جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سوءاستفاده از تمایل مردم به تحصیلات دانشگاهی

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 581786
عضو کمیسیون آموزش با تاکید بر اینکه باید کنکور در برخی از رشته‌ها حذف شود گفت: عده‌ای سودجو از تمایلات مردم به تحصیلات دانشگاهی سوءاستفاده می‌کنند.
سوءاستفاده از تمایل مردم به تحصیلات دانشگاهی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه عده‌ای سودجو از تمایلات مردم به تحصیلات دانشگاهی سوءاستفاده می‌کنند، اظهار داشت: برخی با تبلیغ و ترویج انواع کلاس‌های آموزشی، روش‌های تست‌زنی، چند کلید طلایی موفقیت در کنکور، کتاب‌های کمک درسی و تضمین قبولی در کنکور و ... سعی می‌کنند منافع مالی خود را حفظ کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه کنکور به یک کابوس تبدیل شده که آرامش و آسایش را از داوطلبان و خانواده‌های آنان گرفته و در برخی از موارد خانواده‌ها از مقاطع پایین تحصیلی نظیر ابتدایی و راهنمایی به فکر موفقیت فرزندان خود در کنکور هستند.

دهمرده با تاکید بر اینکه باید کنکور در برخی از رشته‌ها حذف شود، گفت: باید روش‌هایی جایگزین کنکور شود که سبب ورود دانشجویان با استعداد، نخبه و توانمند به دانشگاه‌ها شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *