جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۸۵

استدلال مضحک امین زندگانی برای حادثه نفتکش سانچی +عکس

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 582173
مرگ، مرگ می اورد و زندگی، زندگی این خواسته خود ماست که سقف آیینه گون مان به ما برگردانده خشکسالی و دروغ و رفتنها و ریزشهای پر داغ پلاسکو ، زلزله ، خشکسالی .
گروه فرهنگ جهان نيوز: امین زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به حادثه غمبار کشتی سانچی نوشته است: "صفحه من شبیه صفحه تسلیتهای روزنامه شده چرا این همه حادثه این همه رفتنهای جگر سوز این همه تلخی...جواب ساده است سالهاست به آیینه آسمان مرگ فرستادیم به بهانه های مختلف و ما در این گنبد دوار بازتاب فریادهای خودمان هستیم مرگ، مرگ می اورد و زندگی ، زندگی این خواسته خود ماست که سقف آیینه گون مان به ما برگردانده خشکسالی و دروغ و رفتنها و ریزشهای پر داغ پلاسکو ، زلزله ، خشکسالی . دریاچه ارومیه، زاینده رود.... و حالا نفتکش و جمعی از هموطنانی که به رسم همیشگی اطلاعی از سر نوشتشان نیست تسلیت پشت تسلیت و ایران، باز هم تسلیت"

گفتنی است پیش تر رضا صادقی هم از این استدلال مضحک استفاده کرده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منتظر نظر تو بودیم سپاس شادو پیروز باشید
Iran, Islamic Republic of
همیشه در عمق ذهن آدم های به اصطلاح متجدد و روشنفکر بیراهه ترین خرافات ریشه دارد.
وگرنه چرا انتهای مدرنیسم به کابالیسم ختم شده؟
Iran, Islamic Republic of
فیلسوف جان شما بفرمایید انتهای قرون وسطی و تسلط کلیسا و کشیشان بر جامعه و مقدرات مردم و بویژه ارتباط قوی که در قرونو وسطی با پادشان هان داشتند و البته ضلع سوم یعنی ثروت نیز یا با این دوضلع ارتباط داشت و یا در دست همین ها بود، آنگاه بگویید وضع جامعه چگونه بود؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی گفتی؟!
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که باید بفهمن خوب فهمیدن شما اگر متوجه نشدی برو کمی مطالعه کن.
Iran, Islamic Republic of
گفت بلند بگو مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق
جناب پروفسور!!! مسيحيتي كه كشيشان اروپائي چه در دوران قرون وسطا و چه بعد از آن دوران , مروج آن بوده وهستند,هيچ سنخيتي با آموزه هاي الهي و كيش وآيين و مرام حضرت عيسي عليه السلام نداشته و ندارد.پس سعي نكن نا آگاهي و بي اطلاعي خودت از تاريخ را به پاي نا كارآمدي دين و مذهب گذاشته وبه ديگران هم بقبولاني كه روحانيت و دين باعث عقب ماندگي انسانهاست و براي رهايي از عقب ماندگي بايد دين را كنار گذاشت.پايان قرون وسطاي مملو از جهل و ناداني اروپا به دوره به اصطلاح رنسانس ختم شد. رنسانسي كه صنعت را رشد داد اما انسانيت انسانها را از آنها گرفت.رنسانسي كه يكي از نتايج درخشان آن , پيدايش و گشترش سلاحهاي مرگبار اتمي و بيولوژيكي و شيميايي است و زورگويان و ابرجنايتكاران غربي به واسطه در اختيار داشتن همين ابزار وحشيانه كشتار جمعي انسانهاست كه هر غلطي كه دلشان بخواهد در دنيا مي كنند وهمه نوع جنايتي را مرتكب مي شوند و به احدالناسي هم پاسخگونيستندوباكمال بي شرمي اعلام مي كنند هر كشوري غير ازما از اين سلاحها داشته باشه , به حقوق بشر تجاوز كرده!!
و جالب اينكه همين بي پدر مادرهاي جنايت پيشه خبيث , شده اند كعبه آمال مشتي روشنفكر نماي توخالي بي هويت در كشور ما!!!
Iran, Islamic Republic of
در دوره قرون وسطی هم کشیشان مثل جنابعالی فکر می کردند و بلکه حتی راسخ تر و قوی تر استدلال و دفاع می کردند. البته اینها دلیلی بر دفاع از وضع کنونی جوامع غربی نیست آن دوره یک چیز بود و این دوره چیزی دیگر. اتفاقا من می خواهم بگویم جزم اندیشی و تحجرهای کشیشان در آن دوره منجر به افراط در دین گریزی امروزه جوامع اروپایی شد. من هم قبول دارم اروپا در قرون وسطی و رنسانس دچار افراط و تفریط شد و الان خودشون هم دارن یواش یواش به این نتیجه می رسند. اما اینها دلیلی نیست بر اینکه با ارتجاع جامعه را به قرون وسطایی شدن سوق بدهیم چون منافع قشری اندک (اربابان ثروت و قدرت و شهرت) را تامین می کند و این سه ضلع مثلث شوم صهیونیستی را تشکیل داده اند که فقط جامعه را می چاپند (البته در ظاهر شعار ضدصهیونیسم می دهندمنتهی در شیوه، ساختار و نوع اعمال اقتدار همان شیوه های صیونیستی را پیش می برند منتهی با ادبیاتی متفاوت!!!! بهتره بدون تعصب به حرفهایم فکر کنی نشانه های بسیاری را می توانی در این مورد بیابی کافیه فقط چندروز با این دیدگاه و با چشم باز به اطرافت به جامعه به رسانه و .... نگاه کنی ضرر که نمی کنی حداقل می فهمی چی به چیه و تعصب امثال شماها صرفا برای پیاده نظام شدن در این سیستم کلان است
اينقدر تعصب ,تعصب نزنيد كه بيشتر مايه مضحكه خودتان مي شويد.
شماهايي كه دين اسلام را مربوط به هزار و چهارصد قبل دانسته و احكام آن را براي امروز بشر متحجرانه مي دانيد.شماهايي كه پيامبر و معصومين صلوات الله عليهم اجمعين را به دليل اينكه مربوط به قرنها قبل بوده اند را الگوي مناسبي براي مردم اين زمان نمي دانيدو پيروي از دستورات و سيره و منش آنها را عين تحجر بر مي شمريد !
چگونه است كه وقتي به يك نام ثابت نشده اي مثل كوروش كه تا يك قرن قبل هيچگونه نام و اثري از اودر كتب مورخين و شعرا و حماسه سرايان بنام ايراني نبوده و تازه خودتان هم مي گوييد مربوط به 2500 سال قبل بوده !! مي رسيد حتي در برابر جايي كه ظاهرا" بعنوان قبر او معرفي شده , به سجده مي افتيدو سينه خيز تا نزديك مقبره خيالي مي رويد؟؟!! شماهايي كه سجده كردن در برابر خدا را نشانه امل بودن و عقب ماندگي مي دانيد, اينگونه در برابر موهوماتي كه بيشتر ساخته و پرداخته صهيونيستهاي حيله گرند به خاك مي افتيد!! آنوقت هر دفاعي از دين اسلام را متهم به تعصب بيجا و تحجر مي كنيد .دفاع از دين خدا وآييني كه هزارو چهارصد قبل از سوي خدا براي هدايت ما انسانهاي نادان آمده , نشانه تعصب و تحجره , يا دفاع از شخصيتي ثابت نشده كه مربوط به 2500 سال قبله؟؟!!
شماجماعت , كشيشان منحرف قرون وسطاي اروپا را با كل مجموعه روحانيت اسلام , مقايسه كرده و در يك خط مي دانيد! كه اين طرز فكر نشان دهنده غرض ورزي شما و مشكلي كه با دين داريد است.
اين شماها هستين كه به اسم تجددو پيشرفت و تمدن ,تبديل به پياده نظامي شده ومي شويد كه غرب لامذهب ,لازم دارد تا با استفاده از ظرفيت شماها بدون لشكركشي به كشورهاي هدف ,به آنچه كه مد نظرشان است برسند. امثال شماها به اتفاق وهابيهايي كه به راحتي آب خوردن ,سر مظلومان را به گناه شيعه اهل بيت بودن از تن جدا ميكنند اما حتي يك گلوله هم به سمت دشمنان آشكار اسلام و مسلمين شليك نمي كنند ,درواقع نقش دوبال را براي صهيونيسم يهودي و مسحيت صهيونيسم ايفا مي كنيد.وهابيون به نام تعصب و تحجر و شماها بنام تمدن و روشنفكري؟؟!! و پيشرفت!!!!
Iran, Islamic Republic of
همین روغنفکر ها روزی با بصیرتان دور اندیش را دلواپس نامیدند وامروز بیکاری, تورم دورقمی-تعطیلی واحدهای تولیدی-گرانی ارز واجناس دیگر همه را بستوه آورده وهمه همصدا از مکر وحیله آمریکا وعدم تعهد شیطان بزرگ به برجام مینالند ولی افسوس.....
Iran, Islamic Republic of
هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
Iran, Islamic Republic of
همیشه در عمق ذهن آدم های به اصطلاح متجدد و روشنفکر بیراهه ترین خرافات ریشه دارد.

همیشه در عمق ذهن آدم های به اصطلاح متجدد و روشنفکر بیراهه ترین خرافات ریشه دارد.

همیشه در عمق ذهن آدم های به اصطلاح متجدد و روشنفکر بیراهه ترین خرافات ریشه دارد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی که چیزی رو نمیفهمی انکار نکن، قانون جذب در آثار فلاسفه به خصوص آثار هوسرل اومده به مقاله _from reason to love ، همچنین نظریه شوق در فلسفه ارسطویی و حرکت جوهری صدرایی
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام. آقای زندگانی میگوید مرگ مرگ می آورد. منظورش هم مرگ بر آمریکا و اسرائیل است. این مرگ آوردن که آقای زندگانی می گوید را چه کسی می آورد؟ خوب معلوم است خدا. آیا آمریکا دشمن راه خدا نیست؟ آیا ایستادگی ما در مقابل آمریکا خلاف فرمان خداست؟ پس چرا خدا در مورد مخالفان را حق در قرآن میفرماید: خدا آنها را بکشد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت علی آقا. آقای زندگانی معتقده خدا، برای امری که خود، میپسندد، یعنی لعن و مرگ دشمنان خدا، بندگان مطیعش را میکشد؟!
یعنی خدا، امری را از مردم خواسته و بعد، افراد مطیع را مجازات میکند؟!
این ها که این حرف ها رو میزنن، خودشون میدونن چه چرتی میگن. خیلی از این ها، سربازان فرهنگی دشمن هستن. از فرمانده هاشون دستور میاد اعتقادات اسلامی رو بزنید، اینا میزنن.
دستور میاد سگ بغل کنید، یهو همه سگ بغل میکنن!
یادتون نیست وزیر ارشاد، به آقای رییسی گفت اگه هنرمند میخواستید، به ما میگفتید! بهترشو بهتون میدادیم؟! فرمانده شون مشخص شد؟! دولت 2030 یکی از فرمانده های ایناست.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هرچه زودتر خدا جواب درود گفتنهای تورو جلوی همه خلقش بده
تا مبارزه با شیطان وکفر را اینطور مخدوش نکنی.
Iran, Islamic Republic of
قانون جذب؟!!.... خخخخخخ
یوهاها... دیو شب چی؟! راجع بهش صحبتی نشده با منبع!

غرب بی خدا، نمیدونه آفریننده و اداره کننده هستی و برآورده کننده آرزوها، خدا، است. یه قانون احمقانه ساخته به نام قانون جذب! بعد تو هم میخوای ما همگی خُل بشیم و این قانون رو قبول کنیم. آخه اگه آرزو کردن خودش قدرت داشت، منتظر نمیموند ما صداش کنیم کع از سینه مون بیاد بیرون بره دنبال کارامون!

شده قضیه غول چراغ جادو... طرف دست کشید رو چراغ جادو، غول چراغ اومد گفت چی میخوای؟ طرف گفت خونه؟ غول بهش گفت: من اگه میتونستم خونه فراهم کنم، خودم تو آفتابه زندگی میکردم؟!
حالا یه عده ابله به معنای واقعی، قانون جذبی که میگه اصوات و امواج، خودشون میرن کارتو درست میکنن رو، به جای قوانین الهی، قبول دارن!
شما و اون امین زندگانی تون، قانون خدا را، قبول کرده اید که از ما میخواهید قانون کفرآمیز جذب رو قبول کنیم؟!
بازم خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تو چه عقب مونده و املی هستی
Iran, Islamic Republic of
چه احمقی هستی تو که فکر میکنی اگه به چیزی فکر کنی، جذبت میشه! دنیا، احمق هم نیاز داره.
علی
Iran, Islamic Republic of
یک هفته مدام با خودت بگو من سرطان دارم.بعد بیا تو همین صفحه کامنت بذار
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف بیهوده بزنم و بگم من سرطان دارم؟!
گرچه اثری نداره. اما من سال هاست دارم افسادطلبان رو لعنت میکنم و برای منافقان، دعای مرگ و نابودی میکنم. اما چون خدا، فعلا صلاح ندونسته، هنوز مرگشون نرسیده.
اما تو که به خرافات کفرآمیزی به نام قانون جذب معتقدی یکسال هر روز بگو من رییس جمهورم، نخست وزیرم، اگه شدی بیا اینجا بگو!
علی
Iran, Islamic Republic of
بهت توصیه میکنم کتاب قانون جذب درقران رو که توسط اساتید فقه نوشته شده حتماً بخونی ویا لااقل تواینترنت این مطلب رو سرچ کنی
Iran, Islamic Republic of
بهت توصیه میکنم حرف خلاف قرآن و عقل نزنی علی آقا. وگرنه بد منحرف میشی.
Iran, Islamic Republic of
بهت توصیه میکنم حرف خلاف قرآن و عقل نزنی علی آقا. وگرنه بد منحرف میشی.
Iran, Islamic Republic of
توصیه دیگه هم اینه که به قرآن، دروغ نبندی. خودت هم زیاد دروغ نگو. با تأیید قانون جذب هم، به جرگه کافران نپیوند.
ضمنا کتاب قانون جذب از قرآن، دیگه چه صیغه ایه؟ خود قرآن رو بخون. ایمان و عمل صالح...
Iran, Islamic Republic of
قران میگه جزای نیکی نیکیست وپاداش بدی بدی...توقرانو دوباره بخون
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا، نیکیست.
Iran, Islamic Republic of
مثالهای قران رو درمورد کاشتن گندم نخوندی ویا درمورد صدقه بدید تارفع بلا باشه.اینا توقران اومده.روح صدقه نیکی کردنه.وقتی صدقه میدی بلاهاارت دفع میشه .یعنی بانیکی کردن نیکی بدست میاری وباظلم کردن ظلم نصیبت میشه.اسم این قانون قران رو چی میذاری شما؟اونا اسمشو گذاشتند قانون جذب.منظورفقط حرف که نیست.قانون جذب نصفش به عمله.شادی شادی میاره وغم غم
Iran, Islamic Republic of
مثال های قرآن، روح حق رو ترویج میکنه.
صدقه به فقیر حقه، نه به دشمن.
مرگ بر کفار و مشرکین و منافقین هم عین حق و مورد تأیید خدا، است.
پس از آوردن دین جدید به اسم قرآن، خودداری کن.

مرگ بر آمریکا
مرگ بر منافق
علی
Iran, Islamic Republic of
یادم رفت بگم
طبق نظریه‌های جدید فیزیک کوانتوم می‌توان گفت که تمام جهان هستی، ارتعاش دارد و از طرفی می‌دانیم که ذهن ما و مغز ما نیز امواج ارتعاشی الکترومغناطیسی دارد و از طرفی هر فکر ما یک ارتعاش و فرکانس خاص دارد. قانون جذب می‌گوید تمام جهان ارتعاش دارد و بین چیزهایی ارتعاش یکسان دارند نوعی جاذبه وجود دارد.
در فلسفه اسلامی ثابت شده‌است که جهان هستی یک کل به هم پیوسته‌است که تغییر در یک بخش آن باعث می‌شود تمام آن تحت تأثیر واقع شود.[۲]
Iran, Islamic Republic of
اولا در فلسفه اسلامی، چنین چیزی گفته نشده چه برسد به اینکه اثبات شود! چرا اینقدر دروغ میگی؟! واقعا چرا دروغ؟!
در ضمن، فیزیک کوانتوم هم نمیگوید چنین با ارتعاشات، کار کنید. ارتعاش فکر، درون بدن میماند. ارتعاش صوت، تا چند متر، ارتعاش فریاد، تا چند صد متر، و... . فیزیک کوانتوم کی گفته به چیزی فکر کنید تا بهش برسید؟!!
تو اصلا میدونی کوانتوم چیه؟ فضای کوانتومی چیه؟ اصلا کوانتوم رو توضیح بده!
چرا آخه به فیزیک که علم است، خرافات رو میچسبونی؟!
فیزیک کوانتوم، نگفت تمام ذرات، آفریده و تابع امر خدا، هستند؟ نگفت خدا، باید کار را درست کند، وگرنه انسان، هیچ قدرتی ندارد، ذرات هیچ قدرتی ندارند؟!
فیزیک کوانتوم نگفت بت پرستی جاهلی، خیلی وقته مُرده؟!
متأسفم برای مسلمانی تو و امثال تو که بر سر حرف باطلی، دروغ پشت دروغ میبافید. معلوم نیست از پشت کدوم سیستم و با چه هدفی!
Iran, Islamic Republic of
علی آقا؛
شما مثل اینکه تأثیر اعصاب بر بدن رو با قانون مزخرف جذب اشتباه گرفتی!
انسان وقتی رو یک کاری متمرکز میشه و اعصابش به هم میریزه، اعصاب بدن رو داغون میکنه.
همچنین وقتی با فکر روی یه نقطه از بدن فشار میاره، پیامهای عصبی میفرسته به اون نقطه از بدن و اون نقطه با اعصاب یا اصطلاحاً تلقین، کمی تحت تأثیر قرار میگیره. این، تأثیر پیام های عصبی بر بدن کجا؟ خرافه جذب کجا؟!
وانگهی، با فرض پذیرش خرفه جذب، آمریکا باید نابود بشه، چون ما رو آمریکا تمرکز کردیم و به اون مرگ گفتیم نه به خودمون. پس طبقه این خرافه، اونجا باید زلزله بیاد و کشتی هاشون منفجر بشه.
دیدی کیا جهل دارن؟!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
راستی تو که قانون مضحک جذب رو قبول داری، بگو بیاد برای من یه آبمیوه بخره! چون الان دارم بهش فکر میکنم!
.
.
.
پس چی شد آبمیوه من آهای قانون جذب؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
دانشمند،من به حذفای این بابا کاری ندارم اما نشنیدی میگند:
این جهان کوه است وفعل ماندا
سوی ما آید نداهاراصدا
Iran, Islamic Republic of
این با قانون جذب خیلی فرق داره ها
علی
Iran, Islamic Republic of
اره درست میگی،این مربوط به قانون نیوتن میشه که میگه هرعملی عکس العملی داره که موردقبول قران هم هست اما ازبعد فکری میشه باقانون جذب ترکیبش کرد تا به نتیجه رسید.بنابراین قانون جذب به تنهایی الکنه ومن هم اینوقبول دارم
Iran, Islamic Republic of
علی آقای نخبه!
معنی شعر یعنی در دنیا هر چه کنی خدا، همان را بهت پس میدهد.
یعنی برای دشمنان خدا، مرگ بخواهی، خدا به تو ثواب میدهد. با دشمنان همراه شوی، خدا، بر تو غضب میکند.
معنی شعر رو هم اشتباه میگی، بعد میخوای با قانون کفرآمیز جذب، مردم، دعا کردن و خدا را، فراموش کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
موضوع همینه.همین قانونی روکه میگی اونا بهش میکند قانون جذب
Iran, Islamic Republic of
نه دیگه، خرافه کفرآمیز جذب، میگه به هر چی فکر کنی میرسی، ولی همه میدونن درزندگی به هر چی فکر کردن نرسیدن. لذا، فهمیدن خدایی هست که اراده او، غالب بر همه چیز است.
خدا، میفرماید برای انسان، حاصلی جز سعی فراوان نیست. اما خرافه جذب، به مردمان جهان سوم میگه بشینید و آرزو کنید!
Iran, Islamic Republic of
راستی یادت نره توهین به ایران،دل همه ایرانیاروبه دردمیاره نه یه قشر خاص رو.بقیه ملتا هم همین احساسو به کشورشون دارند.هرچه برخودنمیپسندی بردیگران هم مپسند
علی
Iran, Islamic Republic of
قانون جذب توقران اومده . انگار تو سوادکافی نداری وبحث با نادان، انتهای نادانیست
Iran, Islamic Republic of
علی آقا؛
جدیدا کسانیکه کم میارن، به بقیه میگن. نادان؟!

قرآن فرموده امور بدون اراده خدا و فقط با تفکر بدون عمل، راه میفتن و آرزوها رو برآورده میکنن؟!
این کاملا ضد قرآن هست. قرآن، میفرماید ایمان، عمل صالح، دعا. خدا هم، اول و آخر و ظاهر و باطن است. هر آنچه در آسمان ها و زمین است، از آن اوست...
له ملک السماوات و الارض
له ما فی السماوات و الارض
الله عالم الغیب و الشهاده
ان الانسان لفی خسر الاالذین آمنو و عملوا الصالحات

حتی این آیه، نقض صریح خرافات جذبه:
من ذالذی یشفع عنده الا باذنه
هیچ کسی، نزد خدا شفاعت نمیکند مگر به اذن و خواست خدا

قرآن این است. کلام مطابق عقل. کدام آدم مغرضی اومده کتاب نوشته که خرافه و تفکر خالی، باعث جذب موفقیته و اسمش رو گذاشته قرآن؟! تو معرفیش کن.
Iran, Islamic Republic of
قران میگه بدی نکن که توهمیم دنیا بهت برمیگرده
جایی دیگه رسول خدامیفرمایند هرکس ابروی مومنی رابریزد خدا درهمین جهان ابرویش راخواهد ریخت وخدا میگه پاداش هرخوبی درهمین دنیا واون دنیا به صاحبش برمیگرده.ظلم کنی ظلم میبینی.به چشم بدبه کسی نگاه کنی به چشم بدبه ناموست نگاه میکنند و....اینا روکه نمیتونی انکارکنی دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
اولا ما دوست طرفداران کفر و خرافه نیستیم.
ثانیا طبق گفته خودتان، جواب خوبی خوبیست و جواب بدی، بدی. که این هم، کار خدا، است، نه ذرات و افکار!
خب مرگ بر آمریکا، مرگ بر شرارت است، پس نتیجه اش باید خوب باشد.
از طرفی، شرارت بدیست و نتیجه اش باید بد باشد.
پس در واقع ما با مرگ بر آمریکا، خیر را جذب میکنیم و آمریکا با شرارتش، شر را جذب میکند. اما شما، برعکسش کردید! چرا و با چه غرضی؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگان دین وقتی روموضوعی باهم اختلاف داشتند ساعتها مینشستند وبحث میکردند تا به جواب قاطع برسند واین هیچوقت باعث نشد همدیگه رو دشمن فرض کنند.اما توچنان غرق افکارمتعصبانه خودتی که حتی حاظر نیستی هموطنی روکه باهات بحثی روشروع کرده به چشم یه دوست ببینی (حتی اگه اشتباه بگه).پس حقیقت اینه که شما چشماتوروحقیقت بستی وباشما حرف زدن مصداق جهالته.
Iran, Islamic Republic of
اینا چه ربطی به موضوع مادارند.اول به سرچ تو اینترنت بزن ویا کتابخانه محلت.بعد بیا ایات قران رو بذار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این آیات، دقیقا به موضوع بحث، ربط داره.
طبق این آیات، برای انسان، راه هایی غیر از تلاش و عمل، بسته شده است و خرافه جذب، زیر سؤال میرود.
طبق همین آیات و آیات دیگر، درخواست و توکل بر غیر خدا، خلاف منطق و کفر و شرک است، از جمله امید بستن به ذرات بی جان یا افکار موهوم.
هنوزم نمیخوای ربطش رو بفهمی؟! یا مأمور ترویج خرافات، به قیمت مخالفت با قرآن، کلام خدا، هستی؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این آیات، دقیقا به موضوع بحث، ربط داره.
طبق این آیات، برای انسان، راه هایی غیر از تلاش و عمل، بسته شده است و خرافه جذب، زیر سؤال میرود.
طبق همین آیات و آیات دیگر، درخواست و توکل بر غیر خدا، خلاف منطق و کفر و شرک است، از جمله امید بستن به ذرات بی جان یا افکار موهوم.
هنوزم نمیخوای ربطش رو بفهمی؟! یا مأمور ترویج خرافات، به قیمت مخالفت با قرآن، کلام خدا، هستی؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
قانون جذب نمیگه دست رودست بذارتا یه الماس دوکیلویی بذارند توجیبت دوست من.اول برو معنی اصل قانون رومتوجه شو ،بعد بیا توبحث.صدقه توفکرت ایجاد انرژی مثبت میکنه واین فکرمثبت ،نیروی مثبت روجذب میکنه
Iran, Islamic Republic of
علی آقا‌؛
میبینم که به علت جواب نداشتن، از دنیا بیرون، به درون مغزبرگشتی که قابل اثبات نباشد!
از کار کردن خود به خودی افکار هم، زدی تو کار انرژی!
Iran, Islamic Republic of
صدقه، تو فکر نیروی مثبت ایجاد نمیکنه!
فکر مثبت هست که تصمیم به صدقه رو ایجاد میکنه.
سپس، خدا، برای صدقه پاداشی میدهد. یا در این دنیا و آن دنیا. یا در آن دنیا. وگرنه صدقه، پولیست که رفته و شما تا قیامت هم نمیتونی اثبات کنی ذراتش مشغول کارند.
Iran, Islamic Republic of
راستی، طبق خرافه کفرآمیز جذب، ما مرگ رو بر آمریکا میفرستیم و به این قضیه، فکر میکنیم. پس آمریکا باید بمیره، نه ما!
دیدی خرافه جذب در این خبر، صرفا توجیهی برای حرف خطای آقای زندگانی است؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
توکه ادعات قرانه باید بدونی که خدا خودش میگه دعایی که برحق نباشه مستجاب نمیشه.درحدیث هم اومده که دعای ناحق میره تاآسمون وبرمیگرده به خوددعاکننده.اینا که حدیث معتبرند.اینارونخوندی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
در رواياتي از امام باقر _ عليه السلام _ آمده است كه ايشان فرمودند:
«چون لعنت از دهان شخصي بيرون آيد ميان او و آن شخص كه به او لعنت شده تردد مي كند اگر آن شخص مستحق لعن باشد به او تعلق مي گيرد و اگر نباشد به صاحبش بر مي گردد»(4).
Iran, Islamic Republic of
. اصول كافي، تهران، نشر فرهنگ اهل بيت، بي تا، ج2، ص 65، باب الساب، حديث 7.
Iran, Islamic Republic of
هوسرل تونست با قانون جذب، مانع مرگش بشه؟! خب فکر میکرد و جذبش میکرد!
Iran, Islamic Republic of
مرگ تنها چیزیست که بشر نمیتونه درش دخالتی داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
نه دیگه خرافه جذب باید حلش کنه.
اصلا مرگ هیچ، برید بیماری های خطرناک رو با این روش حل کنید. اون که مرگ نیست!
غرب خوب شما رو سر کار گذاشته! خخخ
Iran, Islamic Republic of
کسی قانون جذب و انکار نکرد اما میشه بفرمایید اینهمه بمب و موشکی که آمریکا سر مردم عراق و افغانستان و لیبی ریخت چرا در قانون جذب تو نیست محاصره زمینی و دریایی و هوایی یمن چرا در قانون جذب شما بلاها رو به سمت عربستان نمیفرسته ؟! اینهمه تحریمهایی که آمریکا علیه کشورهای دیگه اعمال میکنه چرا دامنگیر آمریکا نمیشه سال ۸۶ که برای اولین بار فیلم مسخره راز و پخش کرد شبکه مسخره ۴ یه وبلاگی نوشته بود تحلیل فیلم استعماری راز من اون تحلیل و حتی تا آخر نخوندم ولی به نظرم خنده دار اومد که یه فیلم و اینطوری استعماری دیدن بعدها که هر ننه قمری با استناد به فیلم راز و قانون جذب شروع کرد به برگزاری کلاس جمع کثیری از آدمای ساده لوحی که فکر میکردن با رفتن به کلاسهای جذب به هرچی بخوان میرسن و کلی پول به جیب مدرسان تازه به دوران رسیده جذبی وارد کردن و الان که می بینم امثال امین زندگانی تصادف دو کشتی رو به قانون جذب و مرگ بر آمریکا ربط میدن فهمیدم من اشتباه کردم و همون تحلیل فیلم راز درست بود حداقل وقتی میخواید مزخرفات فیلمای آمریکایی رو تکرار کنید ببینید خود آمریکا چه کارنامه ای داشته بعدا تکرارش کنید قانون جذب شما چرا فقط تو ایران فعال میشه نه تو آمریکا و انگلیس که به عراق و افغانستان حمله کردن ؟ بگم چرا چون انگلیس و آمریکا سگهای وفادار زیادی دارنمثل همونایی که تو بی بی سی و من و تو و صدای آمریکا سعی میکنن با پاکسازی ذهنی هموطنان خودشون در جهت اهداف کشورهایی که ازشون پول میگیرن عمل کنن .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا قانون جذب، خرافات و نظریه ای کفرآمیز است که به دنبال فراموشی خدا، در اذهان مردم است.
میر
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی متاسفانه تاریخ را که میخوانیم همیشه همین بوده یک عده زورگو هستند که کسانی که اهل جنگ و جدل نیستندو بر دین و اعتقاداتشان استوار، را میکوبند نمونه اش همین حکومتهای دیکتاتوری تا بوده چنین بوده .خداوند اول از همه چیز انسان بودن و اخلاقیات را سرمنشا بشر دانسته نه کشت و کشتار نه زور گفتن به مظلومین و مستضعفان اما در همین تواریخ میخوانیم که کسانی که همه جور هم انسان و بااخلاق بودند،وقتی به قدرت رسیدند مست آن شده و درکوچکترین مسائل مردم آنها بجای مردم تصمیم گرفتند بنابراین این بحثها بی فایده است منتها همین که به نظر همدیگر احترام بگذاریم و اگر نظری بهر علت از دید ما درست نبود با زبان نرم و مهربانی وغیرمستقیم میتوانیم حرفمان را بزنیم دیگر بخود آنطرف برمیگردد که تا چه حد منطقی و بدون تعصب از حرفهای مستدل برداشت درست بکند.تمام ادیان و پیامبران برای هدایت بشر آمدند اما در همه ادیان با تفسیرهای مختلفی که بعضا به نفع گوینده و دار و دسته اش بوده است در دین تحریف را بوجود آوردند و بر شنونده و خواننده آن مطالب وظیفه است که بدون دلیل مکفی هر حرفی را قبول نکند و بدنبال مطالعه برای صحت آن برود.بنابراین خداوند به بشرش که اشرف مخلوقات است عقل و قدرت تفکر را داده تا این همه ظلم و فساد روی زمین نباشد منتها بعضی زورگوها و ابرقدرت ها متاسفانه دین را که قبول ندارند هیچ، از انسانیت و اخلاق هم بوئی نبرده اند و چنین میشود وضعیت دنیای فعلی!
Iran, Islamic Republic of
یک متن بلند نوشتی جناب میر تا یک نتیجه دروغ بگیری! و آن اینکه تمام ادیان، تحریف شده اند!
خیر. دین مبین اسلام، تحریف نشده است. مردم بدانند این حرف، خلاف قطعیست.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که قانون زور و کشت و کشتار(یا وحش) در دنیا برپاست هرکه زور و قدرت و تجهیزاتش بیشتره طرفی راکه مخالفش هست حتی اگر درست هم میگوید، را به نابودی میکشاند!دین هم در این میان مظلوم واقع شده است!
Iran, Islamic Republic of
چرا این قانون در دولت های قبلی وجود نداشت از وقتی روحانی رئیس جمهور شده حادثه پشت حادثه اتفاق میوفته پلاسکو منا قطار مشهد اتوبوس سربازا کشتی سانچی شایدم تاوان انتخاب اشتباهمونو میپردازیم تاوان انتخاب به خاطر ازادی یا بهتر بگم بی بند وباری نمونه دیگشم زمستون و پاییز امساله که حتی یه قطره بارون و برفم نباریده
Iran, Islamic Republic of
شما قطعا فلسفه اسلامی نخونده اید و یقینا حرکت جوهری ملاصدرا را نمی دانید چیست البته حق دارید چون فهمش خیلی سخته اما فقط همین را بگم حرکت جوهری ملاصدرا با این اراجیف زمین تا اسمان فرق می کنه
Iran, Islamic Republic of
قشر به اصطلاح هنرمند، مأمور دفاع از آمریکا و مقابله با شعارهای انقلابی مردم شده اند.
ریزمأمورهاشون! مأمور توجیه حرف های خطای هنرمندان با خرافه جذب!
این ها میخواهند مردم را از مقابله با آمریکا بترسانند. اما به حول و قوه الهی، مردم شجاع و مؤمن ایران، به خدای یگانه قادر شکست ناپذیر که اراده همه امور، در اختیار او است، توکل میکنند و آمریکا را، شکست خواهند داد.
بلند بگو مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار
مرگ بر صهیونیست
Iran, Islamic Republic of
نه ایشون دلش لک زده برای قانون کاپیتالاسیون و حق توحش متاسفم
مرگ بر امریکا
مرگ بر امریکا
مرگ بر امریکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مرگ بر انگلیس خبیث و نجس امریکایی
Iran, Islamic Republic of
انگلیس خبیث و نجس امریکایی؟؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بله انگلیس تابع آمریکا
همون انگلیس صغیر که ادعا میکنه بریتانیای کبیره! ولی همون انگلیس صغیره.
Iran, Islamic Republic of
براساس این نظر الان آمریکا با کشتن 20 میلیون نفر در پسا جنگ جهانی دوم (مثلا فقط 1 میلیون نفر در عراق) باید تبدیل به یک خاک سوخته میشد.
اگر ما مرگ گفتیم
آمریکا عملیش هم کرده.
Romania
ایشون خودش هم اگر قانون جذب رو بلد بود زنش طلاق نمیگرفت برود اونور کشف حجاب...
Iran, Islamic Republic of
چرند چرا بلغور ميكنى پسر جان ؟! حرف اميد زندگانى خدا ميدونه درسته، البته بصورت نسبى نه مطلق و صد در صد ، اگر جهان نيوز ريشخند ميكنه و عليه هنرمندها گارد ميگيره مريضه عمو جان ! وقتى اين سايت در خدمت افكار متصلب امثال حسن عباسك ها و شريعت ندارى هاست چه توقعى ازش دارى بايد با همين چرتيات سرمايه بيت المال رو به باد بده يا نه ؟! كسانى كه در برابر اينگونه حرفها فوراً گارد مى گيرند اولاً سواد درست و درمونى ندارند ثانياً به محض شنيدن چنين نظراتى فوراً دماغشون مى سوزه ! و البته امان از جهل و بلاهت !
Iran, Islamic Republic of
مواظب حرف زدنت باش! قانون جذب یادت رفت؟ به همین زودی؟!
راسته که دروغگوها کم حافظه هستن!
Iran, Islamic Republic of
احسنت. الان امین زندگانی به خاطر توهین به بخشی از مردم، باید گرفتار بشه!
این ها یعنی نمیفهمن در دنیا، حساب و کتابی هست؟ باید خدایی، دعاها را مستجاب کند، وگرنه خود پدیده ها، خود به خود کار نمیکنن؟! نمیفهمه وقتی راجع به چیزی فکر کردی و تموم شد، فکر درون ذهن می میره، اما خدا، دعا رو مستجاب میکنه؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه قانون جذب درسته چرا در مورد عربستان و آمریکا و اسرائیل و انگلیس جواب نمیده
Iran, Islamic Republic of
از نظر عشاق آمریکا قانون جذب فقط شامل ایران میشه نه آمریکا با اونهمه جنگ و جنایت امین زندگانی با این روحیه و عشق به آمریکا بهتر ه مثل زن سابقش بره آمریکا
سارا
Iran, Islamic Republic of
این دولت همه چیز را امنیتی کرده تا مردم متوجه ماجرا نشوند
آخر میشود در کشتی به آن پهناوری همه یکجا باشند و با هم فوت کنند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پروفسور اون کشتی بمب بوده خودش
تمامش پر از میعانات گازی بوده
Iran, Islamic Republic of
ولی اولش همه بمبها نترکیده، پس اونایی که نزدیک نقطه انفجار بودن بایست میمردن نه همه افرادی که در طبقات مختلف کشتی بودن ؛ عزیزم
Iran, Islamic Republic of
نه پس نمیشه کشتی باری زد به کشتی حاوی نفت و میعانات گازی پلاسکو حتی لوله کشی گاز نبود توشم نفت و گاز نبود بخاطر چراغهای خوراک پزی که برای ناهار ازش استفاده میکردن تا آخرین روز جستجو حریق داشت با اینکه فقط پارچه اونجا بود و چند تا چراغ خوراک پزی تا روز آخر اطفای حریق دود میومد خود سخنگوی آتشنشانی میگفت آتش زیرش خاموش نمیشه . همه کسانیکه تو پلاسکو بودن کشته شدن اونوقت کشتی که اونهمه نفت و گاز داشت و چند بار حتی حین اطفای حریقش انفجار درش شکل گرفت آدماش زنده موندن من همون روز اول گفتم همشون مردن بیچاره خانواده هاشون امکان زنده موندنشون صفره .
سارا
Iran, Islamic Republic of
این دولت همه چیز را امنیتی کرده تا مردم متوجه ماجرا نشوند
آخر میشود در کشتی به آن پهناوری همه یکجا باشند و با هم فوت کنند؟؟؟
سارا
Iran, Islamic Republic of
از ضعف ایمان به خداست و برعکس ایمان به خرافات
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا ایمانشان به کدخدای قاتل و خرافات بیشتر از خداست متاسفانه
United States
حالا یک کلام حرف زدن معمولی و نقد ناراحتی ها و بدبختی مردم حمله کردن نمی خواد !!!
یک روز خوش نداریم همش اش بدبختی و مریضی و ناراحتی و بلا.
Iran, Islamic Republic of
یک کلام نبوده و بلکه گفته های ایشان بسیار بار معنایی داشته. اینو تو حموم خونش که نگفته. همه مردم ایران و حتی دشمنان این مردم در اونور دورتر در اختیار دارن و هزاران برداشت و هزاران سوء استفاده از سخن این عالم و دانشمند بزرک و مرد خدا !!!!!!!!!!!!
حرفایی که این روزا سلبریتی ها در وقایع گوناگون به نمایندگی از مردم می زنن از سر سیری است و به نیت نیت شهرت.
Iran, Islamic Republic of
حرف آقای زندگانی، حرفی بسیار جاهلانه است، نه حرف معمولی.
اگه ایشون معتقده خود واژه ها در عالم کار میکنن و خدایی نیست، پس کافره و ضمنا ابله. چون خود واژه ها، قدرتی ندارن.
اما اگه ایشون معتقده خدا، مردمی که به دشمنان مرگ میفرستن رو عذاب میده، این خلاف سخنان خدا در قرآن، و خلاف سخنان حضرات معصومین است. چراکه دشمن خدا، شایستگی زندگی و آمرزش را ندارد. حتی آیه مرگ هم داریم. پس باز هم، دروغ گفته که مرگ گفتن به آمریکا و انگلیس و صهیونیسم، عذاب میاره. برعکس، خیر میاره.
اونچیزی که بدبختی میره، جهل مردم و رأی دادن به خاطر قیمت کره است.
مردم شریف ایران؛ یادتون هست کره نبود! بعد رأی دادید به آقای کره؟
Iran, Islamic Republic of
نه عمو جان تو لازم نيست خودشو ناراحت كنى برو بگير استراحت كن اين حرفها مخصوص بزرگترهاست بچه مچه ها حق ندارند دخالت كنند !
United States
حالا یک کلام حرف زدن معمولی و نقد ناراحتی ها و بدبختی مردم حمله کردن نمی خواد !!!
یک روز خوش نداریم همش اش بدبختی و مریضی و ناراحتی و بلا.
United States
حالا یک کلام حرف زدن معمولی و نقد ناراحتی ها و بدبختی مردم حمله کردن نمی خواد !!!
یک روز خوش نداریم همش اش بدبختی و مریضی و ناراحتی و بلا.
Iran, Islamic Republic of
اوندقت چرا امین زندگانی و زن دومش سر تجاوز به دو نوجوان دم سفارت عربستان تو جمع مرگ بر عربستان گویندگان شرکت کردن بخاطر تجاوز دیگه حالا آمریکا به چند کشور تجاوز کرده تا حالا ؟! انقدر به این بازیگرا شما سایتهای خبری و صدا سیما بال و پر داده که بیشترشون فکر میکنن مردم بی صبرانه منتظر حرفاشونن این حرفاشونم مثل حرفاشون در مورد کم بودن حقوقشون دروغه .
Iran, Islamic Republic of
پس با استدلال امین زندگانی و امثالش آمریکا که به ویتنام و عراق و افغانستان حمله کرد و پشتیبان اصلی اسرائیل در کشتار فلسطینیهاست تا الان باید نابود میشد عربستان بخاطر سالها تکفیر شیعیان و تربیت تروریست انتحاری و ... تا الان باید نابود میشد من خودم جزو شعاردهندگان نیستم تا بحالم پرچم آمریکا رو آتیش نزدم اما امین زندگانی باید بدونه تو همه دنیا از فیلیپین تا آمریکای لاتین عده زیادی نابودی آمریکا رو میخوان و بهشون حق میدم
Iran, Islamic Republic of
پس با استدلال امین زندگانی و امثالش آمریکا که به ویتنام و عراق و افغانستان حمله کرد و پشتیبان اصلی اسرائیل در کشتار فلسطینیهاست تا الان باید نابود میشد عربستان بخاطر سالها تکفیر شیعیان و تربیت تروریست انتحاری و ... تا الان باید نابود میشد من خودم جزو شعاردهندگان نیستم تا بحالم پرچم آمریکا رو آتیش نزدم اما امین زندگانی باید بدونه تو همه دنیا از فیلیپین تا آمریکای لاتین عده زیادی نابودی آمریکا رو میخوان و بهشون حق میدم
برای هر کلمه مسئولیم
Iran, Islamic Republic of
خوب جناب زندگانی آسمان ایران پر از مرگ شده چرا آسمان شرق چین مرگ رو برای نفتکش به ارمغان آورده ؟!!
Iran, Islamic Republic of
چين و ماچين به جاى خود اون دنيا هم بريم مطمئن باش شر افكارمون دامن گيرمون ميشه !
ميگى نه صبر داشته باش !
Iran, Islamic Republic of
به این اقا بفرمایید برود یه سر به امار امریکا هم بزند .
سروش
Iran, Islamic Republic of
بنظرم این ضعف سایت های خبری شماها و همفکران شماها هست اگه با مشورت و راهنمایی بزرگان دین نظرات منعکس شود، نظر امثال ایشان جزو چرندیات محسوب خواهد شد، وقتی ذهنی پخته و آدمی بالغ مثلا در همین مورد کشتی سانچی اظهارنظر نمی کنه یا دیر ... در نتیجه فضا بازه برای هر اظهارنظر چرندی و...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شاه
مرگ بر صدام
مرگ بر شوروی
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسراییل
سال 42 کی فکر میکرد با مرگ برشاه بشه یه رژیم تا بن دندان مسلح رو به زانو در اورد .
Iran, Islamic Republic of
+ مرگ بر تحجر
+ مرگ بر منافق
+ مرگ بر خرافه
الزاما مرگ فیزیکی مورد نظر نیست همین که افرادی مثل این بزرگوار به اشتباهاتشون پی ببرند ؛ از ظلمات خارج شده و به نور وارد شوند مرگ جهالت و نادانی و ظلم و فساد فرا خواهد رسید.
الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک الاصحاب النار هم فیها خالدون
Iran, Islamic Republic of
چرا باید بگیم مرگ بر آمریکا?مگه تو آمریکا کودک،زن،مسلمون،مسیحی.. داره زندگی نمیکنه،اونا آمریکایین و ب کشورشون افتخار میکنن،تیم ملی دارن و سالن های ورزشگاهشون پر از تماشاچی میشه برای بلند کردن پرچمشون درست مثل ما.افتخارات بزرگ علمی و فلسفی و حتی اخلاقی دارن.ما با همه ی اینها مشکل داریم?!ما با یه کلبه ی پیرمرد و پیرزن تو یکی از دهکده های آمریکا مشکل داریم?ما با دانشمندی مث ادیسون با روانشناس بزرگی مث دیل کارنگی مشکل داریم?درسته،وقتی بگیم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر میلیونها کودک بی گناه مرگ بر هزاران دانشمند بزرگ ک جهان رو متحول کردن،مرگ بر محققان دینی بزرگی ک باعث جلوه ی هر بیشتر حقیقت شدن مث ویلیام جیمز.میدونم منظور هیچ کدوم ما این نیس ولی معنی حرف ما همینه و کشورهای دنیا از جامعه ای ک ادعای داشتن دین پیامبری رو داره ک دارای اخلاق عظیم بود این رو میفهمن.براتون مهم نیس?!
Sweden
خداوکیلی اینهایی که گفتی الان چه ربطی به نابود شدن کشتی نفتی و جان باختن خدمه زحمتکش ان داشت؟ شما حرف این بازیگر رو قبول دارید که میگوید مرگ بر امریکا گفتن ما باعث این فاجعه شده است؟
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
معنی مرگ بر آمریکای ما ؛آرزوی مردن مردم آمریکا نیست بلکه معنی آن یعنی مرگ بر دولت امپریالیستی و افکار شیطانی دولتمردان آمریکا ؛ یعنی مرگ بر استعمار وغارت ثروت مردم دنیا، یعنی مرگ برکارخانه های اصلحه سازی آمریکا ، یعنی مرگ بر دولت توطئه گر و کودتا چی آمریکا ؛ یعنی مرگ بر دانشی ودانشمندی که بمب اتمی ساخت تا 100ها هزار نفر را ظرف چندثانیه در هیروشیما وناکازاکی نابود کند؛ یعنی مرگ ثروت اندوزانی که خون انسانهای دیگر را مکیده وصاحب وال استریت شده اند ؛یعنی مرگ برنژادپرستی یعنی مرگ برحقوق بشر دروغین، یعنی مرگ بر قحطی آفرینان در یمن؛ یعنی مرگ برتجازوزگری که بیش از 70سال است مردم فلسطین را آواره کرده وهر روز وهر روز آنها را سلاخی میکند ومرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر همه بدیها وپلشتیها
Romania
چرا نگیم مرگ بر ظلم مرگ بر شرارت،مرگ بر بی عدالتی،مرگ بر دزدی،مرگ بر کشتن استعداد،مرگ بر زور،مرگ بر گشنه مردن،مرگ بر تضاد طبقاتی...
میبینی اگه منظورت از مرگ بر آمریکا، گفتن مرگ بر ظلمه نیاز نیس این همه راه دور بری
ولی آمریکا اسم یک کشوره با میلیون ها انسان فقط یک دولت نیس منظورت هر چیزی میخواد باشه فقط خدا نیتت رو میفهمه،انسانها معنی حرفت رو میفهمن ن منظور حرفت
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اگر منظور این بازیگر مرگ بر آمریکا و .. بوده ، حداقل ٢٣ دليل براي شعار مرگ بر آمريكا وجود داره :


1) کودتاى 28 مرداد 1332

2) شهادت دانشجویان در 16 آذر 1332

3) حمایت و تحکیم پایه‏ هاى حکومت استبدادى شاه‏

4) تأسیس سازمان مخوف ساواک‏

5) کشتار صدها تن از مردم در قیام خونین پانزدهم خرداد 1342

6) تحمیل قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران‏


7) تبدیل سفارت به لانه جاسوسى‏

8) مصادره اموال ایران‏

9) هجوم نظامى و واقعه طبس‏

10) کودتاى نوژه‏

11) چراغ سبز آمریکا به صدام براى حمله به ایران‏

12) حمایت تسلیحاتى و اطلاعاتى آمریکا از صدام در 8 سال جنگ تحمیلى‏

13) تأمین سلاح‏هاى شیمیایى عراق علیه ایران‏

14) حمله آمریکا به کشتى‏ ها و سکوهاى نفتى ایران‏

15) ساقط کردن هواپیماى مسافربرى ایران‏

16) حمایت آمریکا از سازمان منافقین‏

17) اعمال تحریم‏هاى ظالمانه علیه ایران‏

18) تهاجم فرهنگى و جنگ نرم علیه ملت ایران‏

19) ساخت فیلم ‏هاى ضد ایرانى و ضد اسلامى‏

20) تهدید مستمر ملت ایران به حمله نظامى‏

21) حمایت آمریکا از گروهک‏ هاى تروریستى به ‏ویژه در مرزهاى ایران‏

22) حمایت آمریکا از هر گونه فتنه و اغتشاش در سال هاى 88، 82، 78

23) ترور دانشمندان هسته ‏اى ایران‏
Iran, Islamic Republic of
از سیری و خوشی هست که این حرفها را میزنن بازیگران
Iran, Islamic Republic of
تهاجم فرهنگی باعث این استدلالهای مضحک است ، از ادمهایی که ادعای روشنفکری دارند این توجیهات بعید است!
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدا بگم اون بنده خدایی رو که برای اولین بار از واژه "روشنفکر" برای وصف این جماعت غرب زده و بی منطق استفاده کرد، چیکار کنه. حیف این واژه قشنگ و پرمعنا که به صورت ظالمانه قربانی همچین گروه بی فکری بشه. خداوکیلی شما بیا برو از زندگی تک تک این افراد مشهور بازیگر و خواننده و فوتبالیست که فقط و فقط و فقط و فقط بخاطر تبلیغات نادرست صدا و سیما و طرفداری نادرست یک عده ای از خودمون، بیشتر از بقیه تو چشم ما نشون داده شدند، تحقیق کن. ببین کدومشون مثلاً یه کتاب تاریخی، یا علمی یا حتی ادبی و فرهنگی درست رو مطالعه کردن که ما داریم لفظ "روشنفکر" رو بهشون اطلاق میکنیم. شرط میبندم نهایت سطح مطالعه این افراد خوندن دو تا رمان زرد ه و بس. خیلی راحت میشه با فراموش کردن و اهمیت ندادن بهشون، جلوی اینطور شیرینکاری ها و آبروریزی هاشون برای ملت ایران رو گرفت.
Iran, Islamic Republic of
آقا محمدرضا كاملاً داري اشتباه مي كني:
- اولاً اگر كودتاي 28 مرداد و كشته شدن دانشجويان در 16 آذر توسط ارتش شاه رو دليل مرگ بر آمريكا بدونيم بايد به هنديها و افغانها حق بديم كه بخاطر لشكر كشي نادر شاه و تاراج داراييهاي مردم اونجا هر روز شعار بدن "مرگ بر ايران". همچنين به مردم مصر، عراق، سوريه، تركيه، پاكستان و حتي ليبي اين حق رو بديم. چون ما هيچوقت براي لشكر كشي به اين كشورها و تاراج مردمان آن سرزمينها ابراز ندامت نكرده و عذرخواهي نيز نكرده ايم.
- ما هشت سال با عراق جنگيديم، عراقي كه موشك 9 متري ميزد تو كوچه شيش متري، 300 هزار نفر از زن و بچه و پير و جوون مملكت رو شهيد كرد، بيش از هزار ميليارد دلار به ما خسارت زد، شهيد صدر و بنت الهدي و حكيم و ... رو شهيد كرد، به حرم امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس يورش برد و هتك حرمت حرمين كرد و ... اما ما هيچوقت شعار نداديم "مرگ بر عراق" فقط گفتيم مرگ بر صدام.
نه داداش اين چيزايي كه گفتي هيچكدوم دليل نميشه كه ما بگيم مرگ بر فلان كشور، ديگه هيچوقت اين حرفو جايي نزن، تنها دليلي كه ميتوني بخاطرش بگي مرگ بر آمريكا ماهيت آمريكاس نه اعمالش. بحثش مفصله و متأسفانه من الان وقتشو ندارم توضيح بدم. شرمنده.
Sweden
چی مبگی برادر من؟ امریکا اولا هنوز با ما سر دشمنی داره. نادر شاه و هند کدومه چه قیاس الکی فرمودید. بعد امریکا سر منشا بسیاری جنگها و بی ثباتی ها و کشتار میلیونها انسان بوده و هست. سردمداران وحشی این کشور نماد طاغوت هستند و سردسته شیاطین عالم یا همان شیطان بزرگ. ما چرا باید به عراقی که صدام دیکتاتور نوکر همین غربی ها بوده و کشور مسلمانی هم هست شعار مرگ میدادیم؟ کلیت و ماهیت امریکا شیطاتی است و بر اساس تفکرات شیطانی هم پایه گذاری شده است و برای همین ما میگوییم مرگ بر این ماهیت و ساختار شیطانی. مرگ بر صدام درست بود و به انهم رسبدیم و مطمئن باش مرگ بر امریکا هم درست است و به فضل الهی و قدرت بیکرانش روز مرگ این ابلیس روزگار هم فرا خواهد رسید.
Iran, Islamic Republic of
ببين اخوي كامنت منو درست نخوندي. من نوشتم: "تنها دليلي كه ميتوني بخاطرش بگي مرگ بر آمريكا ماهيت آمريكاس". تموم شد و رفت.
اما بعد: اولاً گفتم اگه ما بخاطر اعمال گذشته يك دولت بخواهيم مرگ بر فلاني بگوييم ديگران هم حق دارند بخاطر جنايات گذشته ايرانيان همين را بگويند. مخصوصاً كه ما هيچوقت نگفته ايم بابت آن جنايات شرمنده هستيم يا عذرخواهي مي كنيم.
ثانياً صدام زماني كه به ايران حمله كرد نوكر آمريكا نبود نوكر شوروي بود. حزب بعث يك حزب كمونيستي بود (حزب البعث العربی الإشتراکی) همان زمان نماينده آمريكا در سازمان ملل شوروي را بدليل نقض بيطرفي و فروش تانكهاي تي 72 به عراق پس از آغاز جنگ محكوم كرد. نماينده شوروي گفت كه چنين تانكي به عراق نفروخته و نماينده آمريكا عكسهايي را به وي نشان داد كه ثابت مي كرد رزمندگان ايراني اين تانكها را به غنيمت گرفته اند! (آمريكا و عراق به مدت 17 سال از 1967 تا 1984 رابطه ديپلماتيك نداشتند)
ثالثاً پس از كشتار 9 مرداد 1366 حجاج ايراني در عربستان، بعد از تعرض به دو نوجوان ايراني، بعد از فوت 465 ايراني در منا، بعد از حمله وحشيانه به يمن كه ادامه دارد، بعد از كشتن شيعيان و انواع و اقسام دشمنيها با ايران و ايراني و شيعه، هرگز نميگوييم "مرگ بر عربستان" همانطور كه در جنگ هم نگفتيم "مرگ بر عراق" اصلاً فرض كنيم اينها نوكر آمريكا باشن خب چه دليلي داره علاوه بر "مرگ بر آمريكا" نگيم "مرگ بر نوكر جنايتكار آمريكا" مگر منافقين نوكر آمريكا نبودن، مگر مسعود رجوي نبود، مگر انگليس نوكر آمريكا نيست پس چرا ميگيم (يا ميگفتيم) "مرگ بر منافق" "مرگ بر رجوي" "مرگ بر انگليس" ...
رابعاً (حالا يك سوال مهم) اگر همين الان حكومتهاي انگليس يا فرانسه (يا افرادي تحت الحمايه اين حكومتها) به بهانه جاسوسي بريزن تو سفارتخونه ايران تو لندن يا پاريس و همه رو با خفت و خواري دستگير كنن و چشماشونو ببندن و ببرن زنداني كنن و ... فردا همه تو ايران ميريزن تو خيابون و ميگن "مرگ بر انگليس" "مرگ بر فرانسه" و پرچمشونو آتيش ميزنن اما اگر همين امروز ما اينكارو با اونا بكنيم تا هزارسال ديگه هم حاضر نيستن بگن "مرگ بر ايران" يا پرچم ايرانو آتيش بزنن. چرا؟ (در موردش فكر كن، بعداً به من جواب بده)
Iran, Islamic Republic of
ببین کیا شدن الگو توروخدا؟ بابا چرت و پرت گویی هم حدی داره آخه
Romania
جناب حیایی شما جلو دوربین و روی صحنه نمایش را چرخ بزن و پولت را بگیر، اما
اما به اندازه‌ای میل بفرما که از این بادگلوها نزنی و الا رئیس جمهور میشوی
Iran, Islamic Republic of
امین زندگانی است نه حیایی
Iran, Islamic Republic of
این افراد مثلا نخبه یا به قول غربتیها و تازه به دوران رسیدگان، سلیبریتی، "زندگانی" و "حیایی" ندارند؛ همه سر و ته یک چلپاسه‌اند!
Germany
اینقدر چشمات را روی حقیقت بستی که اسم طرف را اشتباه میگی . مطمئن هستم حتی نخوندی که چی گفته فقط چون دوستان تندروت 2 تا نظر دادن تو هم می خواستی عقب نیوفتی . بزرگترین مشکل کشور ما هم امثال شما هستند که چشمتون را روی حقیقت بستید .
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
منظور این است که اگر حیایی بود شاید حیا میکرد
Iran, Islamic Republic of
پس مشکل اینه من فکر می کردم علت این مشکلات عدم انتخاب درست راه توسط مردم ،تنبلی،بی تدبیری وواگذار کردن امور به کدخدا وبرجام وتلگرام
وابر وباد ومه وخورشید وفلک است
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست گفته ، اگر از تعصبات کورکورانه دست بردارید و واقع بینانه نگاه کنید متوجه می شوید این جمله عین حقیقت است
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کی هستی؟
چشمتو باز کن / صبح شده
Iran, Islamic Republic of
اولا :تو نه شما
دوم:خودت کی هستی ؟؟؟؟شما که اینقدر ادعای مسلمانی داری چطور نمی دونی که باید با احترام از افراد یاد کنی
سوم: من خیلی وقته چشمام بازه ، شما بفکر خودت باش
Iran, Islamic Republic of
فارسی خوندید؟
من تو او
ما شما ایشان
به یه نفر نباید گفت شما
شیرفهم شد؟
اتفاقاً درست به تو گفته «تو»
مگه تو چه معنی بدی داره
یه ضمیره
خود خود بی فرهنگ و خرافاتیت یه معنی بدی در ذهن بسته و دگمت براش داری
Iran, Islamic Republic of
باشه تو خوبی ، متاسفم برات چقدر کم ظرفیت و ضعیفی امثال تو رو خوب می شناسم برای اثبات خودشون از هر چیزی حتی ناسزا کمک می گیرند .
من بی فرهنگ و خرافاتی و دگم و بستم ؟مگه منو می شناسی که اینقدر راحت قضاوت میکنی ؟

امثال تو هستند که چهره زیبای دین رو خدشه دار میکنند
واقعا شاعر درست گفته
اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از مسلمانی ماست
شیر فهم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ضمایر عبارتند از. من تو او برای مفرد و ما شما آنها برای جمع
ضمیر تو کاملا درسته، شما برای مفرد اشتباه است ولی جا افتاده است
Reza
Iran, Islamic Republic of
بیسوادی فقط نداشتن سواد خواندن و نوشتن نیست. بیسوادی سیاسی، بیسوادی فرهنگی، بیسوادی اجتماعی،... هم از انواع دیگر است. اگر شما دولتهایی مانند آمریکا و اسرائیل و آل سعود را با آن همه جنایات مستحق مرگ نمی‌دانید پس کمی قرآن را ورق زده آیات آنرا حداقل تفنناً ملاحظه کنید که حتی خداوند نیز به انسانهای ناسپاس مرگ فرستاده است:
«قُتِلَ الاِنسانُ ما اَکفَرَه» مرگ بر انسان کافر و ناسپاس(عبس آیه17)
Iran, Islamic Republic of
تخطئه ! شگرد حذف انجه من نمی پسندم! تا به کی می تواند موثر باشد!
احمد
Iran, Islamic Republic of
کسی که تبری از دشمنان خدا ندارد نیمی از دینش ناقص است البته باید ان نیمه دیگر را هم بررسی کرد .به فرموده امام باقر(ع) :هل الدین الا الحب والغض آیا دین داری چیزی جز حب دوستان خدا وبغض نسبت به دشمنان خداست؟
Iran, Islamic Republic of
حالا اگه کسی می گفت فلان بلا به خاطر بی حجابی یا گناهان دیگه است تا دو ماه همین اقایون مسخرش می کردن گویا از نظرشون گناه به درگاه کدخدا بدتر از گناه به درگاه خداست
Sweden
چقدر توپ گفتی اخوی یعنی زدی وسط خال. افرین!برای اینها کدخدا مهم تر است و اگر به زبان ادعای خداباوری دارند فقط به زبان است.خدامحوری و خدا باوری ملزوماتی دارد ولی چون برای عده ای صرف دنیایی نمیکند فقط و فقط در حرف باقی میمانند!
وحید
Iran, Islamic Republic of
بیچاره امثال ما که زندگیمون رو گره زدیم به امثال این سلبریتی های پر مدعا ، راستی آقای زندگانی شما برای کی مرگ خواستی که همسر اولت اونور آبه و طلاق گرفت ازتون راستی در کدام کشور این اتفاقات نمی افته که شما سنگ مرگ و زندگی رو به سینه می زنید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بله حوادث تیراندازی آمریکا، سیل اخیر کالیفرنیا، مرگ سربازان آمریکایی در افغانستان و عراق و تصادفات و حادثه های ریلی و .. هم همه ناشی از مرگ بر نگفتن مردم آمریکاست لابد!

کافیه یک مذهبی از دلایل ماورایی برای رخدادی بگه میشه خرافاتی خرفت! جنابان لمداده از پول بیت المال بر مبل های گرم ولی وقتی شعار را به تصادف نفت کش در دریای چین ربط بدند میشن نیوتن و ارسوی منطق!

احمق ها گمان می کنند اگر همین مرگ بر آمریکا را هم نگند ترامپ بهشون گل میده به جای بمب!! بدبخت هائیتی هم به آمریکا مرگ بر فرستاده که شده شیت هول؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جهان نیوز عزیز مضحک نیست، باید بحال تفکرات شما گریست.در جامعه ای که همه چی رنگ ناراحتی بخود بگیره وهمه زندگی فرد بشود استرس،
قطعا نتیجه جزء مرگ نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
تو نگو ما همیشه میگیم مرگ بر آمریگا و اسرائیل
الگو های خود ساخته فکر میکنند که چقدر میفهمند
ابی
United Arab Emirates
سلبریتیهای ...
علی
Iran, Islamic Republic of
بگوئید مرگ بر ...چه مشکلی حل شده متاسفم ....
Iran, Islamic Republic of
علی آقا شما من جزو مرگ بر آمریکا گویان نیستم اما شما بگو درود بر آمریکا ببین مشکلی حل میشه با مرگ و درود فرستادن بر آمریکا چیزی حل نمیشه البته آمریکا یه یاغی بین المللی که به عراق و افغانستان و لیبی حمله کرد و کلا کشور منفوری از نظر همه ملتهای جهان اما با مرگ بر آمریکا گفتن بلایی سر کسی نازل نمیشه که اگه اینجا یه عده شعار میدن آمریکا در عمل مرگ رو برای عراق و افغانستان و لیبی برد با درود برش هم درست نمیشه چون اینجا خاورمیانه است و در خاورمیانه چشم غربیها فقط به منابع نفت و انرژی خاورمیانه است حتی برای عربستان دوست صمیمش هم آمریکا ارزشی بیشتر از یه گاو شیرده که شیرش میخواد بدوشه قائل نیست تازه بعد دوشیدن میخواد ذبحشم بکنه بدبخت ملتهای خاورمیانه که نمیفهمن
Iran, Islamic Republic of
بین مردمی که فقط فحاشی بلدن دمتون گرم که شجاعت دارین حرفتونو چه درست چه غلط میزنین
در قران هم داریم سخن خوب بالا میرود
اما ما فقط از دینمون فحاشی شو یاد گرفتیم انسانیت رده های اخرشم نیست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دین اسلام فحاشی را نهی کرده است، شعار مرگ بر آمریکا فحاشی نیست، یک آموزه دینی است
مهدیار آستانی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سعود
دقت کنید! این طلب مرگ برای جرثومه های فساد است!
موجوداتی که حتی به هواپیمای مسافربری رحم نمیکنند موجوداتی که حتی به داروی بیماران صعب العلاج رحم نمیکنند موجوداتی که فجایع منا و یمن و صبرا و شتیلا و هیروشیما و گوانتانامو و صدها پرونده قطور ضدانسانی را خلق کرده اند! مرگ بر عامل مرگ بیگناهان، یعنی سلام بر زندگی! سلام بر زندگی سلام بر مثقالی تفکر!
Iran, Islamic Republic of
الهم العن یزید خامسا و یزیدیان زماننا
Iran, Islamic Republic of
چون برخلاف اعتقادات شماها حرف زده شد استدلال مضحک؟؟!! شاید اعتقادات شماها مضحک باشه. خدارو چه دیدی؟
Iran, Islamic Republic of
سخت نگیرید خواسته بگه منم هستم.
Iran, Islamic Republic of
سالهاست جراحان و پزشکان چاقوی جراحی بدست گرفته و به بهانه های مختلف اعضای سرطانی و آلوده بدن بیماران را می بُرند و ما در این گنبد دوار بازتاب این برشها و قطع عضوهای بدن های هموطنانمان هستیم و مدام تصادف می کنیم و می میریم و ... تسلیت می گوییم...
امیر حسام
Iran, Islamic Republic of
در دولت محترم جناب دکتر روحانی حوادث زیادی رو شاهد بودیم. هیچ وقت فراموش نکنیم که هر حکومتی و هر دولتی بطور عادلانه در هر زمینه ای رفتار کرد، عدالت باقی می ماند، پدیده های عادلانه بسوی او و ملتش رو می کند، برکت به ملتش می بارد. ما چنین دولتی را انتخاب کردیم، این انتخاب ماست، هر گونه عقب ماندگی و هر گونه رفتار ناعادلانه ای را شاهد شدید، بدانید انعکاس عمل ماست، ما خواستیم. اما این کافی نیست و جواب کامل نیست. این کشور رهبر دارد، رهبر ارتش دارد، قدرت دارد، اگر رهبر هم شاهد این بی عدالتی و حرافی هر دولتی باشد، چه روحانی و چه احمدی نژاد و ... اما دست رو دست بگذارد، بداند دودش به چشم حکومت اسلامی و انقلاب ما خواهد رفت. خلاف را ببین و دروغ را ببین اما ندید بگیر، شاید ملتی را گول بزنیم اما خدا را گول نمی شود زد اگرمعتقد هستیم، اگر این چیزها را شعار گونه نگاه بکنیم، وای بحال ما و مملکت داری ما، آقای عزیز بنده امروز مدیر اجرایی کشور شدم، چه کردم و انعکاس رویکردهای مدیریتی من بر روی اقتصاد خانوار ایرانی چیست، اگر جواب نداد و فقط آمارهای چرند دادیم، چه کسی پاسخگوست. رهبری و تمام ارکانی که تحت امر اینشان هستند. کشور را بسوی نابودی بردن و بسوی فقر و تهی دستی بردن، هدف چیست؟ مردم وارد خیابان شوند و محصور شدگان بیرون آیند. مدیرت مملکت ما مقتدرانه نیست. خون شهدا خون شهدا، خون شهدا وای بر ما، به والله قسم هر کسی در این کشور به روش ناعادلانه ثروت اندوزی کرد (فراوان هستند) به هیچ وجه خیر نخواهد خورد. غیر ممکن است. اما این کافی نیست.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا له دلیل بازی در قلاده های طلا مورد حمله مخالفان قرار گرفت و کسی از او دفاع نکرد؛ تا جایی که برای بازی در این فیلم اظهار ندامت کرد؛ شاید میخواهد با این اباطیل به گونه ای مورد عفو مافیای حاکم بر سینمای ایران قرار گیرد، حرف هاش را مدی نگیرید.
Iran, Islamic Republic of
توباغ نیستی ها اون امین حیایی بود نه امین زندگانی
Iran, Islamic Republic of
اقای کاظم من فکر کنم شما هم از طیف تندرو اینجا هستید که فقط شعار میدید . شما هنوز فرق امین حیایی با زندگانی را نمیدونید . شما حتی منن را نخودید و اطهار نطر کردید ؟ این خنده دار نیست ؟ البته باید گریست به حال من ایرانی که با شما هموطن شدم
Iran, Islamic Republic of
شاید اون آقا کاظم، خودتی که میخوای بگی منتقدان امین زندگانی، چیزی نمیفهمن! از این کارا زیاد بلدید. تو فتنه 88 هم، اراذل رو با لباس بسیجی میفرستادید تا شیشه خودروها رو تخریب کنه و بیفته گردن بسیج.
وانگهی، اصل مطلب رو ول کردی چسبیدی به رنگ دکمه پیراهن دایی عروس؟!
مهم اینه که امین زندگانی و رضا صادقی و هر کسی معتقده مرگ بر دشمن گفتن کار بدیه، یه نیرنگ باز به تمام معناست. یه فرد نامسلمان مدعی اسلام. وگرنه برای دشمن خدا، دعای لعن و مرگ کردن، این واجبه و ثواب داره. نه برعکس.
معلومه تا حالا، یه بارم زیارت عاشورا نخوندید که دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت، از دم، لعن شدند. از اول دعا تا آخر دعا. نکنه زیارت عاشورا که توصیه شده هر روز خوانده بشه هم اشتباهه و بهش نقد دارید!!
عجب منافقانی هستید شماها.
Iran, Islamic Republic of
شاید این ادعا مضحک باشه ولی مضحک تر از اون رفتار دولت مردان و ادعاهای اوناست . وقتی علما ما میگن بارون نیومدن و زلزله امدن مربوط به حجاب جامعه است دیگه چه انتظاری از مردم و گروههای خاص دارید
اگر عذاب الهی هم فرستاده شده نه برای حجاب مردم و شکایت ها و مرگ بر چچی گفتن ها ست بلکه برای ربا و دزدی هست که در راس اون دولت مردان کشور هستند .
شما ها که اینقدر علی علی میکنید و دم از ولایت و حکومت علی دم می زنید چرا توی برنامه های تلویزیونی تفسیر نهج البلاعه رو نمی گذارید تا ببینید خطاب اول علی مسئولان و حکومتی ها هستند بعد مردم
در کشوری که علماش به جای اینکه به فکر رفع مشکلات کشور باشند دنبال نفر سومی میگردند که توپ رو توی زمینش بندازند وقتی هم کسی رو گیر نمی یارن توپ رو توی زمین خدا میندازنند و میگن خدا نخواست
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم مضحک باشه....
Iran, Islamic Republic of
از نظر سلبریتی های ویژه خور هر حادثه ای در دولت ااحمدی نژاد رخ میداد تقصیر دولت بود اما حوادث رخ داده در دولت محبوب خودشون یا تقصیر دولت قبله یا زمین و اسمون و البته خورزو خان!
راستی فوت اون جوان در زندان در سال ۹۶ هم تقصیر مرتضوی و دولت احمدی نژاده جناب روح الامینی؟
راد
Iran, Islamic Republic of
اقای زندگانی، راست می گویی باید راستگو بود که متاسفانه خیلی ازماهانیستیم اسممان مسلمان ورسممان هزارگون واین شدنی نیست البته حوادث همه جای دنیاهست وخیلی هم خسارتبار .
Iran, Islamic Republic of
رسم مان بت پرستی ست،جاهلیت عربستان قبل از ظهور اسلام
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم مضحک باشه....
مهماندار
United Kingdom
این اقایان برای گرفتن ویزای اروپا و امریکا این حرفها را می زنند
روشنفکرنما
Iran, Islamic Republic of
این هنرپیشه نما هم برای اینکه از سبلریتی ها عقب نماند آروغ روشنفکری زده است. منظور ایشان این است که درود و سلام بفرستیم به یانکی هایی که تا چهل سال قبل از پدرانمان حق توحش می گرفتند. و با آغوش باز به استقبال چکمه پوشان وحشی و سواری دادن به آنها برویم
Sweden
نه داداش من اتفاقا این اتفاقات میتونه اثار همونهایی باشه که ما بهشون مرگ میفرستیم! چرا که همون روحانی که شما بهش رای دادی گفت حتی مشکل اب خوردن هم کلیدش دست کدخداست! ولی خارج از طعنه باید ادعا کنم که بسیاری اتفاقات اخیر حاصل بی خیالی مسئولین این دولت است که راه نفوذ در کشور ما را هموار کرده اند.معلوم نیست چرا این همه اتش سوزی و انفجار از زمان روی کار امدن این دولت بوجود امده است.سیستم های نرم افزاری کشور مخصوصا وزارت نفت اقای زنگنه پر از بد افزار و ویروس های مخرب است. مگر قبلا در سیستم سانتریفوژهای ما اخلال ایجاد نکردند؟ از خودتان سوال کنید چطور یک نفتکش بزرگ باید به این راحتی با یک کشتی دیگر برخورد کند و نتواند بموقع تغییر مسیر بدهد ؟جهان چاپ کن یا حداقل پیگیری کن موضوع رو لطفا!
Iran, Islamic Republic of
قران هم برای برخی مرگ می فرستد قل موتو بغیظکم بگو از خشم بمیرید
Iran, Islamic Republic of
حالا که چی تا بوده دنیا همین بوده اقای زندگانی زمان حضرت یوسف (ع) که هم زمان یعقوب پیامبر هم در قید حیات بوده اند 7 سال خشکسال و تبعات ان بوده و غیره و ذالک همین زمان هم توی خیلی مناطق دنیا حوادث بسیار است بعنوان مثال طوفانهای انچنانی امریکا تقریبا سه ماه پیش یا آتش سوزی مناطقی در امریکا چند ماه پیش یا رانشهای زمین در چین
Iran, Islamic Republic of
این طرز تفکر ریشه در اعتقادات مسیحیت دارد
من
Iran, Islamic Republic of
جالبه. اگه آقای سید احمد خاتمی بگه کمبود بارون بخاطر وضعیت فساد در جامعه س میشه خرافاتی اما اگه نفتکش ما بسوزه بگن مال مرگ هاییه که به گنبد آسمون میفرستیم میشن روشنفکر !!!!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
مایک همسایه ای داشتیم که خیلی پولداربود وبرای تک پسرش انواع ماشینهاروخریده بود ولی برای رفتن پسرش به شهردیگری که 70کیلومترفاصله داشت اجباراپسرش روبااتوبوس میفرستاد ومیگفت سواری خطرناکه که همین چندوقت پیش اتوبوس حامل همان پسردرجاده تصادف کرد وشکرخداپسره پس ازمدتی بستری ودواودرمون بهبودیافت .علتش میتونه یه چیزباشه واونم سرنوشته ویاتقدیر پس بهتره بجای شایعه سازی وحرافی بیمورد برای مرحومین طلب مغفرت وشادی روح وبفکراینده باشیم چون ازهرکی بپرسی میگن هواپیماازماشین امن تره وکشتی ازهواپیما ولی از حادثه خبری نداریم پس توکل به خداکنیم
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای صداوسیمای میلی خودمون که دراین کشورهزاران دانشمندونخبه ومبتکروپزشک حاذق داریم ولی درهربرنامه ای میرن سراغ این میطربهاوفوتبالیست ها وواقعا مردم حق دارن ازتلویزیون داخلی رویگردان باشن .باهردلیل وبرهانی حاضرم ثابت کنم بابا جون بازیگری دیگه کارهنری نیست برید بیوگرافی ایناروبخونید ازسربیکاری وبی پولی رفتن دنبال اون شغل وبازم محترمن ولی نمیتونن برای جامعه الگوباشن چون چیزی درچنته ندارن
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
جالبه حالااگه یه روحانی مثلابگه زلزله وسیل ممکن است ناشی ازآثارگناهان ماباشد جماعت روشنفکرفریادشان به آسمان بلندمی شودکه ای داد ای بیدادبه مردم شریف ایران توهین شد...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در این که اعمال و گناهان آدمها بخودشان برمیگردد هیچ شکی نیست
Iran, Islamic Republic of
بله برمیگردد! منتهی مرگ بر ضلالت و گمراهی و شقاوت فرستادن، خیر می آورد، نه بلا! چون عمل خیری انجام داده ایم. مغلطه شماها اینجاست!
Iran, Islamic Republic of
بله برمیگردد! منتهی مرگ بر ضلالت و گمراهی و شقاوت فرستادن، خیر می آورد، نه بلا! چون عمل خیری انجام داده ایم. مغلطه شماها اینجاست!
Iran, Islamic Republic of
خیلی واقع صحبت کرده اند . افرین اقای زندگانی واقعا هنرمندی ... تا شعارهای مرگ . مرگ بگید نتیجه اینه . انقدر سیاستهای غلط اجرا کردیم که هیچ کشوری حاضر نشد تو زلزله کرمانشاه و نفتکش کمکی کنه . حتی چین . ما داریم کجا میریم همه بدند و ما خوبیم ها!!!!
Iran, Islamic Republic of
اولاً بعید نیست همه بد باشند و شما خوب.
ثانیاً وزارت خارجه جناب ظریف، ضعیف است، تقصیر مردم است یا دنیا؟!
Iran, Islamic Republic of
یک بعدی فکر نکنیم !عملکرد وزارت خارجه و آقای ظریف تنها در دست وزارت خارجه نیست!
Iran, Islamic Republic of
سایر بخش ها که دستشون نبود، عالی بود. آزادسازی سوریه و عراق از داعش
Iran, Islamic Republic of
الان بنویسم درود بر آمریکا درود بر اسرائیل بارون می باره؟؟؟

ما جهلمان را به آسمان نفرستیم. مرگ بر آمریکا اعوذ بالله قرآن است. این مرگ باران می بارد.
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا امروز برف و باران میبارد!
Iran, Islamic Republic of
خوب راست گفته
Iran, Islamic Republic of
چرت گفته. حرف مورد پسند کفار رو گفته.
ما بگیم مرگ بر آمریکا، کی برامون عذاب میاره؟ کلمه مرگ؟ اون که یه صوت بی جان هست.
خدا؟ خدا که خود، مرگ بر دشمن گفتن را، یاد مؤمنین میدهد.
دبدی چرت گفته؟
سامان
Iran, Islamic Republic of
وقتی به این آرتیست های دو ریالی اجازه میدید توی سریالهای فاخر تاریخی و دینی نقش مهم بازی کنند هوا ورشون میداره فکر می کنند آدم شده اند. بهتره شما آرتیست ها فکر ازدواج مجدد باشید. تا دیروز این جماعت اپورتونیست(فرصت طلب) می گفتند اینها بلایای طبیعی است حالا ربط پیدا کرده به عقاید ملت.
Iran, Islamic Republic of
سامان چته؟ چرا اینقدر تند و عصبی و توهین آمیز برخورد میکنی
یادت باشه این روش برخورد با مسائل مخصوص افرادِ از پیش محکوم شداست
آدمی که درک و منطق نداره توهین میکنم
فریاد
Germany
البته باز از نظریه لختی و زمین لرزه و این حرفها که بهتره ولی خب باز هر کاریش کنی نمیگنجه یعنی مثل اکثر حضرات از یه سوراخ سوزن دارن میبینن
فرهود
Germany
این آقا اینقدر جوج زده که کلا جوج هم فکر میکنه جوج هم میگه خب چه انتظاری هم داری اینها که مثلا تو کلاس هنرپیشگی که فلسفه و منطق درس نمیدن باقر و بی قر موضوعات درسیشونه
Iran, Islamic Republic of
آخه چیه این مطلب مضحکه
اون قدر بیسواد و وکم مطالعه هستین که اگه یکی بیاد یه حرف درست هم بزنه مضحک میخونینش
Iran, Islamic Republic of
حرف درست قشر طرفدار هنرمند اینه؟ کم عقلی افتخار شده
Iran, Islamic Republic of
با این استدلال بچه گانت
Iran, Islamic Republic of
اگه درست میفرمایید بیشترین مرگ برای قاتلین کودکان غزه ویمن است .مگرنمیگویی مرگ مرگ می آورد؟ اگر بصیرت باشد بیشترین مرگ برای ام المصایب جهان آمریکاست که سیاستهای استعماری وکثیفش باعث مرگ میلیونها انسان شده ؟ آری توراست میگویی اما نمیدانم چرا مرگ ظالم برایمان درد ناک ومرگ مظلوم از دیگاهمان حق است؟!
Iran, Islamic Republic of
مردم هند هم علیه نتانیاهو و اسرائیل تظاهرات کردن و پرچمش رو آتیش زدن
شما الان پیش بینی تون بابت بلایی که قراره سرشون بیاد چیه؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
مضحک شمائین که برخورد دو تا کشتی تو اقیانوس رو چند ماه پیش رسانه ملیتون مسخره میکرد حالا تو توجیه برخورد دو تاکشتی موندین...