جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از فردا

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 582377
رئیس مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: ساعت 8 صبح فردا سایت برای ثبت نام این مرحله باز می‌شود.
آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از فردا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر شاهانی در نشستی که امروز در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برگزار شد،‌ از آغاز مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم دانشگاه آزاد و وزارت علوم مقرر شد سایت ثبت نام از فردا ساعت 8 صبح باز شود تا داوطلبان بتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس  www.azmoon.org  اقدام به انتخاب رشته کنند.
 
وی ادامه داد: بنای دانشگاه آزاد بر این است که کارها را بر اساس تفاهم با وزارت علوم انجام دهد و با تعامل کار را پیش ببرد، به همین دلیل علیرغم اینکه در مصاحبه‌های قبلی اعلام کرده بودیم ظرفیت کارشناسی ارشد حدود 60 هزار نفر است اما در پی مذاکرات انجام شده بین معاونین آموزشی دانشگاه آزاد و وزارت علوم میزان پذیرش در این مرحله کاهش پیدا کرد و به 24 هزار نفر رسید.
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *