پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

چرا توتال فرانسه ۶ ماه کشور را معطل کرده است؟

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 581950
نماینده مردم اصفهان در تذکر کتبی به وزیر نفت نسبت به تعلل شرکت توتال فرانسه و معطلی ۶ ماهه کشور در قرارداد اخیر انتقاد کرد.
چرا توتال فرانسه ۶ ماه کشور را معطل کرده است؟
به گزارش جهان نيوز، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیئت رئیسه قرائت شد.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکر کتبی به رئیس جمهور نسبت به وضعیت نامناسب مدیریت هلال احمر در کشور تذکر داد و گفت: زلزله زدگان استان کرمانشاه از این مسئله رنج می برند.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و ۵۲ نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تداوم طرح اشتراک نشریات محلی و استانی شدند.

علی ساری نماینده مردم اهواز هم در تذکر کتبی به وزیر نفت، اعلام کرد: ساختار هواپیمایی نفت توسط رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت تضعیف شده است.

همچنین احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکر کتبی به وزیر نفت اعلام کرد: چرا شرکت نفتی توتال فرانسه ۶ ماه است کشور را معطل کرده است؟ چه کسی پاسخگوی اتلاف بیت المال در این زمینه است؟

گفتنی است چندی پیش هم رئیس و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز نسبت به تعلل مشکوک شرکت توتال فرانسه برای ورود به فاز اجرایی قرارداد اخیر با ایران اعلام نگرانی کرده بودند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *