جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

دروغ های آمدنیوز یکی یکی رو می شود + عکس

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 581302
دروغ های کانال تروریستی آمدنیوز که این روزها با نام «صدای مردم» فعالیت می کند، تمامی ندارد. در تازه ترین اقدام، این کانال شهردار ایذه را یک کارگر شهردار معرفی کرده است!
دروغ های آمدنیوز یکی یکی رو می شود + عکس
به گزارش جهان نيوز؛ کانال معاند صدای مردم (یا همان آمدنیوز) تصویری را منتشر کرده و مدعی شده که متعلق به کارگری 48 ساله در شهر ایذه به نام «هوشنگ کیایی» است.
به ادعای این سایت، کارگر مذکور دهم دی برای شرکت در اعتراضات خیابانی از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.
 

 
این کانال که سعی کرده این حادثه را به مسائل حقوق بشری مرتبط کند، از این نکته غفلت کرده که یک سرچ ساده در اینترنت نشان می دهد این عکس نه متعلق به کارگری ساده، بلکه مربوط به «مهران باباپور»، شهردار ایذه است. او البته سال 94 از سمت خود استعفا داد اما جعل نام و نیز تغییر هویت یک فرد از سوی یک کانال معاند نشان می دهد که این دست رسانه ها تا چه اندازه در دروغ بستن به نظام بی محابا عمل کرده و رعایت بدیهی ترین نکات را نمی کنند.

منبع:خبر فوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در شعور و فهم و ایرانی و مسلمان بودن و شرافت کسانی که منبع اخبارشان امثال آمدنیوز است یقینا باید شک کرد
Iran, Islamic Republic of
در عقل آنها بیشتر باید شک کرد.
United States
از بس بدون دلیل دسترسی به اطلاعات ازاد را قطع کردید و صدا و سیما میلی بصورت یکطرفه در خدمت 1 گروه خاص قرار داره مردم میرن سراغ همین کانالهای بی ارزش . اگر صدا و سیما بصورت ازاد باشه هیچ وقت کسی سراغ این داستانها نمیره
Iran, Islamic Republic of
امام صادق علیه السلام : "خداوند بر دروغگویان دروغ را مسلط کرده است ".
این کار خداست که همیشه خودشونو لو میدن
حسین
Iran, Islamic Republic of
لطفا در درج تصاویر دقت شود در تصویری که برای پست دروغ های آمد نیوز منتشر کرده اید به وضوح آدرس تلگرام آن مشخص است که جنبه تبلیغ برای این شبکه معاند را دارد. پیش تر بر روی آدرس آن که به فینگیلیش نوشته میشود قلم قرمز می زدید. قربان حواس جمع
Iran, Islamic Republic of
نيست شما اصلاً اشتباه نمى كنيد !