سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

راز اصغر فرهادی پس از سال‌ها فاش شد!

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 581461
مریم امیرجلالی دیروز در برنامه «من و شما» حرف‌های متفاوتی درباره نویسندگی اصغر فرهادی برای دو سریال تلویزیونی زد!
راز اصغر فرهادی پس از سال‌ها فاش شد!
به گزارش جهان نيوز، عصر دیروز، برنامه «من و شما» با حضور مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن رفت.

امیر جلالی در این برنامه به همکاری خود با رضا عطاران در سریال های «خانه به‌دوش» (1383)، «متهم گریخت» (1384) و «ترش و شیرین» (1386) اشاره کرد.

در ادامه برنامه، وقتی از نویسنده سریال «خانه به‌دوش» یاد شد، با بحثی که بین امیرجلالی و ظلی‌پور درگرفت، برای نخستین بار اعلام شد که اصغر فرهادی نویسنده این سریال موفق تلویزیونی بوده است.

امیرجلالی در این‌باره توضیح داد: اصغر فرهادی نویسنده «خانه به‌دوش» بود و طرح سریال «متهم گریخت» را هم نوشت. اما در آن سال‌ها چون می‌گفت می‌خواهد در سینما کار کند، ترجیح داد نامش در تیتراژ نباشد.

این در حالی است که مهران مهام تهیه‌کننده این دو سریال تلویزیونی، قبلا چنین مطلبی را تکذیب کرده بود.

ماجرا از این قرار است که موضوع نگارش فیلمنامه سریال «خانه به دوش» و طرح «متهم گریخت» اولین بار در سال 95 و در برنامه «هفت»مطرح شد.

 مهران مهام تهیه‌کننده «خانه به‌دوش» و «متهم گریخت» با تکذیب جدی این موضوع در مصاحبه‌ای که در تاریخ 4 مهر 95 با یکی از خبرگزاری‌ها داشت؛ گفت: این موضوع کذب است و برای عنوان کردن چنین چیزی واقعا متاسفم؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید در زمان مدیریت محمودرضا تخشید، خودش نویسندگی مجموعه «خانه به‌دوش» را برعهده داشت و همان‌طور که می‌دانید تخشید و افخمی باهم رابطه خیلی خوبی دارند و واقعا تعجب می‌کنم که چطور این حرف در برنامه او عنوان شده است.

مهام در ادامه گفت: من برنامه «هفت» را ندیدم اما برایم جای تعجب است که چرا این حرف بیان شده است. این دو سریال جزو سریال‌های خوب من بوده‌اند و نویسنده و کارگردان آن هم مشخص است. افخمی می‌خواهد با این کار برنامه‌اش را شلوغ کند و من هم این صحبت که فرهادی نویسنده «متهم گریخت» و «خانه به‌دوش» است را تکذیب می‌کنم. نویسنده «متهم گریخت» کاملا مشخص است و می‌توانید از سعید آقاخانی همه این سوالات را پرسید تا معلوم شود که این ادعا از اساس کذب است.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *