جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کفاشیان: من نخواستم خبره ورزشی شوم

جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 581223
سرپرست کمیته فوتسال می‌گوید سرپرستی و ریاست در فوتسال فرقی ندارد و شاید تاج وقت نکرده حکمش را تغییر دهد.
کفاشیان: من نخواستم خبره ورزشی شوم
به گزارش جهان نيوز؛ علی کفاشیان درباره قهرمانی تیم مس در لیگ برتر فوتسال ، اظهار کرد: تیم فوتسال مس از ابتدای فصل برنامه‌ریزی خوبی داشت و مثل یک باشگاه حرفه‌ای عمل کرد. چند باشگاه ما در لیگ فوتسال خوب هستند و برنامه‌ریزی حرفه‌ای دارند. مس هم از آن دسته باشگاه‌هایی بود که توانست هدفگذاری خوبی داشته باشد. همچنین مدیرعامل این باشگاه صحبت‌هایی داشتم و به آنها گفتم که برای جام باشگاه‌های آسیا نیز برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند تا مقام قهرمانی را هم در این مسابقات کسب کنیم.
 
او در ادامه‌ درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در جشن قهرمانی مس، عنوان کرد: با توجه به اهمیت فوتسال از وزیر ورزش و جوانان خواهش کردیم و او ایشان هم لطف کردند و تشریف آوردند.

کفاشیان همچنین درباره طولانی شدن سرپرستی‌اش در کمیته‌ فوتسال و عدم انتخابش به عنوان رییس کمیته‌ از سوی تاج، توضیح داد: حکم مهم نیست. مهم کارها و برنامه‌ریزی هایی است که در بخش های مختلف فوتسال انجام داده‌ایم. کارهای خوبی در تیم‌های ملی، پایه و لیگ شده است. همچنین همکاری با وزارت علوم داشته ایم برای برگزاری همایش علم فوتسال و همچنین تاسیس مدارس فوتسال. برنامه‌های زیادی برای این رشته داریم و امیدواریم که بتوانیم آنها را انجام دهیم.

او تاکید کرد: سرپرستی و ریاست فرقی نمی‌کند. شاید آقای تاج وقت نکرده حکمم را تغییر دهد (با خنده).

کفاشیان که از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان خبره ورزشی شناخته شده بود درباره دلیل حضور نیافتنش در انتخابات این کمیته‌، تصریح کرد: من نخواستم خبره ورزشی شوم. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این پیشنهاد داشت تا بنده هم به عنوان خبره ورزشی در انتخابات این کمیته‌ شرکت کنم، اما از همان ابتدا اعلام کردم در هیچ کدام از پست‌ها کاندیدا نخواهم شد. بنده هیچ اصراری برای آمدن نداشتم و تنها برای رای دادن به انتخابات کمیته ملی المپیک رفتم.

او که مسئول رسیدگی به پرونده جیووا نیز است، درباره وضعیت این پرونده و این که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال باید غرامت میلیاردی به این شرکت پرداخت کند، گفت‌: نمی‌دانم  که چه کسی ادعای غرامت می‌کند، اما ما با شرکت داخلی که قرارداد بسته بودیم تسویه حساب کردیم و هیچ بدهی نداریم. حالا این که چه کسی مدعی غرامت شده است، را نمی‌دانم.
 
منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *