چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

گالری هایی که میزبان علاقه مندان هستند

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 581171
بیش از 10 گالری در نیمه دوم دی ماه مجموعه آثار هنرمندان تجسمی کشور را به نمایش خواهند گذاشت.
گالری هایی که میزبان علاقه مندان هستند
به گزارش جهان نيوز، چندین سال است که مردم خوش ذوق و هنردوست کشورمان روزهای جمعه را به دید و بازدیدهای خانوادگی از اماکن فرهنگی و هنری اختصاص داده اند. از نمایشگاه های مختلف دیدن  و روح لطیف خود را با نقش و نگارهای تابلوهای رنگی آمیخته می کنند. برنامه نمایشگاه های دایر در روز جمعه 22  دی ماه برای هنرمندان و هنردوستان در این گزارش موجود است:

گالری هفت ثمر: فرزاد امامی مجموعه عکس های خود را در این هفته از تاریخ 22 تا 27 دی ماه برای بازدید عموم به نمایش می گذارد.

گالری افرند: نمایشگاه گروهی با آثاری از امید شلمانی، مریم زندی، آرمان استپانیان، آنتوان سوریوگین، مریم فیروزی، سمیرا علیخانزاده، کامران عدل، نازلی عباسپور، مژگان پارسا مقام، آتیلا پسیانی، آقا رضا عکاسباشی و مجید کورنگ بهشتی. از تاریخ 22 دی تا 13 بهمن.

گالری آتبین: اکبر یادگاری نقاش، نویسنده، بازیگر و شاعر است. او پس از سال‌ها زندگی و کار در آلمان و برگزاری نمایشگاه‌های نقاشی متعدد در آلمان و سایر کشورها،  ۲۲ دی ماه اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی خود را در ایران  با هنربانی گالری آتبین برگزار خواهد نمود.

یادگاری در این نمایشگاه گزیده‌ای از جدیدترین آثار سی سال نقاشی خود را عرضه خواهد کرد که در آن ردپای مهاجرت، فرهنگ بصری آلمان و تئاتر دیده می‌شود.

گالری شکوه: پنجمین نمایشگاه گروهی آتلیه بی تا محبتی. نمایش آثار دریا رضایی، هلیا باقری، آزیتا اصغری، فریبا اختراعی، هما فارسی پور، شقایق شیرازی، مریم سلیمیان، عطیه رمضانی، فرانک مقدم، نگار مطهری و رزیتا میری از تاریخ 22 تا 27 دی ماه.

گالری آریانا: نمایشگاه نقاشی و نقاشی خط های علی شجاع و نسرین هادیان از تاریخ 22 دی ماه تا 1 بهمن.

گالری ایده پارسی: نمایشگاه مجموعه نقاشیخط های فاطمه حسنی، مریم حاجی صادقی و نوشین شیخ زاده از تاریخ 22 تا 27 دی ماه.
گالری دارگون: نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از مهرنوش اسکندری، زهرا امیریگانه، طاها حامد، سعید لزرجانی، امیرحسین مولایی زاده، حوریه هادی، محمد افتخاری، فاطمه پشنگ پور، سید حجت حسینی، مینوش حقیقی، غلامرضا سماوی، علیرضا مژده و سید طاهر موسوی از 22 دی تا 3 بهمن

گالری آس: نمایشگاه عکس و چیدمان طیبه نصراللهی و سارا ساسانی از 22 دی ماه تا 4 بهمن.

گالری گلستان: نمایشگاه عکس های تهمینه منصوری از تاریخ 22 تا 27 دی ماه در گالری گلستان به نمایش در می آید.
نگارخانه لاله: منتخبی از آثار "جشنواره بین المللی تصویرگری کتاب کودک جزیره نامی"(کره جنوبی) 2017 به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه که با همکاری انجمن تصویرگران ایران گردآوری شده است، روز جمعه 22 دی ماه 1396 از ساعت 16 تا 20 با نمایش 52 اثر از 34 هنرمند در نگارخانه لاله گشایش می یابد و برای بازدید از 23 دی تا 3 بهمن ماه از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 داير خواهد بود.

نگارخانه شیث: نمایشگاه گروهی نگارگری و گل و مرغ با آثار شهره رضوی و سمیه سیفی از تاریخ 22 تا 27 دی ماه در گالری شیث برقرار است.

فرهنگسرای نیاوران: نمایشگاه نقاشی  نوستالژیا. این نمایشگاه نگاهی دارد به دنیای پیرامون از دریچه رنگ و خیال با قلم نقاشان آبرنگ که حاصل همکاری گروهی خود را در گالری فرهنگسرای نیاوران  به نمایش خواهند گذاشت.
در این نمایشگاه 30 اثر از آثار نقاشانی چون احمد مقدسی، لیلا توتونچی و مریم قاسمی به سرپرستی احمد مقدسی در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.

گالری جرجانی: نمایشگاه نقاشی های آتوسا خلج از 22 دی ماه تا 2 بهمن.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *