شده‌اند! این مطلب با واکنش تند کاربران فضای مجازی مواجه شده است و از آنها به خاطر حمایت از یک تروریست انتقادات شدیدی کرده‌اند. بهاره رهنما در صفحه شخصی خود از فرد مذکور به عنوان فردی آرام و محجوب یاد کرده است!

این درحالی است که پدر این فرد در مصاحبه‌ای اعلام کرده که پسرش نه در زندان، بلکه در درگیری مسلحانه گروهک کومله با نیروهای امنیتی، کشته شده است. این کار بهاره رهنما برای تطهیر یک فعال تحرکات تروریستی عضو کومله نوعی اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود.



هر چند که از کسی که چند روز قبل نیز از آشوبگرانی که اقدام به قتل مردم عادی کرده بودند حمایت کرده بود، ستایش از یک عضو گروهک‌های تروریستی نیز دور از انتظار نیست، اما از دستگاه قضایی انتظار می‌رود با این رفتار برخورد کند. حمایت تهمینه میلانی از این تروریست نیز دور از انتظار نیست، چرا که وی سابقه حمایت از چنین جریاناتی را دارد و حتی در یکی از فیلم‌هایش، چهره‌ای مثبت از تروریست‌ها نمایش داده بود.

پیش از این نیز افراد دیگری به حمایت از اغتشاشگرها پرداخته بودند و لازم است صداوسیمای جمهوری اسلامی در همکاری با این افراد حامی تروریسم تجدید نظر کند. درباره برخی از نامبردگان در این خبر، گفتنی‌هایی وجود دارد که در وقت لازم، به آگاهی می‌رسد.

منبع: کیهان
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتي بخواهي در همه زمينه ها اظهار نظر كني اشتباهاتت زياد مي شود
باد بادکها
Iran, Islamic Republic of
وقتی باد بادک را باد بیش از حد کنی یکدفعه می ترکد وجالب اینکه میگن چه شده !!
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما میدونی فاصله طبقاتی یعنی چی؟ یعنی همین که دختر تو برا راحتی بیشتر بره نروژ درس بخونه و این جوان بیاد کارگر تو بشه و بعدم از فقری که خودت معترفش بودی از وطنش عاصی بشه ....تو و امثال تو عامل خیلی از ناهنجاری های جامعه هستید
Iran, Islamic Republic of
حرف بدي نزده، گفته اين يه پيك موتوري بود كه واسه ما كار ميكرد و اغلب نگران مادرش بود. حالا شنيدم كشته شده و جنازه شو تحويل خانوادش دادن. به مادرش تسليت ميگم. خب مگه گفته با افكار سياسي اين آقا موافق بوده؟ مگه گفته اگه اغتشاش كرده كار خوبي كرده؟ مگه گفته كجا، چيجوري و در درگيري با كي و توسط چه كسي كشته شده؟ فقط گفته به مادرش و خانوادش تسليت ميگم. همين.
Iran, Islamic Republic of
آخی!!! از یه پیک موتوری کومله، دفاع کرده. دقت کن ادامه داره. پیک موتوری کومله منافق. هر آدمی، دنباله ای داره از افکار و رفتار که همیشه باهاشه. شمام توجیه نکن
Iran, Islamic Republic of
تسلیت؟ باید عذر خواهی .سال ۸۸ امثال همین مرفه بیدرد،دولت را عامل کشته شدن معترضین معرفی کردن . بنابراین باید عذرخواهی کنه بابت تبلیغات و حمایت هاش...
امین
Iran, Islamic Republic of
عیبی ندارد مردم ما باید همه چیز را تجربه کنند. از جمله بی سوادی غرض ورزی و افکار لایک بعضی بازیگرها. نه هنرمندها.

اینها پول دارند، شهرت دارند به برکت صدا و سیما و سینما الان فقط دنبال بعضی آزادیهای عصر هجر هستند که با برگ درختان حفظ ابرو مید.

تفکر اینها را باید بیشتر شناخت. دردشون درد مردم نیست.

تخصصشون همون نقش بازی کردنه وسلام. ولی چه کنند که باید یجوری نخود هر آشی بشوند تا در هر انتخابات نامزدها دمشونو ببینند سیبیلشونو چرب کنند تا اینها هم برن تو ستادهاشون جیغ سوت و کف بنند .

مردم باید تجربه کنند
Iran, Islamic Republic of
اما این قضیه فرق داره و مردم نباید تجربه کنن.
این به اصطلاح بازیگران و ورزشکاران، دارن از اغتشاشگران قاتل یا تروریست ها و منافقین، دفاع میکنند! یعنی چی؟ یعنی تحریک به قتل و آدم کشی بیشتر. در علم حقوق، این ها شریک جرم حساب میشن و جرم تحریک کننده به قتل، معاونت در قتله.
دستگاه قضایی، در مورد جرایم قتل و ترور، نباید کوتاه بیاد. مثل تمام سیستم های پلیسی و قضایی دنیا که پای قتل، سفت وایمیسن.
کسی از خوانندگان جهان، اگه قاضی یا وکیل هست، ببینه میتونه چنین شکایتی رو، طرح مسأله کنه؟
رامـــــین
United Arab Emirates
تحریک و ترغیب از مصادیق معاونت بوده و زمانی جرم محسوب میشه که دیگران رو به ارتکاب جرم سوق بده ضمن اینکه سوء نیت هم در این مورد منتفیه مگر اینکه دادستان عمل اینها رو تحت شرایطی فعالیت تبلیغی علیه نظام بدونه که در اون صورت جرم محسوب میشه
Iran, Islamic Republic of
خیر جناب رامین‌؛
کسی که میگه آفرین قاتل‌، به کارت(قتل) ادامه بده، تحریک میکنه به همون کاری که اغتشاشگر در حال انجامه.
درسات رو خوب نخوندی و با پیچوندنش، دورترین معنی رو گذاشتی اینجا. تشویق به یک کار، یعنی مشارکت در آن کار
رامـــــــین
United Arab Emirates
مدرک شما چیه که انقدر در مورد حقوق کیفری تفسیر موسع میکنی؟اصلا فرق تفسیر موسع و مضیق در حقوق کیفری چیه؟اگه خواننده قانون شما باشی مملکتو به باد فنا میدی که
Iran, Islamic Republic of
خواننده حقم. اگه قانون با حق منافات داره، جمعش کن
رامـــــین
Iran, Islamic Republic of
قانون اون چیزی نیست که شما میپنداری
Iran, Islamic Republic of
اول قدش را ببین بعد برایش قبا وروسری درست کن اگر خوب بود ...
Iran, Islamic Republic of
ای بمیرند هر 3تاشون وجون عالمی خلاص
Iran, Islamic Republic of
هنرمندان بی تعهد.
Iran, Islamic Republic of
این آدم ها برای مطرح شدن هر کاری می کنند
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشون (رهنماجون) فقط یه شهرت طلب هستش و حرفا و تحرکهاش در این زمینه توجیه پذیره؛ مثلا ایشون معتقده از راهی باید برای مشهورشدن استفاده کرد حتی با تبلیغ تصویر خود روی ظروف یکبار مصرف ماست یا لواشک.
با اینهمه شیتون بالاخره میتونه همه رو تهدید کنه و حالا ایشونو قربونی کرده
پناه بر خدا از دست شیطان و نفس شیطان پرست
Iran, Islamic Republic of
درسته! اعضای حزبی که اعلام کردن نیاز به خون دارن و حاضر نیستن از خودشون و بچه هاشون مایه بزارن، کارگراشون را قربانی میکنن. همین تصویر گویای همه چیزه
Iran, Islamic Republic of
به همین خاطر مرگ سیاسی کارگر این فعال حزبی بین این همه کارگر عجیبه! تحقیق کنید ....
Iran, Islamic Republic of
خانمها بهاره رهنما و باقی کسانی که با روحانی تا ۱۴۰۰قرارداد دارید این حوادث در دولت محبوب شما افتاده نه دولت احمدی نژاد. وقت عذرخواهی شما نرسیده ؟ با قربانی کردن کلفت و نوکراتون دست پیش گرفتین که پس نیفتین و از پاسخگویی فرار کنین بوقلمون صفت ها
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا سانسور؟ نکنه فکر کردی این خانم که مهمان ویژه جشن ها و مراسم فلان حزب است سیاسی نیست؟باشه! خانمی که از رانتخواری سیاسی پولدار نشدی و شوهر پولداری، الان ما مردم باید پاسخگوی مرگ این جوان فقیر باشیم یا شما که در راه رضای خدا تا ۱۴۰۰ با این دولت قرارد بستید و تخم مرغ ۷۰۰ تومنی براشون به ارمغان اوردید؟
Canada
معلومه خيلى ناراحتى كه شوهر پولدار نداريا.
Iran, Islamic Republic of
معلومه شما اصل مطلب را نگرفتی!هر نونی خوردن نداره
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم بابت اننتشار همین عکس و مطلب و مصادره به مطلوب اعتراضات مردم به نفع حزب...، پاداش خوبی گرفته. شاید اینبار یه تیم ورزشی بهش بدن شایدم نقدی یا هنری حساب کنن اونم با قربونی کردن یه جوان فقیر
محمد
Iran, Islamic Republic of
اينها اگر درست بودند زندگي خودشان را درست مي كردند لازم نيست در مورد هر چيزي كارشناسي كنند البته از جماعت فمنيست همچين نظرهايي در مي آيد كه دور از انتظار نيست. مقصر كساني هستند كه اينگونه افراد را در رسانه هاي عمومي به عنوان نماد و الگوي جوانان نمايش مي دهند.
Iran, Islamic Republic of
زنی که خودش را رنگ میکنه محاله ممکنه فمنیست باشه بلکه متحجری است که زن را کالا و تن میدونه . الکی امثال اینارو به فمنیست ربط ندین
Iran, Islamic Republic of

رهنما اگه خوب بود شوهر اولش ولش نمی کرد
اینها هنرمندان بی قیدی هستند که برای رسیدن به خواسته های شیطانیشون دست به همه کاری میزنن
Iran, Islamic Republic of
اگر یکبار با این به اصطلاح بازیگر دردنخور برخورد اساسی بشود دیگر اینقدر اظهارفضل درهرموردی نمیکند. صدا و سیما سریالها و فیلمهایی که درآینده از این "دراصل بازیکن "بازیگر باشد را پخش نکند.
Iran, Islamic Republic of
برخورد پیش کش سهمیه ویژه بهشون تو رسانه ملی میدن
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم!
آیا اظهارنظر این افراد که حداکثر هنرشان بازیگری و حواشی نه چندان مناسب یک شخصیت سالم و متین است، آنچنان اهمیت دارد که انرژی و وقت خود و هموطنان را برای نوشتن و خواندن و بحث درمورد آن هزینه می کنید؟
نه شخصیت و نه دانایی و بینش این افراد در مرتبه ای است که تایید و تکذیب آنها بتواند برای کسی الهام بخش باشد!
پس وقت خود را با انعکاس نظرات آنها تلف نکنید و ناخواسته موجب ترویج آنها نشوید!
یونس
Iran, Islamic Republic of
بله هرکس اعتراض کرده به دزدی و فساد بیکاری گرونی هم داعشی هم تکفیری هم تکتیری هم گاو هم اشغال هم مزدور هم ملحد هم ضد دین هم هرچی شما بگید هستند
خدایی نکرده از رو نرید یه دفع
شریف
Iran, Islamic Republic of
اعتراض راهی داره، اقدام تروریستی مذمومه، کسی اعتراضات به حق مردم را محکوم نکرد، یونس جان دلبندم مطلب را نگرفتی!
Denmark
حرفات پشيزي ارزش ندارد كسي كه از ضد انقلاب وضد دين حمايت مي كنه انتظارنداشته باشين خانواده شهداء ومردم متدين با گل ازوي استقبال كنند.
Iran, Islamic Republic of
نه خیلی هاشون جوانان فقیر متنفر از این سلبرتی های مرفه بیدرد سبز و بنفش و قرمز و ابی بودن. منتها این پروها به جای عذر خواهی میخان اینارو طرفداران خودشون معرفی کنن و به رقیب حمله کنن این جهان نیوز هم با اتهام اعتیاد و فلان و بهمان مثلا میخاد ضد حمله بزنه....
به جای اینکه بپرسه چطور شما کشته های حوادث سال ۸۸را مربوط به دولت میدونستید و هنرمندان حامی دولت را یا بایکوت یا مجبور به عذرخواهی کردید اما کشته های ۹۶ را نه تنها مربوط به دولت محبوبتون نمیدونید و عذرخواهی نمیکنید بلکه طلبکار هم شدید؟
Iran, Islamic Republic of
درد اینه که صدا و سیما برای هر چیزی وقت میذاره . الّا واقعیتهای به این بزرگی . ما که اول انقلاب یا نبودیم یا خیلی بچه بودیم ،ولی الان که داریم جلسات محاکمه و اعتراف ضدانقلاب رو توی اون سالها از طریق برنامه تاریخ شفاهی ایران میبینیم . انگار اون موقع صدا و سیما بیشتر میخواست مردم در جریان باشن . الان فقط دلش میخواد مردم سرشون یا به فیلم و سریال گرم باشه یا فوتبال .
اخبار مهم مملکت رو رسانه های خارجی رصد میکنن ،اینا هم یه کپی از اونا تحویل ما میدن . خارجی ها بهتر از خودمون نیروهای متعهد و انقلابی و عناصر ضد انقلاب رو میشناسن . ما اینجا غریبه ایم . حتی برای خبرهایی که به خودمان مربوطه . تو این آشفته بازار معلومه که این بازیگرها مدعی العموم میشن . هیچ چیز و هیچ کس سر جای خودش نیست .
زحمت آبادانی و عمران رو دوش قشر مستضعف و محرومه ، لذت و رفاهش ماله یه سری اندک که معلومه اوضاعشون .
هر کسی اگه به وظیفه خودش درست عمل کنه و خدا رو در نظر بگیره و بعد هم خلق خدا این جوری نمیشه .
خدا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه .
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزتوروخدابه اینا هنرمندنگو ارزش رسانه رونگهدار اخرین مقامی که به اینا میشه دادبانوددرصدتخفیف میشن بازیگر یعنیی بازی کننده البته منهای پرستویی وچندتا ریش سفید متین وباوقار
رضا
Denmark
ين خانم در زير سايه همين ملت وصدا وسيماوصدقه سر شان ترقي كرده انتظار بر اين است دستگاه قضايي با ايشان وامثال آنها كه قدر نشناس هستند واز تروريست جماعت حمايت مي كنند برخورد شده وممنوع التصويرشود تنهاخواسته ما وطن دوستان مي باشد. مرگبر تروريست ودوستاران آنها-مرگبر كومله- مرگبر دموكرات-مرگبر پ‍ژاك - كه دستشان به خون جوانان وطن آلوده شده ودر هر شهري از وطنمان حداقل چند نفر را شهيد كرده اند . اي دستگاه قضايي اين مردم را درياب وقاطعانه برخورد كن .ملت پشتيبان شماست
Iran, Islamic Republic of
در رستورانش کار میکرده. با این فرد آشنا بوده و می شناخته این آقا رو خیلی طبیعیه که برای مرگش فارغ از هر علتی ناراحت باشه و همدرد. این چه ربطی داره به امنیت ملی..؟ اگه دیگر استدلالات شما هم عین این باشه باید بحالت گریست دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
عجب پس به هنراشون رستوران داری هم اضافه شده! گروه موسیقیشون چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
در کل این بازیگران نه با نظام اسلامی که با اسلام ناب محمدی (ص)مشکل دارند به همین خاطر هرکسی به هر عنوان در مقابل نظام اسلامی قد علم می کنند حالا فرقی ندارد قاچاقچی باشد یا قاتل یا فاحشه قاتل یا دزد یا منافق حمایتش می کنند
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته خودش لیسانس حقوق غذایی داره! خدایی کارگری برا ایناخیلی زور داره
Iran, Islamic Republic of
باید مسئولین امنیتی و اطلاعاتی در رابطه با بهاره رهنما تحقیق و تفحص کرده و از وابستگی ایشان به حزب جنایتکار کومله مطمئن شوند !!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
... از این سه نفر در دنیای باصطلاح هنر خودشان هستند با چند نفر دیگر که اگر انها هم حمایت کرده بودند نباید شک می کردید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هنرمندها و لاشخوران سیاسی
Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفتن آب که سربالابره.....ولی بااین جماعت بایدبرخوردکرد.نبایداجازه دادامنیت ملی بازیچه ی حاشیه های خاله زنکی شود.
Iran, Islamic Republic of
لعنت تمام مردم ایران به سه تاشون
Iran, Islamic Republic of
منبع کیهان باشد پس ولش کنید جدی نگیرید
پيام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فکر کردید این جوان هایی که جذب گروهک ها میشن کیا هستن؟ همین جوانان فقیری که برای امثال بهاره رهنمای رانتخور کارگری میکنن و با دیدن فاصله طبقاتی موجود و بی عدالتی با کشورشون قهر میکنن..
جالبه امثال همین خانم ویژه خور که امکانات کشور زیر دستشونه ژست اپوزیسیون هم میگیرن و یه مشت کودن هم باورشون میکنن!
حامد
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما جای بی مغزی است. یک از مشهور ترین مجریان صدا و سیما در خارج عامل آتش زدن مساجد و بانکها در کشور است. مجری معروف به مجبه بودن فیلم بی حجابی و ... از رو همه مردم دیدند. برخی بازیگران فعال در فتنه 88 و کسانی که کشف حجاب کرده اند پای ثابت برنامه های صدا و سیما هستند.
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری در عالم هنر و رسانه های ایران وجود نداره. فقط فقط سفارش و رانت...
شما در نظر بگیر دختر همین خانم چطور رفته در گروه کر فلوت ایران؟ شایسته سالاری ؟ نخیر فقط فقط رانت
Iran, Islamic Republic of
مقصر مردم هستند که یه مشت ... را پر رو میکنند فکر میکنن کسی هستند
سامان
Iran, Islamic Republic of
آرتیست های دو ریالی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دختر هاشمی رفسنجانی می رود با منافقان و بهایی ها و...نشست و برخاست کرده و به هم فدایت شوم می گویند خوب اینها هم یاد می گیرند و چرا نکنند؟!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
برو بابا مسخره کردی
اصلا این اقا قاتل پیغمبر خدا.شما حق ندارید در بازداشگاه بدون محاکمه بکشیدش.
مرگ بر هرچی اصولگراست که ابرو برا جمهوری اسلامی نذاشته
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکن اون یکی دیگه است که تو بازداشتگاه مرده.
این بازیکر حزبی در راستای اهداف حزب مرگ کارگرش که اصلا ربطی هم به اشوب های اخیر نداشته را مطرح کرده تا با فرافکنی هم خودی نشون بده هم اعتراض های اخیر را به نفع حزبشون که نیاز به خون داره مصادره کنه.

در حالیکه اعتراضات اخیر اعتراض به فقر و اعتراض به خود همین بازیگر و سایر مرفهان بیدرد بود
Iran, Islamic Republic of
من اصولگرا نیستم اما فریب اصلاح طلبان را هم نمیخورم. اونی که تو بازداشتگاه کشته شده این نبوده. اینو مطرح کردن تا اون که تو بازداشتگاه کشته شده فراموش بشه اخه دولت، دولت محبوب خودشونه و مثل سال ۸۸ نمیتونن براش نوحه سرایی کنن و بگن تقصیر دولت بوده و مردم را بابت رای به احمدی نژاد و رای ندادن به کاندید مورد نظر خودشون یعنی موسوی توبیخ کنن.....
Iran, Islamic Republic of
سه ... سینما و تلوزیون
Iran, Islamic Republic of
...
فریاد
Germany
این خونها سیل میشه هر چی گروهگ رو میبره انشالله. مرگ بر منافق و کومله
شریف
Iran, Islamic Republic of
این حرف بازیگران را جدی نگیرید اظهار نظر آنها برای اظهار وجود در عرصه فضای مجازی است، خیلی قابل اعتنا نیست . اینها فقط بازیگرند و دیگر هیچ....
Iran, Islamic Republic of
انتظار دارین همه فقط حرف شما رو قبول کننو باور کنن؟.
حسین
Iran, Islamic Republic of
احمق اونایی هستند که وطن فروشی میکنند و قاتلان ومنافقین رومظلوم و قهرمان میدونند!این همه جوانان در راه امنیت از جانشان میگذرند اونوقت این خانم وهم مسلک هاشون براي منافقین ناراحت میشوند
امراله مهماندوست
Germany
دشمنان جهان اسلام که در راس آنان حکومت زورگوی کشور آمریکا قرار دارد برای بدنام کردن دین مبین اسلام واقعی گروه های تروریستی طالبان و القاعده و داعش و ... را به دنیا آورده اند. دشمنان اسلام در راس آنان حکومت زورگوی کشور آمریکا فرزندان خود را از بین می برد؟
عسل
United Kingdom
افکاربالا درمورد ایده ها صحبت میکنن افکارمعمولی درمورد حوادث صحبت میکنن افکارپایین درمورد مردم صحبت میکنن. النور رزولت