جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش ترامپ به انتشار کتاب رسوایی‌اش

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 581807
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در توئیتر به نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم» حمله کرد و او را فردی «روان‌پریش» خواند.
واکنش ترامپ به انتشار کتاب رسوایی‌اش
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر به نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم» که سر و صدای زیادی به پا کرده حمله کرد و او را «روان‌پریش» خواند. «مایکل وولف»، نویسنده «آتش و خشم» که در چند روز گذشته نامش بیش از هر فرد دیگری در جامعه آمریکا بر سر زبان‌ها است گفته احتمال می‌دهد کتابش به دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» پایان دهد. 

دونالد ترامپ از زمان پرداختن رسانه‌ها به محتوی کتاب «آتش و خشم» چندین بار در توئیتر به نویسنده آن و «استیو بانون»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید که به افشاگری علیه او پرداخته حمله کرده است.

ترامپ شنبه شب هم در توئیترش نوشت: «خبرهای جعلی زیادی منتشر می‌شوند. وقتی در اشتباهند،  حتی سعی هم نمی‌کنند بدانند چه چیزی درست یا صحیح است. الان دارند کتاب جعلی یک نویسنده روان‌پریش را تبلیغ می‌کنند که آگاهانه اطلاعات نادرست در اختیار دیگران قرار می‌دهد. رسانه‌های جریان اصلی، بعد از اینکه ما در انتخابات پیروز شدیم، پاک عقلشان را از دست دادند.»
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *