جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
اطلاعیه قرارگاه قدس سپاه

کشف محموله مواد انفجاری در منطقه مرزی سراوان

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 581303
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از کشف محموله حاوی مواد انفجاری و کمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
کشف محموله مواد انفجاری در منطقه مرزی سراوان
به گزارش جهان نيوز؛ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش رزمندگان روابط عمومی قرارگاه قدس نزسا در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک محموله حاوی مواد منفجره و کمربندهای انتحاری همراه با مقادیری تجهیزات ارتباطی و... کشف و ضبط شد. 
 
این اطلاعیه می افزاید: این محموله که عوامل گروهک تروریستی «جند الشیطان» قصد ورود آن به داخل کشور برای ایجاد ناامنی، اغتشاش و اقدامات تروریستی را داشتند به دست رزمندگان اسلام افتاد. 

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: رزمندگان غیور و شجاع نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه خود در نقاط مرزی هر گونه تحرک و اقدام گروهک های تروریستی و مزدوران وابسته به دشمنان ملت ایران را رصد و قاطعانه ناکام خواهند گذارد.
 
منبع: سپاه نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *