سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

روزانه ۴هزار موشک به اسرائیل شلیک خواهد شد

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 581632
منابع اسرائیلی اعلام کردند در صورت تجاوز این رژیم به لبنان حزب الله توانایی شلیک دستکم 4 هزار موشک در روز را به اراضی اشغالی خواهد داشت.
روزانه ۴هزار موشک به اسرائیل شلیک خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، منابع اسرائیلی اعلام کردند در صورت تجاوز این رژیم به لبنان حزب الله توانایی شلیک دستکم 4 هزار موشک در روز را به اراضی اشغالی خواهد داشت. بنابر این گزارش، روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی نوشت: موشک هایی که حزب الله استفاده خواهد کرد هم دارای بیشترین دقت در هدف گیری و قدرت تخریب اهداف تعیین شده خواهد بود.
این روزنامه اشاره کرد که با توجه به توانایی حزب الله سرزمینهای اشغالی فلسطینی در ساعت هدف حداقل 150 موش سنگین قرار خواهد گرفت. حسب برآوردهای اولیه سازمانهای اطلاعات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، موشک های حزب الله از نظر جغرافیایی، سراسر سرزمینهای اشغالی فلسطین را پوشش خواهد داد.

این گزارش می افزاید، جبهه داخلی این رژیم در برابر موشک های حزب الله توانایی مقاومت نخواهد داشت و نسبت به آنچه عدم درک وزیران رژیم صهیونیستی در قبال این موضوع خواند انتقاد شده است. به نوشته این روزنامه ضعف روحیه جبهه داخلی بر روحیه جبهه نبرد هم تاثیر منفی می گذارد.

یدیعوت آحرونوت مدعی شد که تعداد و شدت حملات موشکی حزب الله در جنگ آینده در صورتی کم خواهد شد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بتواند اهداف زیادی را بصورت موفقیت آمیز بمباران کند و نیروی زمینی این رژیم نیز وارد خاک لبنان شود. این روزنامه همچنین پیش بینی کرد که در صورت وقوع جنگ با لبنان، جبهه جنگ به سوریه نیز کشیده می شود.
«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم به تازگی اعتراف کرد که در صورت وقوع جنگ، 30 درصد از ساکنان مناطق شمالی اشغالی هیچ جایی برای پناه گرفتن ندارند.

منبع:اعلام الحربی

  •  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سید حسن نصرالله خدا نگهدارت باشد. اول سرباز امام خامنه ای هستم بعد سرباز شما.
علی
United States
ببخشید من کاری به رهبر کشور ندارم. ایشون کاملا احترامشون واجب است. قصد جسارت نیست ولی ایشان هم مثل همه ما انسان است و انسان هم روزی رفتنی است. حتی پیغمبر. شما که خودت را به جای کشورت سرباز یک فرد میدونی فکر کردی مثلا بعد از 120.سال که رهبری هم از دنیا رفتند تو سرباز چه کسی میشوی. شما که خودت را سرباز سید حسن نصرالله میدانی به جای اینکه بگویی من سرباز کشورم و مردمم هستم، بعد از سید حسن سرباز چه کسی خواهی بود. اون موقع چه خواهی کرد؟ چرا خودت را سرباز یک فرد میدانی. من نمیدونم ادم با چه زبانی بگوید، به والله قسم این فرد گرایی عجیب و غریب ماها و اینکه همه چیز یک کشور را در یک فرد خلاصه کنیم به این مملکت اسیب های وحشتناک زده تا به امروز. این موضوع مربوط به الان هم فقط نیست و در ایران ریشه تاریخی عمیق دارد. ولی من با افتخار میگویم که سرباز کشورم و مردمم خواهم بود.
Iran, Islamic Republic of
خوب همین الان بزنند تموم بشه این کشور غاصب