پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دیرالزور؛ از جنایات داعش تا جنایات قسد

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 581717
مناطق شرقی استان دیرالزور به شهر ارواح و بهشت دزدهای سر گردنه تبدیل شده است؛ به طوری که شدت ناامنی‌ها حتی برای عده‌ای حس نوستالژیک نسبت به دوران اشغال داعش درست می‌کند!
دیرالزور؛ از جنایات داعش تا جنایات قسد
به گزارش جهان نيوز، مناطق شرقی استان دیرالزور به شهر ارواح و بهشت دزدهای سر گردنه تبدیل شده است؛ به طوری که شدت ناامنی‌ها حتی برای عده‌ای حس نوستالژیک نسبت به دوران اشغال داعش درست می‌کند! به گزارش شاهدان محلی، اکثر ساکنان مناطق تحت اشغال ائتلاف چندملیتی تجزیه‌طلبان موسوم به قوات سوریه دموکراتیک (قسد) از ساعت ۶ عصر به بعد جرأت تردد در معابر عمومی را ندارند؛ زیرا دزدی، ناامنی و زورگیری در این مناطق به شدت شیوع دارد!
 
یکی از آوارگانی که موفق به فرار از این مناطق شده می‌گوید: «بیش‌ترین دزدی‌ها از طرف نظامیان و نیروهای اداری وابسته به قسد صورت می‌گیرد که به بهانه انتساب هر فرد به داعش می‌خواهند از او زورگیری کنند! مرا همراه با خانواده‌ام از خانه‌ای که اجاره کرده بودیم اخراج و خانه را مصادره کردند؛ در حالی که تنها بهانه‌شان این بود که مالک خانه زمانی عضو داعش بوده است!»

منبع:اعلام الحربی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *