پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

تحريف موشکی در آفتاب يزد

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب: 582050
روزنامه آفتاب يزد با چسباندن دو جمله مجلسي به همديگر كه در زمان‌هاي متفاوت گفته شده، نتيجه گرفته كه او اقدامات پيرامون سيستم موشكي را ناشيانه دانسته است!
تحريف موشکی در آفتاب يزد
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه آفتاب يزد مي‌گويد كه فريدون مجلسي، ديپلمات قديمي در مصاحبه با روزنامه آفتاب يزد گفته كه: «برد موشك‌هاي ايراني نيز به گونه‌اي نيست كه يك ابزار تهاجمي قلمداد شود، اما در اين مورد برخي اقدامات ناشيانه را انجام داديم». اين بخشي از سوتيتري است كه آفتاب يزد براي اين مصاحبه انتخاب كرده است. اما در متن مصاحبه، فريدون مجلسي از سيستم موشكي دفاع كرده است و اصل جملات او اينگونه است: «برنامه موشكي براي كشور الزام‌آور است و قابل مذاكره نيست، چراكه مطابق با قوانين بين‌الملل و در راستاي برجام است. برد موشك‌هاي ايراني نيز به‌گونه‌اي نيست كه يك ابزار تهاجمي قلمداد شود. ايران خود از موشك آسيب ديده و حالا ما نياز داريم كه برنامه دفاعي خود را دنبال كنيم، مانند ديگر كشورها شرايط خريد هنگفت تسليحاتي و موشكي را نيز نداريم. » و در بخشي ديگر از مصاحبه در مورد برجام مي‌گويد: «انتظارات بيشتري از اين توافق وجود داشت كه بخش‌هايي از آن به‌دليل رويكردهاي محافظه‌كاران در داخل و برخي اقدامات ناشيانه محقق نشد. » روزنامه آفتاب يزد با چسباندن دو جمله مجلسي به همديگر كه در زمان‌هاي متفاوت گفته شده، نتيجه گرفته كه او اقدامات پيرامون سيستم موشكي را ناشيانه دانسته است!
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفتاب یزد است دیگه
بالاخره بزرگ شده م واحدی هستش...
Iran, Islamic Republic of
روزی نامه ضد انقلابی آینده مشخص خواهد کرد