پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کشف مواد مخدر از معده سه راس گوسفند در زابل

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 581247
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف مواد مخدر به روش بلع و جاسازی انباری در معده سه راس گوسفند در این شهرستان خبرداد.
کشف مواد مخدر از معده سه راس گوسفند در زابل
به گزارش جهان نيوز؛ سرهنگ "غلامرضا نجابت"، فرمانده انتظامی شهرستان زابل، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر ز طریق جاساز و بلعیدن در معده احشام و انتقال آن ها به شمال کشور توسط یک قاچاقچی سابقه دار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران در پایانه مسافربری شهرستان یک دستگاه خودروی وانت را که در حال انتقال احشام به یک دستگاه اتوبوس بود را شناسایی و دربازرسی از این خودرو 3 راس گوسفند کشف و در این رابطه دو قاچاقچی را نیز دستگیر کردند .
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه از متهمان به قاچاق مواد مخدر از طریق بلع و انباری در معده سه راس گوسفند با استفاده از آهن ربا اعتراف که پس از ذبح گوسفندان، مقدار 15 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر باجدیت دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری های مردم همواره بیش از پیش با نیروی انتظامی تداوم یابد.
 
منبع:رکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *