پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
لاهوتی:

تلگرام هفته‌ای ۴۲۰۰ کانال را مسدود کرده‌ است

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 581811
سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: به گفته وزیر ارتباطات توسعه روستایی و تنظیم مقررات در حوزه وزارت ارتباطات در حال انجام است.
تلگرام هفته‌ای ۴۲۰۰ کانال را مسدود کرده‌ است
به گزارش جهان نيوز، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه)  این فراکسیون با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: آقای آذری در جلسه امروز گفت که توسعه روستایی و تنظیم مقررات در حوزه وزارت ارتباطات در حال انجام است و 6 هزار و 400 روستا پایش شده و بانک اطلاعاتی آن نیز تهیه شده است.

وی افزود: روستاها از نظر دارا بودن امکان استفاده از تلفن همراه، تلفن و اینترنت به 4 دسته سبز، زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده است که سبز بهترین وضعیت و قرمز نامطلوب ترین وضعیت را دارد و در این زمینه به هر نماینده جزوه‌ای ارائه شده تا وضعیت روستاهای حوزه انتخابیه خود را مشاهده کند.

به گفته لاهوتی در آینده نزدیک  90 هزار روستای بالای 20 خانوار پوشش داده می‌شود از طرفی  8 هزار روستا در گام اول پوشش داده می‌شود که ایرانسل نسل 3 و 4 و تلفن همراه را در اختیار مردم قرار می‌دهد همچنین 19 هزار روستا تا پایان شهریور 97 تغییر وضعیت می‌یابند و سعی می‌شود در 18 ماه , سریعتر از موعد تعیین شده به اتمام برسد و از کمیسیون تلفیق انتظار مساعدت و حمایت ویژه  هست.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به بحث فیلترینگ تلگرام در هفته‌های اخیر  پس از ناآرامی‌های برخی شهرهای کشور گفت: مدیران  تلگرام هفته‌ای 4 هزار و 200 کانال را مسدود کرده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *