چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
در شب چهارم جشنواره

محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 581746
محمد علیزاده یکی از فعال ترین چهره های سال های اخیر موسیقی پاپ ایران در زمینه برگزاری کنسرت، طی دو اجرا در سی و سومین دوره جشنواره موسیقی هم روی صحنه رفت.
محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر
به گزارش جهان نيوز، بخش پاپ سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شب چهارم میزبان دو اجرای محمد علیزاده در سالن همایش ایرانیان بود.

 محمد علیزاده با یکی از پرمخاطب‌ترین ترانه‌های خود به عنوان «برگرد» به روی صحنه آمد و گفت:‌ هرچه در زندگی دارم از نگاه خدا به زندگی‌ام بوده است. خوشحالم امشب همزمان با شب میلادم میزبان شما هستم. امیدوارم امشب خاطره‌های خوب بسازیم.

این خواننده در بخشی دیگری از این کنسرت گفت: من معلمی داشتم که همواره در تنهایی دعایش می‌کنم. در روزهای کودکی یک چک به صورت من زد که همان مسیر زندگی‌ام را عوض کرد. من کلاس آواز می‌رفتم، شاگرد ارشد بودم و فکر می‌کردم حالا چه خبر شده است! ولی همین سیلی مسیرم را عوض کرد او همیشه به من می‌گفت در زندگی عاشقی کن، می‌گفت زندگی‌ات را برپایه عشق بنا کن دوست دارم بدانیم من و شما به این دنیا آمده‌ایم به خاطر عشق. این ترانه‌ای که می‌خوانم تقدیم به افرادی که قلم به دستم دادند تا بنویسم.

موسیقی آموختند تا بنوازم، شاید امروز آنها را نداریم اما همیشه در قلب‌مان هستند. علیزاده در ادامه یکی از معروف‌ترین اشعار خود به عنوان «دلی را که زیر پا گذاشتی» خواند.

وی در ادامه کنسرت خود که همزمان بخش‌هایی را با حاضران در سالن اجرا می‌کرد، گفت: من در زندگی‌ام هیچ پزی ندارم اما در موسیقی دارم، می‌گویم همیشه پدرها و مادرها هم به کنسرت‌ای من می‌آیند و هم آلبوم‌های موسیقی‌ام را گوش می‌کنند.

این خواننده پاپ اضافه کرد: من امشب مهمان ویژه‌ای در کنسرت دارم تا سال 77 بنده موسیقی سنتی کار می‌کردم و از سال 77 وارد موسیقی پاپ شدم. ولی اول راه با مردی دوست شدم که هیچ‌گاه قسمت نشد با هم کاری را داشته باشیم ولی من از او خیلی آموختم. این فرد کسی نیست جز محمدرضا چراغعلی که امشب با آمدن به کنسرت غافلگیرم کرد.

علیزاده در ادامه با معرفی اعضای کنسرت خود از مدیرکل امور موسیقی ارشاد تشکر کرد و گفت: تلاشم را کردم این کنسرت در ایام فجر برای شما خاطره‌ساز شود.

وی با درخواست حاضران در سالن ایرانیان ترانه «جز تو را» دو بار خواند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *