جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تحریم‌ها تاثیری درروابط ایران بادیگرکشورهاندارد

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 581753
سفیر ایران در عراق گفت: اقدامات و تحریم‌های جدید ایالات متحده تاثیری در روابط جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها نخواهد گذاشت.
تحریم‌ها تاثیری درروابط ایران بادیگرکشورهاندارد
به گزارش جهان نيوز، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به  تمدید تعلیق تحریم‌ها و همزمان قرار دادن نام ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی در لیست تحریم ایالات متحده اظهار کرد: آمریکایی‌ها از هیچ اقدامی برای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران  فروگذاری نمی‌کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه ایجاد تنگناهای سیاسی در منطقه و روابط بین الملل جز سیاست‌های آمریکایی‌ها علیه ایران است، افزود: اقدامات و تحریم‌های جدید آمریکا تاثیری بر روابط ایران با دیگر کشورها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در موضوع برجام متناسب با اقدامات آمریکایی‌ها، عکس‌العمل‌ نشان می‌دهیم و اگر آنها بخواهند خلل یا آسیبی به کشورمان وارد کنند، پاسخ متناسبی به آنها می‌دهیم.

 مسجدی با اشاره به روابط ایران و عراق در دوران پساداعش اظهار کرد: روابط و مناسبات ایران و عراق هم در دوران مبارزه با تکفیری‌های داعش و هم بعد از آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد خاطرنشان کرد: ایران در دوران پساداعش همکاری‌های خود در امر بازسازی و سازندگی عراق را در سطح خوبی ادامه می‌دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *